Jorge Lorenzo: Νέο φαίρινγκ στο Assen

Δεν κατάφερε όμως να γλιτώσει άλλη μια πτώση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/6/2019

Από τότε που πήγε ο Lorenzo στη Honda τα πράγματα μόνο ομαλά δεν εξελίχθηκαν για αυτόν. Αφότου κατάφερε να ανακάμψει απ’ τους τραυματισμούς που είχε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, κλήθηκε να εξοικειωθεί πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι φτιαγμένη για αυτόν. Ως εκ τούτου, στο πρώτο τρίτο του πρωταθλήματος τον είδαμε να παλεύει για μια θέση μέσα στη δεκάδα και να μην είναι όσο ανταγωνιστικός ήταν στη Ducati. Στην αρχή έλεγε πως ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξος από τη συνεργασία του με το HRC, διότι η ομάδα ήταν παραπάνω από πρόθυμη να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες του. Μάλιστα, τον είδαμε να ταξιδεύει μέχρι τα κεντρικά του HRC ώστε να σχεδιαστούν ειδικά “αυτάκια” πάνω στο ρεζερβουάρ, που τον βοηθούν να στηρίζεται καλύτερα κατά το φρενάρισμα, με αποτέλεσμα να μην καταπονούνται τα χέρια –ιδίως οι καρποί- απ’ το μεταφερόμενο βάρος του σώματός του. Όμως, δεν καταφέραμε να δούμε την αποτελεσματικότητά τους στον αγώνα της Catalunya διότι φρόντισε να δώσει ένα απ’ τα πιο πολύτιμα δώρα στον teammate του, τον Marquez. Συγκεκριμένα στο δεύτερο γύρο του αγώνα, ενώ είχε ξεκινήσει δυναμικά και ήταν τέταρτος, αποφάσισε να κάνει μια παράτολμη κίνηση με αποτέλεσμα να πέσει, συμπαρασέρνοντας και βγάζοντας εκτός μάχης τους Rossi, Dovizioso και Vinales.

Τώρα, στα δοκιμαστικά του Assen η Honda παρουσίασε και το νέο φαίρινγκ, που έχει εξελιχθεί για τον ίδιο σκοπό όπως τα “αυτάκια” του ρεζερβουάρ, την μείωση δηλαδή της καταπόνησης των καρπών. O Lorenzo το δοκίμασε αρχικά στις επίσημες δοκιμές μετά τον αγώνα στην Catalunya, όμως είχε πάλι μια σφοδρή πτώση και χτύπησε τόσο το θώρακα όσο και την πλάτη του. Μάλιστα, είπε πως δεν θα καταφέρει να ανακάμψει στο 100% μέχρι τον αγώνα του Sachsenring. Ακόμη, στις δοκιμές του Assen το HRC έχει φέρει κι άλλα εξαρτήματα για να βοηθήσει το Lorenzo να είναι πιο ανταγωνιστικός και πιο κοντά στη μάχη για τη κορυφαία θέση. Όμως, έπεσε για άλλη μια φορά στην FP1 με αποτέλεσμα να ναυαγήσουν τα σχέδια.

Απ’ την άλλη πλευρά του box, ο Marquez δοκίμασε και αυτός ένα νέο φαίρινγκ στις επίσημες δοκιμές, λέγοντας πως ίσως ήταν αυτό που εξέλισσε το HRC για τον Lornezo, καθώς και κάποια άλλα πράγματα όπως εξαρτήματα απ’ τη περσινή RCV. Παρ’ όλα αυτά ανέφερε πως ο ίδιος θα εστιάσει στην εξέλιξη του δικού του πακέτου για τη μοτοσυκλέτα του και όχι για αυτή του Lorenzo.

 

Ετικέτες

KTM-José Antonio Rueda Ruiz: Στη Moto2 ο 19χρονος το 2026

Το φαβορί για τον τίτλο στη Moto3 παίρνει την ευκαιρία που αξίζει
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/9/2025

Ο José Antonio Rueda είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου της Moto3 για τη φετινή χρονιά, καθώς προηγείται με 78 βαθμούς από τον δεύτερο Angel Piqueras και έχει σημειώσει 8 νίκες σε 16 αγώνες.

Για τον λόγο αυτό η KTM θέλησε φυσικά να τον κρατήσει στο στρατόπεδό της και να τον αναβαθμίσει, προσφέροντάς του συμβόλαιο για το πρωτάθλημα της Moto2 του 2026. Ο νεαρός Ισπανός θα συμμετέχει την επόμενη σεζόν με την ομάδα Red Bull KTM Ajo με teammate τον Collin Veijer.

Ο Rueda έχει εντυπωσιάσει με την ταχύτητα, την τεχνική του και την προσαρμογή του στο υψηλότερο επίπεδο, καθώς στην ηλικία των 16 ετών κατέκτησε τους τίτλους FIM CEV Moto3 Junior World Championship και Red Bull MotoGP Rookies Cup.

Η ομάδα Ajo αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο της KTM GP Academy και έχει βοηθήσει επτά αναβάτες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να κερδίσουν θέσεις στο grid του MotoGP από το 2020.

Jose Antonio Rueda: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα τρέξω για την Red Bull KTM Ajo στη Moto2 το επόμενο έτος. Αυτοί ήταν που μου έδειξαν εμπιστοσύνη στην πρώτη μου χρονιά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πίστεψαν σε μένα και τους είμαι πολύ ευγνώμων, ειδικά στον Aki και τον Niklas. Είναι μια ομάδα στην οποία πάντα ονειρευόμουν να ανήκω και θέλω να συνεχίσω να πραγματοποιώ τα όνειρά μου μαζί τους. Ελπίζω να απολαύσουμε πολλά ακόμη χρόνια μαζί. Ξέρω ότι η Moto2 είναι μια πολύ δύσκολη κατηγορία και θα είναι σκληρό, αλλά είμαστε έτοιμοι να δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας, να μάθουμε και να απολαύσουμε κάθε στιγμή. Επίσης, θα μοιραστώ το box με τον Collin, κάτι που με ενθουσιάζει ιδιαίτερα, καθώς γνωριζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με περιβάλλουν, τους φίλους, την οικογένεια και τους χορηγούς για την άνευ όρων υποστήριξή τους”.

Niklas Ajo, Διευθυντής της Red Bull KTM Ajo Team: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υπογράψαμε με τον Jose Antonio για να συνεχίσουμε μαζί του το ταξίδι που ξεκινήσαμε πριν από τρία χρόνια. Πιστεύω ότι έχει μεγάλο δυναμικό για το μέλλον στο Moto2, οπότε είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που τον έχουμε ξανά στην ομάδα. Είναι σίγουρα χαρά μας να έχουμε δύο αναβάτες που προέρχονται από το πρόγραμμα Red Bull MotoGP Rookies Cup, οπότε θέλουμε να συνεχίσουμε να τους βοηθάμε να εξελιχθούν κατά τη διάρκεια της επόμενης σεζόν”.

Ετικέτες