Fabio Di Giannantonio - Στη VR46 Racing Team για το 2024

Στο αυριανό τεστ στην Βαλένθια ο Ιταλός θα προβάρει τα κιτρινόμαυρα χρώματα
Ο Fabio Di Giannantonio στην VR46 Racing Team
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/11/2023

Το τελευταίο κομμάτι του μεταγραφικού puzzle για το MotoGP ολοκληρώθηκε με τον Fabio Di Giannantonio να αντικαθιστά τον Luca Marini στην ομάδα του Rossi, με μονοετές αρχικά συμβόλαιο, μόνο για το 2024.

Μετά την ανακοίνωση του HRC πως ο Luca Marini για τα επόμενα δύο χρόνια θα αποτελεί μέλος της ιαπωνικής ομάδας, ήρθε η ανακοίνωση από την Mooney VR46 (η οποία για την επόμενη χρονιά αλλάζει κύριο χορηγό και κατ' επέκταση όνομα), πως ο Di Giannantonio θα είναι αυτός που θα τον αντικαταστήσει, με τον Ιταλό να κερδίζει στο παρά πέντε την τελευταία ανοιχτή θέση στο MotoGP.

Ο πρώην πλέον αναβάτης της Gresini Racing στο αυριανό τεστ στην πίστα της Βαλένθια θα δοκιμάσει τη γνώριμη για αυτόν μοτοσυκλέτα της Ducati, ωστόσο θα τον δούμε να φορά για πρώτη φορά τα κιτρινόμαυρα χρώματα της VR46 Racing Team.

Fabio di Giannantonio: "Τις δύο τελευταίες σεζόν στο MotoGP έχω εξελιχθεί πολύ και σε αυτή την ομάδα θα μπορέσω σίγουρα να εξελιχθώ ακόμη περισσότερο και να πετύχω σπουδαία αποτελέσματα. Είμαι ενθουσιασμένος, ανυπομονώ να γνωρίσω όλους τους συντελεστές της νέας μου ομάδας και να ξεκινήσουμε τις δοκιμές. Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν αυτό το εγχείρημα δυνατό."

Alessio Salucci - Διευθυντής VR46 Racing Team: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνω ότι ο Fabio θα ενταχθεί στην ομάδα μας. Ήταν μια απροσδόκητη άφιξη την τελευταία στιγμή, αλλά είμαι ικανοποιημένος που τον επιλέξαμε. Είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στο τέλος της σεζόν του 23, δεν έχασε τον στόχο του όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν όπως τα ήθελε και είμαι σίγουρος ότι θα αισθανθεί σαν στο σπίτι του εδώ. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει αποδείξει ότι είναι ένας από τους ταχύτερους νέους Ιταλούς αναβάτες, θα συνεχίσει να εργάζεται με τη Ducati και στόχος είναι να τον βοηθήσουμε να είναι όχι μόνο ανταγωνιστικός αλλά και σταθερός στα αποτελέσματά του."

Ετικέτες

Alex Marquez-MotoGP: "Ο τραυματισμός με βοήθησε να μην πέσω" - Απίστευτη δήλωση από τον Ισπανό!

"Ήμουν σαν επιβάτης στο Γερμανικό Grand Prix”
MotoGP Alex Marquez Surprised
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Ο τραυματισμένος Alex Marquez μιλά για την απροσδόκητη κατακτηση της δεύτερης θέσης πίσω από τον αδερφό του, Marc, σε έναν αγώνα MotoGP γεμάτο πτώσεις στο Sachsenring της Γερμανίας

Παρά το πρόσφατο κάταγμα στο χέρι, ο Alex Marquez διατήρησε την ψυχραιμία του και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των άλλων για να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο Γερμανικό GP, μια θέση που όπως φαίνεται, ούτε ο ίδιος περίμενε.

Μετά τον αγώνα, αστειεύτηκε λέγοντας πως ο τραυματισμός του ίσως και να τον έσωσε από μια πτώση, "Νομίζω πως ο τραυματισμός με βοήθησε να μην πέσω, ειλικρινά, ήμασταν τυχεροί. Δύο αναβάτες μπροστά έπεσαν. Ρεαλιστικά ήμασταν για τέταρτη θέση, ίσως να παλεύαμε για το βάθρο με τον Bez(zechi)."

Ξεκινώντας από την πέμπτη θέση της εκκίνησης, ο Alex γρήγορα βρέθηκε στην τέταρτη, κρατώντας πίσω του τον Francesco Bagnaia.

Ωστόσο, όταν ο Fabio di Giannantonio και στη συνέχεια ο Marco Bezzecchi έκαναν τραγικό λάθος και έπεσαν στην πρώτη στροφή ενώ βρίσκονταν δεύτεροι, ο Alex ανέβηκε στη δεύτερη θέση — την οποία κράτησε με διαφορά μόλις 0.7 δευτερόλεπτα από τον Bagnaia.

"Δεν το περίμενα να είμαι στο βάθρο, ειδικά γιατί δεν ένιωθα καλά, ήμουν πολύ σφιγμένος. Δεν είχα την πρόσφυση για να στρίψω τη μοτοσυκλέτα. Ήμουν σαν επιβάτης! Άλλη μια αριστερή στροφή και απλά την ακολουθούσα…"

MotoGP Alex Marquez Surprised

Ο Alex ήταν ένας από τους μόλις δέκα αναβάτες που κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα, ενώ οκτώ άλλοι έπεσαν.

"Όταν είδα το αποτέλεσμα, μόνο 10 αναβάτες στον τερματισμό, είπα ουάου, σήμερα ήταν δύσκολα. Ήρθα εδώ για να μη χάσω πολλούς βαθμούς από τον Pecco και τον Marc. Έχασα αρκετούς από τον Marc, αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο, ειδικά εδώ στο Sachsenring."

Ενώ ο Marc προηγείται στο πρωτάθλημα με διαφορά 83 βαθμών, ο Alex αύξησε το προβάδισμά του έναντι του Bagnaia στους 64 βαθμούς ενόψει του επόμενου γύρου στο Brno της Τσεχίας.

"Θα δούμε πώς θα αναρρώσω μέχρι το Brno, γιατί απομένουν μόνο τρεις ημέρες. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Όλη η δουλειά που έκανα στο σπίτι με τους φυσιοθεραπευτές απέδωσε, και αυτό είναι ωραίο. Αυτά τα δύο σαββατοκύριακα πρέπει απλά να επιβιώσω. Το πρώτο, το επιβιώσαμε με καλή διάθεση."

Το Brno ξυπνά ευχάριστες αναμνήσεις στον Marquez, καθώς εκεί είχε κερδίσει το 2019 στον δρόμο για τον τίτλο του Moto2.

Με περισσότερες δεξιές στροφές σε σχέση με το Sachsenring, ο 29χρονος ελπίζει να νιώσει πιο δυνατός, παρά τον τραυματισμό στο χέρι του.

"Λατρεύω το Brno, κέρδισα εκεί το 2019. Από την πρώτη μου χρονιά εκεί ήμουν γρήγορος. Ελπίζω στο Brno να είναι καλύτερα με τις περισσότερες δεξιές στροφές. Αλλά με τις εναλλαγές κατεύθυνσης, ίσως δυσκολευτώ."