BMU SBK, Σέρρες: Θετικό ξεκίνημα για Wolf-Racing WRRS Motul BMW Motorrad και Γιώργο Παρασκευά παρά το πρόβλημα υγείας
Ένα σωματικό πρόβλημα δεν επέτρεψε κάτι καλύτερο
Από τον
Παύλο Καρατζά
22/4/2026
Η ομάδα WOLF-RACING WRRS MOTUL BMW MOTORRAD συμμετείχε στον διπλό αγώνα του Βαλκανικού Πρωταθλήματος που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών και κατάφερε μία 5η και μία 9η θέση στην κατηγορία F1000, αντιμετωπίζοντας και ένα σωματικό πρόβλημα.
Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της ομάδας:
Το σαββατοκύριακο 18-19 Απριλίου έλαβε χώρα ο πρώτος διπλός αγώνας του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Superbike.
Η ομάδα μας έδωσε το εναρκτήριο παρόν με πολλά νέα δεδομένα και αξιόλογη παρουσία κάτι που κάνει εδώ και 4 χρόνια πλέον στην κατηγορία F1000SBK.
Οι συμμετοχές δεν ήταν πολλές αλλά ο ανταγωνισμός ήταν δυνατός και οι καιρικές συνθήκες του Σαββάτου απαίτησαν πολλή δουλεία και προσπάθεια για ένα καλό αποτέλεσμα, κάτι το οποίο ήρθε.
Μια 5η θέση και μια 9η θέση ήταν το αποτέλεσμα μας.
Σχόλιο Γ. Παρασκευά team manager & οδηγού.
"Ξεκινήσαμε με τις καλύτερες βάσεις φέτος την προσπάθειά μας από την πίστα των Σερρών και είχαμε ένα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα να ακολουθήσουμε ανεβαίνοντας στην πίστα από την Τρίτη το πρωί, ξεκινώντας αμέσως τις προπονήσεις μας.
Το πλάνο μας ήταν εφικτό καθώς ξέραμε τις δυνατότητες μας και όλα βαίνανε καλώς. Την Τετάρτη το πρωί όμως μια ενόχληση στην πλάτη που ήρθε πολύ νωρίς μας άλλαξε τα πλάνα.
Το διαχειριστήκαμε το δυνατότερο εφικτό όλη την ημέρα μην χάνοντας την προπόνησή μας (μυοχαλαρωτικές ενέσεις, φαρμακευτικά κτλ.) και συνεχίσαμε μέχρι και το Σάββατο σε ένα δύσκολο βρόχινο αγώνα να καταφέρουμε να στρίψουμε πρώτοι από τη 10η θέση στη σχάρα εκκίνησης, μια 5η θέση στην τελική κατάταξη και τον τρίτο καλύτερο χρόνο.
Ήταν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει και είμαι χαρούμενος γι' αυτό, γιατί είχαμε επίδοση πάρα τους πολλούς πόνους αλλά όχι διάρκεια και πάραυτα είχαμε ρυθμό και πολύ κάλο χρόνο σε τόσο δύσκολες συνθήκες.
Η συνέχεια της Κυριακής μας βρήκε στην 3η θέση της σχάρας εκκίνησης και στρίβοντας 1ος αναγκάστηκα μετά τον 9ο-10ο γύρο να υποχωρήσω στην 9η θέση μη μπορώντας πλέον να διαχειριστώ τους πόνους.
Είμαστε στην αρχή ενός πολύ μεγάλου πρωταθλήματος, συλλέξαμε τα πάντα και πλέον πολύ πιο έμπειροι συνεχίζουμε με δύναμη και με ανθρώπους που ξέρουν.
Να ευχαριστήσω από καρδίας για την επί σειρά ετών στήριξη και επιφυλάσσομαι για ένα ακόμα πιο δυνατό μέλλον..! "
Pertamina Enduro VR46 2026 - Ducati ξανά, ίδια σύνθεση, και μαύρο αντί λευκού
Δηλώσεις από Di Giannantonio, Morbidelli και Valentino Rossi - Για πρώτη φορά η παρουσίαση έγινε στη Ρώμη
Από τον
Παύλο Καρατζά
14/1/2026
Η Pertamina Enduro VR46 Racing Team αποκάλυψε τα χρώματα της για το 2026, με την παρουσίαση να γίνεται για πρώτη φορά στη Ρώμη, σε θέμα που το δελτίο τύπου της ομάδας αποκαλεί “BLACKANDLIGHT”. Η ομάδα του "γιατρού" συνεχίζει και τη νέα χρονιά με τη μοτοσυκλέτα της Ducati και με ίδια σύνθεση αναβατών όπως και πέρυσι.
Οι αναβάτες Fabio Di Giannantonio και Franco Morbidelli ανέβηκαν στη σκηνή της εκδήλωσης, όπου οι οπαδοί είχαν επίσης την ευκαιρία να ακούσουν τον ιδιοκτήτη της ομάδας Valentino Rossi, καθώς και τον διευθυντή της ομάδας Alessio Salucci και τον team manager Pablo Nieto. Την παρουσίαση έκανε το μοντέλο, ηθοποιός και τραγουδίστρια, Desiree Popper.
“Η αρμονία γεννιέται από την ένταση των αντιθέτων” είναι η φράση του Ηράκλειτου που ανέφερε η ομάδα στην αρχή της νέας της εποχής, που στην περίπτωση της VR46 Racing Team αφορά την αντίθεση που δίνουν το κίτρινο φωσφοριζέ (που φέτος αυγάτισε βάφοντας και την ουρά της μοτοσυκλέτας) και το μαύρο -που πέρυσι ήταν λευκό.
