Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

MotoGP-Jorge Martin: Επιστροφή στη Βαλένθια με ποινή ΔΥΟ Long Laps!

Για την πτώση του στον αγώνα Sprint της Ιαπωνίας όπου είχε παρασύρει και τον Bezzecchi
Jorge MArtin Valencia ποινή
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/11/2025

Σε μια χρονιά που έχουν πάει όλα στραβά για τον Jorge Martin, έρχεται να προστεθεί και η ποινή των δύο Long Laps που θα πρέπει να εκτίσει κατά τη διάρκεια του κυρίως αγώνα στον τελευταίο γύρο της χρονιάς στη Βαλένθια...

Όπως σας είχαμε γράψει, στον αγώνα Sprint της Ιαπωνίας ο Martin έκανε ένα τραγικό λάθος, άργησε υπερβολικά να φρενάρει, χάνοντας τον έλεγχο πριν τη στροφή και πέφτοντας, παρασύροντας και τον δύσμοιρο Bezzecchi που δεν έφταιγε σε τίποτα. 

Είχαμε πει τότε ότι αυτό το γεγονός που στοίχισε και τον τραυματισμό του Martin μπορεί να οδηγήσει σε ποινή για τον Martin και να που τώρα αυτό γίνεται πραγματικότητα. Το περιστατικό βρισκόταν από τότε υπό διερεύνηση από τη διεύθυνση του αγώνα, και η απόφαση για τους δύο γύρους ανακοινώθηκε αργοπορημένα -σήμερα-, μία ημέρα πριν από την έναρξη του γύρου της Valencia. 

Στη σχετική δήλωση των διοργανωτών αναφέρεται επίσης ότι η απόφαση πάρθηκε αφού κάλεσαν τον Martin σε ακρόαση σήμερα το πρωί και έπειτα του ανακοίνωσαν ότι η ποινή του επιβάλλεται λόγω ανεύθυνης οδήγησης που οδήγησε σε πτώση.