Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

MotoGP: Diogo Moreira και Toprak Razgatlioglu αλλάζουν αναγκαστικά αριθμούς - Ποιους επέλεξαν

Αλλαγή αριθμού και για τον Jorge Martin που επιστρέφει στον παλιό του
new
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/11/2025

Λίγο πριν από τις δοκιμές στη Βαλένθια, οι τρεις Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Diogo Moreira, Toprak Razgatlioglu και Jorge Martin ανακοινώνουν τα νέα τους νούμερα.

Με τον τίτλο που κατέκτησε φέτος στη Moto2 ο Diogo Moreira έγινε ο πρώτος Βραζιλιάνος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας. Ο νεαρός αναβάτης που έφερε τον αριθμό 10 την χρονιά που μόλις τελείωσε, θα αλλάξει τον αριθμό του σε 11 τη νέα σεζόν, καθώς το 10 είναι ήδη “καπαρωμένο” από τον Luca Marini.

11

Να αναφέρουμε εδώ πως ο Moreira θα αγωνιστεί τη νέα σεζόν μπροστά στους συμπατριώτες του, καθώς το MotoGP επιστρέφει στη Βραζιλία για πρώτη φορά μετά από το 2004!

Toprak

Ο Moreira δεν είναι ο μόνος αναβάτης που αλλάζει αριθμό για το 2026. Ο Toprak Razgatlioglu που έρχεται από το WSBK, αλλάζει επίσης αριθμό, καθώς το αγαπημένο του 54 είναι “καπαρωμένο” από τον Fermin Aldeguer. Έτσι, ο Toprak επέλεξε το νούμερο “7” που είχε όταν αγωνιζόταν και πάλι με Yamaha στο παρελθόν στον θεσμό Yamaha R6 Cup.

Τέλος, ο Jorge Martin θα επιστρέψει στον αριθμό 89, μετά από μία σεζόν που έφερε τον αριθμό 1 και σίγουρα δεν του έφερε και ιδιαίτερο γούρι.