Jorge Lorenzo: Νέο φαίρινγκ στο Assen

Δεν κατάφερε όμως να γλιτώσει άλλη μια πτώση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/6/2019

Από τότε που πήγε ο Lorenzo στη Honda τα πράγματα μόνο ομαλά δεν εξελίχθηκαν για αυτόν. Αφότου κατάφερε να ανακάμψει απ’ τους τραυματισμούς που είχε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, κλήθηκε να εξοικειωθεί πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι φτιαγμένη για αυτόν. Ως εκ τούτου, στο πρώτο τρίτο του πρωταθλήματος τον είδαμε να παλεύει για μια θέση μέσα στη δεκάδα και να μην είναι όσο ανταγωνιστικός ήταν στη Ducati. Στην αρχή έλεγε πως ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξος από τη συνεργασία του με το HRC, διότι η ομάδα ήταν παραπάνω από πρόθυμη να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες του. Μάλιστα, τον είδαμε να ταξιδεύει μέχρι τα κεντρικά του HRC ώστε να σχεδιαστούν ειδικά “αυτάκια” πάνω στο ρεζερβουάρ, που τον βοηθούν να στηρίζεται καλύτερα κατά το φρενάρισμα, με αποτέλεσμα να μην καταπονούνται τα χέρια –ιδίως οι καρποί- απ’ το μεταφερόμενο βάρος του σώματός του. Όμως, δεν καταφέραμε να δούμε την αποτελεσματικότητά τους στον αγώνα της Catalunya διότι φρόντισε να δώσει ένα απ’ τα πιο πολύτιμα δώρα στον teammate του, τον Marquez. Συγκεκριμένα στο δεύτερο γύρο του αγώνα, ενώ είχε ξεκινήσει δυναμικά και ήταν τέταρτος, αποφάσισε να κάνει μια παράτολμη κίνηση με αποτέλεσμα να πέσει, συμπαρασέρνοντας και βγάζοντας εκτός μάχης τους Rossi, Dovizioso και Vinales.

Τώρα, στα δοκιμαστικά του Assen η Honda παρουσίασε και το νέο φαίρινγκ, που έχει εξελιχθεί για τον ίδιο σκοπό όπως τα “αυτάκια” του ρεζερβουάρ, την μείωση δηλαδή της καταπόνησης των καρπών. O Lorenzo το δοκίμασε αρχικά στις επίσημες δοκιμές μετά τον αγώνα στην Catalunya, όμως είχε πάλι μια σφοδρή πτώση και χτύπησε τόσο το θώρακα όσο και την πλάτη του. Μάλιστα, είπε πως δεν θα καταφέρει να ανακάμψει στο 100% μέχρι τον αγώνα του Sachsenring. Ακόμη, στις δοκιμές του Assen το HRC έχει φέρει κι άλλα εξαρτήματα για να βοηθήσει το Lorenzo να είναι πιο ανταγωνιστικός και πιο κοντά στη μάχη για τη κορυφαία θέση. Όμως, έπεσε για άλλη μια φορά στην FP1 με αποτέλεσμα να ναυαγήσουν τα σχέδια.

Απ’ την άλλη πλευρά του box, ο Marquez δοκίμασε και αυτός ένα νέο φαίρινγκ στις επίσημες δοκιμές, λέγοντας πως ίσως ήταν αυτό που εξέλισσε το HRC για τον Lornezo, καθώς και κάποια άλλα πράγματα όπως εξαρτήματα απ’ τη περσινή RCV. Παρ’ όλα αυτά ανέφερε πως ο ίδιος θα εστιάσει στην εξέλιξη του δικού του πακέτου για τη μοτοσυκλέτα του και όχι για αυτή του Lorenzo.

 

Ετικέτες

MotoGP-Alex Marquez - Με φουλ εργοστασιακή Ducati το 2026

Η Ducati και η Gresini τον "επιβραβεύουν" για την εξαιρετική φετινή σεζόν
Alex Marquez factory Ducati 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/9/2025

Ο Alex Marquez θα αγωνίζεται με εργοστασιακή Ducati GP26 την επόμενη σεζόν, ίδια με αυτή των Marc Márquez και Francesco Bagnaia, όπως ανακοίνωσε επίσημα η Gresini Racing.

Ο Ισπανός, που μέχρι φέτος τρέχει με την περσινή GP24, έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακή χρονιά: 21 βάθρα σε 16 Grand Prix (11 σε Sprint και 10 σε αγώνες, με δύο νίκες). Η απόδοση αυτή έπεισε τη Ducati να επεκτείνει την εργοστασιακή της υποστήριξη, προσφέροντας στον #73 μια GP26 από το 2026.

Τα οφέλη είναι αμφίπλευρα καθώς και η Ducati θα συλλέγει δεδομένα και πόντους από τον ανταγωνιστικότατο Álex Márquez, ενώ ο ίδιος θα έχει στα χέρια του την, τελευταίων specs, εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και θα κοντράρει στα ίσια τους εργοστασιακούς αναβάτες στο πρωτάθλημα αναβατών.

Έτσι η Gresini θα γίνει άλλη μία ομάδα που "τρέχει σε δύο ταχύτητες" με τους αναβάτες της να οδηγούν μοτοσυκλέτες διαφορετικής χρονιάς (specs).

Ήδη η ομάδα του Valentino Rossi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) έχει τον Fabio Di Giannantonio επάνω σε GP25, ενώ ο ομόσταυλος του Franco Morbidelli τρέχει με την "περσινή" GP24.

Έτσι, για το 2026 οι top-specs εργοστασιακές Ducati στο grid θα αυξηθούν σε τέσσερις:

  • Marc Márquez (Ducati Lenovo Team)
  • Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team)
  • Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team)
  • Álex Márquez (Gresini Racing)

Ο ίδιος ο Alex δήλωσε:
"Είναι τιμή μου να αγωνίζομαι με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στη Gresini. Η ομάδα έχει δουλέψει άψογα τα τελευταία χρόνια και θεωρώ ότι αυτή η ευκαιρία είναι ανταμοιβή για όλους μας. Ευχαριστώ τη Nadia, την ομάδα, αλλά και τον Gigi και τη Ducati που με έκαναν να νιώθω σημαντικός σε κάθε στιγμή. Το 2026 θα είναι άλλο ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά μας."

Η Team Owner της Gresini, Nadia Padovani, τόνισε:
"Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη για την ομάδα μας. Ευχαριστώ τη Ducati και τον Eng. Dall’Igna για την εμπιστοσύνη. Τα αποτελέσματα του Álex, φέτος και τα προηγούμενα χρόνια, μας έφεραν σε αυτό το μεγάλο ορόσημο. Από του χρόνου, ο Alex θα οδηγεί με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα προς την αριστεία."

Από την πλευρά της Ducati, ο Luigi Dall’Igna (General Manager, Ducati Corse) δήλωσε:
"Η σεζόν του Alex ήταν εντυπωσιακή. Μετά από προσεκτική αξιολόγηση, αποφασίσαμε να αυξήσουμε την υποστήριξή μας ώστε ο αναβάτης και το γκρουπ του να συνεχίσουν να εξελίσσονται. Ο Alex αξιοποιεί στο έπακρο το δυναμικό της Desmosedici και είμαστε βέβαιοι ότι με τις νέες αναβαθμίσεις το 2026 θα βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο μαζί. Αυτή η συνεργασία είναι προστιθέμενη αξία για ολόκληρη την οικογένεια της Ducati."