Κοντά στο αμερικάνικο πρωτάθλημα Superbikes ο Petrucci!

Ανακοίνωσε τα νέα του σχέδια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/1/2022

Ο Danilo Petrucci έχει καταφέρει να κρατάει συνεχώς τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, από την στιγμή που σταμάτησε την καριέρα του στα MotoGP. Η απόφασή του να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στους αγώνες rally raid προκάλεσε εντύπωση σε όλο τον κόσμο, ειδικά από την στιγμή που το πρώτο βήμα ήταν η συμμετοχή του στο Dakar Rally, όπου και συνεχίζει ακόμη μετά από μια εγκατάλειψη λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας του στην δεύτερη ειδική του αγώνα.

Τώρα το όνομά του κυκλοφορεί ξανά στον ειδικό τύπο σχετικά με μια επικείμενη μεταπήδησή του στο MotoAmerica, το αμερικάνικο πρωτάθλημα δηλαδή superbikes με την υποστήριξη της Ducati. Αν και ο ίδιος είπε πως η οριστική του απόφαση θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση του Dakar, σε δηλώσεις που έκανε σε δημοσιογράφους στην Σαουδική Αραβία κατέστησε σαφές ότι κλίνει υπέρ της συμμετοχής του σε αγώνες στις Η.Π.Α. Σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport, ο "Petrux" είπε: "Θα πάρω την απόφασή μου κατά την διάρκεια του Dakar. Η ομάδα με πιέζει αρκετά, γιατί η αγορά της Β. Αμερικής είναι πολύ σημαντική για την Ducati. Η ομάδα θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστική και ότι μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα".

Η συμφωνία που μπορεί να επαναφέρει τον Petrucci πάνω στην σέλα μιας Ducati, αφορά την ομάδα Dark Horse HSBK και ένα Panigale V4R με πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη. Ήταν η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Loris Baz τερμάτισε τέταρτος στο MotoAmerica στην πρώτη του κιόλας σεζόν, πίσω από τους Αμερικανούς Jake Gagne, Mathew Scholtz και Cameron Petersen.

Προφανώς η συμμετοχή ενός ονόματος με το βεληνεκές του Petrucci θα είναι μεγάλο θέμα για το MotoAmerica, ένα πρωτάθλημα που βρίσκεται διαρκώς σε διαδικασία αναβάθμισης από τότε που πήρε τα ηνία από το AMA Superbikes και λανσαρίστηκε εκ νέου.

Στο πρωτάθλημα αγωνίζονται εξίσου γνωστοί αναβάτες, όπως ο Toni Elias και ο Hector Barbera, αλλά ο Petrucci θα είναι ο πρώτος που κάνει απευθείας την μετάβαση, ενώ δεν αποκλείεται και η προοπτική για μεταπήδηση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Motul WSBK το 2023.

Αυτή η συμφωνία συνεπάγεται πως οι επιλογές του Tom Sykes μειώνονται για την χρονιά που διανύουμε, καθώς αποτελούσε την δεύτερη επιλογή της Ducati σε περίπτωση που απορρίψει την πρόταση ο Petrucci.

Fabio Di Giannantonio: “Η ανάπτυξη της Ducati είναι προσανατολισμένη προς τον Marquez”

“Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση από τον Marc”
Di Giannantonio
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/4/2026

Αυτή τη στιγμή ο Di Giannantonio είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Ducati, καθώς βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, μία θέση πάνω από τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez. Στα πλαίσια του 4ου γύρου της σεζόν που ξεκινά σήμερα στη Jerez, ο Ιταλός έκανε δηλώσεις για το μέλλον του αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στην Ducati.

Πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε ο Ιταλός αναβάτης που είπε: “Τις τελευταίες εβδομάδες, είχα κάποιους πόνους στην πλάτη μετά τις πτώσεις στη Βραζιλία και στον αγώνα Sprint στην Αμερική. Κάναμε κάποιες εξετάσεις και βρήκαμε ένα μικρό κάταγμα, αλλά τίποτα ανησυχητικό. Είναι κυρίως αποτέλεσμα συσσωρευμένου πόνου. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω επικεντρωθεί στην ανάρρωση, προσπαθώντας να επανέλθω στην καλύτερη δυνατή φόρμα, αφιερώνοντας μάλιστα μερικές ημέρες για να αποσυνδεθώ ψυχολογικά. Προς το παρόν, εξακολουθώ να νιώθω δυσφορία, ειδικά σε ορισμένες στάσεις, αλλά είναι διαχειρίσιμη και δεν θα πρέπει να με περιορίσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Μέχρι τώρα, χρησιμοποιούσα παυσίπονα, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι απαραίτητα εδώ.”

Όσον αφορά το μέλλον του, δήλωσε: Υπάρχουν πολλές εικασίες, αλλά είναι και μια θετική κατάσταση: στα είκοσι επτά σου, το να ξέρεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για σένα είναι σημαντικό. Είμαι ευγνώμων για τη θέση στην οποία βρίσκομαι. Ωστόσο, θέλω να παραμείνω απόλυτα συγκεντρωμένος στη σεζόν. Στην πραγματικότητα, δεν θέλω καμία απόσπαση της προσοχής. Έχω έναν μάνατζερ που χειρίζεται όλα αυτά. Εγώ σκέφτομαι μόνο να είμαι γρήγορος και να προσπαθώ να κερδίσω κάθε αγώνα.

Δηλώσεις έκανε και για την κατεύθυνση της Ducati: Τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι η κατεύθυνση της ανάπτυξης έχει μετατοπιστεί λίγο προς τον Marc, ενώ ο Pecco και εγώ δυσκολευόμαστε λίγο με την αυτοπεποίθηση, ειδικά με το μπροστινό μέρος. Μιλώντας για τον εαυτό μου και το στυλ οδήγησής μου, πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση σε σύγκριση με τον Marc. Προσωπικά, προσπαθώ να πάω λίγο κόντρα στο ρεύμα σε σύγκριση με την κατεύθυνση του Marc, επειδή δυσκολεύομαι να είμαι ανταγωνιστικός και να έχω αυτοπεποίθηση με το τρέχον στήσιμο. Η Ducati ήταν πάντα πολύ δυνατή στον τομέα αυτόν και νομίζω ότι κάτι χάσαμε αλλάζοντας την προσέγγιση της μοτοσυκλέτας. Όλα έχουν να κάνουν με το μπροστινό μέρος. Σίγουρα το δουλεύουμε. Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω αντίθετα από τον Marc.”

Σε ερώτηση που του τέθηκε για τις προσδοκίες του απάντησε: “Οι μηχανικοί είχαν χρόνο να αναλύσουν τα δεδομένα και να επεξεργαστούν νέες ιδέες, αλλά είναι δύσκολο να γίνουν σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Η Aprilia έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε στο παιχνίδι. Είμαστε πολύ δυνατοί στα δοκιμαστικά και είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί στα Sprints. Τώρα επιστρέφουμε στην Ευρώπη - οι πίστες, οι συνθήκες και τα ελαστικά θα αλλάξουν και είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στη δουλειά που θα παρουσιάσει η Ducati τη Δευτέρα.”

Για τα φετινά προκριματικά είπε: Φέτος, η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί και η ρύθμιση μου επιτρέπει να πιέσω περισσότερο στον ρυθμό του ενός γύρου, γι' αυτό και τα πάω καλύτερα στα προκριματικά. Ωστόσο ταυτόχρονα έχουμε χάσει λίγο όσον αφορά τη διαχείριση του πίσω ελαστικού. Μπορώ να είμαι πολύ γρήγορος με τη μοτοσυκλέτα, αλλά είμαι λιγότερο συντηρητικός από ό,τι στο παρελθόν, κάτι που αποτελούσε ένα από τα δυνατά μου σημεία. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να δουλέψω με τη Ducati, για να ξαναφέρουμε τα πράγματα υπέρ μας.”

Όταν ρωτήθηκε για το αν όλοι οι αναβάτες της Ducati είναι στο ίδιο μήκος κύματος, δήλωσε ξεκάθαρα: Όχι ακριβώς, δεν είμαστε ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος.