Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

MotoGP Awards 2025: Αποδοκιμασίες προς τον Valentino Rossi από το κοινό - Τον υπερασπίστηκε ο Marc Marquez

Σεβασμό προς όλους ζήτησε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής
marc-rossi
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Η τελετή απονομής των βραβείων MotoGP έγινε φέτος στην πίστα της Βαλένθια μετά τη λήξη του τελευταίου αγώνα της σεζόν και επισκιάστηκε μερικώς από ένα περιστατικό με πρωταγωνιστές τους Valentino Rossi και μερίδας των καλεσμένων που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Ειδικότερα, κατά την διάρκεια των MotoGP Awards 2025, η διοργάνωση παρουσίασε μερικές εικόνες και βίντεο από αναβάτες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στον θεσμό και όσες φορές εμφανίστηκε το πρόσωπο του Rossi στην οθόνη, μερίδα των καλεσμένων που ήταν στην τελετή τον γιούχαραν επανειλημμένα.

Ο Marc Marquez, αν και έχασε και το GP της Βαλένθια όπως θα χάσει και τις δοκιμές που ξεκινάνε σήμερα, ήταν φυσικά παρόντας στην απονομή, μαζί με τον αδερφό του Alex αλλά και τους γονείς του. Μετά την προβολή του βίντεο και τις αποδοκιμασίες, ο φετινός Πρωταθλητής Marc Marquez ανέβηκε στην σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της καλύτερης προσπέρασης της χρονιάς. Ο Marquez είπε τότε χαρακτηριστικά: “Το μόνο που μπορώ να πω είναι να παρακαλέσω να σέβεστε τους πάντες”. Το πλήθος έμεινε σιωπηλό εκείνη τη στιγμή και μετά την ομιλία του φώναξε ρυθμικά το όνομά του, με τον Ισπανό να έχει δεχτεί φέτος επίσης αποδοκιμασίες από μερίδα θεατών σε Mugello και Misano.

marc

Ο Marquez θέλησε όχι μόνο να ρίξει τους τόνους και να μην πυροδοτήσει εκ νέου την “εμπόλεμη” κατάσταση μεταξύ εκείνου και του Rossi, αλλά να υπερασπιστεί τον Γιατρό και η προτροπή του για σεβασμό προς όλους έρχεται σε συνέχεια των προηγουμένων δηλώσεων που έκανε σχετικά πρόσφατα λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο Rossi δεν τον χρειάζεται, ούτε αυτός χρειάζεται τον Rossi, αλλά η μοτοσυκλέτα τους χρειάζεται και τους δύο (διαβάστε περισσότερα εδώ).