Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.