Alex Rins - Το πονεμένο αντίο του Ισπανού στη Βαλένθια πριν μετακομίσει στην Yamaha

Θα καταφέρει τελικά να κλείσει τη χρονιά καβάλα στην RC213V
motomag Alex Rins – Το πονεμένο αντίο του Ισπανού στη Βαλένθια πριν μετακομίσει στην Yamaha
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

22/11/2023

Ο Ισπανός αναβάτης της LCR Honda πήρε το πράσινο φως από τους γιατρούς και ως εκ τούτου θα τον δούμε να λέει το αγωνιστικό αντίο στην ομάδα του εντός πίστας και όχι από κάποιο δωμάτιο νοσοκομείου ή από το σπίτι του στην Ανδόρρα.

Η φετινή χρονιά για τον Rins δεν κύλησε όπως ο ίδιος θα ήθελε καθώς ο σοβαρός τραυματισμός που υπέστη στο δεξί του πόδι στο Mugello τον ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα. Δεν είναι λίγες φορές που ο Ισπανός προσπάθησε να επιστρέψει στην ενεργό δράση αλλά στη συνέχεια έκανε βήματα προς τα πίσω καθώς τα προβλήματα στο πόδι του παρέμειναν, ενώ για να βρεθεί λύση χρειάστηκε και νέο χειρουργείο μετά το GP της Αυστραλίας ώστε να μειωθούν τα συμπτώματα του πόνου.

Alex Rins – Το πονεμένο αντίο του Ισπανού στη Βαλένθια πριν μετακομίσει στην Yamaha

O Rins στον τελευταίο αγώνα της σεζόν στη Βαλένθια θα καταφέρει να πει το αντίο που θα ήθελε στην LCR Honda, με τον ίδιο να αγωνίζεται κανονικά οδηγώντας για μια τελευταία φορά την RC213V πριν μετακομίσει στην ομάδα της Yamaha για το 2024.

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.