Fabio Di Giannantonio: “Είναι η τρίτη μου χρονιά με την Pertamina VR46 Racing Team. Είναι καταπληκτικό να ξεκινάμε τη νέα, τρίτη σεζόν μας μαζί με αυτά τα νέα χρώματα, μια πιο φωτεινή μοτοσυκλέτα με αυτό το κίτρινο που είναι πολύ ωραίο φέτος με το μαύρο. Περιμένω να κάνω σπουδαίους αγώνες, όπως τελειώσαμε τη χρονιά πέρυσι το 2025, ελπίζω να εξελιχθώ πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να παλέψω στην πρώτη γραμμή. Είναι πολύ ξεχωριστό να ξεκινάω ξανά με την ομάδα, με τα ίδια μέλη φέτος, κάτι που είναι πρωτόγνωρο για μένα στο MotoGP. Νιώθω υπέροχα και ανυπομονώ να βγω στην πίστα.
Είναι η δεύτερη χρονιά μου ως εργοστασιακός αναβάτης της Ducati, οπότε θα είναι μια χρονιά λίγο διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη. Έχω περισσότερη εμπειρία, επίσης η ομάδα έχει περισσότερη εμπειρία με αυτή την κατάσταση, νομίζω ότι είμαι πιο ώριμος και πιο έτοιμος να καταλάβω τι θα είναι καλύτερο για μένα στη μοτοσυκλέτα και τι όχι. Ανυπομονώ να ξεκινήσω και με την ομάδα, και ας δούμε αν μπορούμε να βελτιώσουμε πολύ τη μοτοσυκλέτα για να παλέψουμε στην κορυφή.
Η νέα εμφάνιση είναι καταπληκτική, νομίζω ότι είναι πολύ στο στυλ του VR με αυτό το μαύρο και κίτρινο, μου θυμίζει πολύ το κράνος του Vale και νομίζω ότι είναι πολύ πιο επιθετική, πολύ πιο αγωνιστική, οπότε μου ταιριάζει πολύ καλά. Είναι πολύ ξεχωριστό, η Ρώμη είναι η πόλη μου και με τη μοτοσυκλέτα μου και την ομάδα μου εδώ, είναι φανταστικά. Σίγουρα είναι κάτι που θα θυμάμαι για πάντα και είναι επίσης φανταστικό για την ομάδα, νομίζω, ως ιταλική ομάδα, να ξεκινήσει τη νέα σεζόν στην πρωτεύουσα της Ιταλίας, στη Ρώμη, μια τόσο ιστορική πόλη."
Franco Morbidelli: “Για αυτή τη δεύτερη σεζόν είμαι πολύ ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Έχουμε ένα ακόμη έτος εμπειρίας μαζί και σίγουρα αυτό θα μας βοηθήσει, θα επιταχύνουμε ορισμένες διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου και έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε όλη την ομάδα. Σίγουρα υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε σε σχέση με πέρυσι, που ήταν μια θετική χρονιά -ειδικά το πρώτο εξάμηνο. Μια χρονιά όπου είχαμε κάποια καλά αποτελέσματα, κάποια εξαιρετικά, αλλά και κάποια άσχημα. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν και δουλεύουμε πάνω σε αυτά, είμαστε μαζί σε αυτό και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε.
Η μοτοσυκλέτα είναι όμορφη. Μου αρέσει πολύ το κίτρινο χρώμα, είναι ένα χρώμα που μου αρέσει πολύ και ένα χρώμα που πάντα με συντροφεύει. Σίγουρα το λατρεύω και είναι η ψυχή της μοτοσυκλέτας. Αλλά ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας δίνεται από το μαύρο χρώμα στο ρεζερβουάρ καυσίμου και γύρω από τη μοτοσυκλέτα, και είναι πραγματικά ένας συνδυασμός χρωμάτων για αγώνες. Ελπίζω λοιπόν ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι πιο γρήγορη στην πίστα εξαιτίας αυτού.
Η έναρξη της σεζόν στη Ρώμη ήταν υπέροχη. Η Ρώμη είναι μια πόλη που αγαπώ, γεννήθηκα εκεί και έζησα δέκα χρόνια εκεί. Έχω πολλούς φίλους και πολλές σχέσεις με αυτή την πόλη. Για μένα είναι η πιο όμορφη πόλη στον κόσμο και το να γίνει η παρουσίαση της ομάδας σε ένα τόσο ξεχωριστό μέρος είναι μοναδικό. Και είναι πραγματικά ωραίο -ελπίζω να δώσει σε όλη την ομάδα επιπλέον ενέργεια για να αντιμετωπίσει με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν του 2026”.
Valentino Rossi: “Είμαστε έτοιμοι, είμαστε πολύ αισιόδοξοι και ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι. Η περσινή σεζόν είχε πολλά σκαμπανεβάσματα. Στο MotoGP είναι πάντα πολύ δύσκολο για όλες τις ομάδες να παραμένουν στις πρώτες θέσεις κάθε Σαββατοκύριακο, οπότε νομίζω ότι αυτός μπορεί να είναι ο στόχος για φέτος. Να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και να είμαστε ανταγωνιστικοί παντού.
Φέτος αλλάξαμε. Πρόκειται για ένα έργο που πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με τον Aldo Drudi, και είναι ήδη η τρίτη σεζόν μας. Πριν από τρία χρόνια φτιάξαμε την κίτρινη μοτοσυκλέτα με το λευκό και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε έτσι και πέρυσι, αλλά φέτος θέλαμε να αλλάξουμε. Διατηρήσαμε το κίτρινο, που είναι το χρώμα μας, αλλά προσθέσαμε το μαύρο, που είναι πιο αγωνιστικό, και επιστρέψαμε λίγο περισσότερο στα κλασικά μας χρώματα. Είμαστε έτοιμοι. Οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ όμορφες – τώρα πρέπει απλώς να είμαστε γρήγοροι."