Κοντά στο αμερικάνικο πρωτάθλημα Superbikes ο Petrucci!

Ανακοίνωσε τα νέα του σχέδια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/1/2022

Ο Danilo Petrucci έχει καταφέρει να κρατάει συνεχώς τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, από την στιγμή που σταμάτησε την καριέρα του στα MotoGP. Η απόφασή του να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στους αγώνες rally raid προκάλεσε εντύπωση σε όλο τον κόσμο, ειδικά από την στιγμή που το πρώτο βήμα ήταν η συμμετοχή του στο Dakar Rally, όπου και συνεχίζει ακόμη μετά από μια εγκατάλειψη λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας του στην δεύτερη ειδική του αγώνα.

Τώρα το όνομά του κυκλοφορεί ξανά στον ειδικό τύπο σχετικά με μια επικείμενη μεταπήδησή του στο MotoAmerica, το αμερικάνικο πρωτάθλημα δηλαδή superbikes με την υποστήριξη της Ducati. Αν και ο ίδιος είπε πως η οριστική του απόφαση θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση του Dakar, σε δηλώσεις που έκανε σε δημοσιογράφους στην Σαουδική Αραβία κατέστησε σαφές ότι κλίνει υπέρ της συμμετοχής του σε αγώνες στις Η.Π.Α. Σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport, ο "Petrux" είπε: "Θα πάρω την απόφασή μου κατά την διάρκεια του Dakar. Η ομάδα με πιέζει αρκετά, γιατί η αγορά της Β. Αμερικής είναι πολύ σημαντική για την Ducati. Η ομάδα θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστική και ότι μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα".

Η συμφωνία που μπορεί να επαναφέρει τον Petrucci πάνω στην σέλα μιας Ducati, αφορά την ομάδα Dark Horse HSBK και ένα Panigale V4R με πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη. Ήταν η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Loris Baz τερμάτισε τέταρτος στο MotoAmerica στην πρώτη του κιόλας σεζόν, πίσω από τους Αμερικανούς Jake Gagne, Mathew Scholtz και Cameron Petersen.

Προφανώς η συμμετοχή ενός ονόματος με το βεληνεκές του Petrucci θα είναι μεγάλο θέμα για το MotoAmerica, ένα πρωτάθλημα που βρίσκεται διαρκώς σε διαδικασία αναβάθμισης από τότε που πήρε τα ηνία από το AMA Superbikes και λανσαρίστηκε εκ νέου.

Στο πρωτάθλημα αγωνίζονται εξίσου γνωστοί αναβάτες, όπως ο Toni Elias και ο Hector Barbera, αλλά ο Petrucci θα είναι ο πρώτος που κάνει απευθείας την μετάβαση, ενώ δεν αποκλείεται και η προοπτική για μεταπήδηση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Motul WSBK το 2023.

Αυτή η συμφωνία συνεπάγεται πως οι επιλογές του Tom Sykes μειώνονται για την χρονιά που διανύουμε, καθώς αποτελούσε την δεύτερη επιλογή της Ducati σε περίπτωση που απορρίψει την πρόταση ο Petrucci.

MotoGP: Tέλος η Yamaha για τον Alex Rins - Αβέβαιο το μέλλον του στην κατηγορία

Δύσκολη θέση για τον Ισπανό, με φόντο τις δηλώσεις Redding και τις εξελίξεις στην αγορά αναβατών
Rins
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/4/2026

Ο Alex Rins παραδέχεται την απογοήτευσή του για τη διαχείριση της Yamaha, απαντά στον Scott Redding και παλεύει να κρατήσει τη θέση του στο MotoGP για το 2027

Το Grand Prix της Ισπανίας πλησιάζει, όμως για τη Yamaha τα δεδομένα παραμένουν δύσκολα, με τη νέα M1 και τον V4 κινητήρα να μην έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα. Η σεζόν του 2026 δείχνει απαιτητική και υπάρχει πλέον ορατός κίνδυνος για μια αρνητική χρονιά για τον ιαπωνικό κατασκευαστή.

Την ίδια στιγμή, το μέλλον του Αlex Rins είναι στον αέρα. Ο Καταλανός αναμένεται να αποχωρήσει από τη Yamaha στο τέλος του 2026, με τον ίδιο να αποκαλύπτει πως δεν ενημερώθηκε καν από την ομάδα για την υπογραφή του Ai Ogura ως μελλοντικού teammate του Jorge Martín. Αντίθετα, το έμαθε από τα ΜΜΕ, κάτι που τον ενόχλησε έντονα.

"Το έμαθα όπως κι εσείς. Είμαι απογοητευμένος, γιατί δεν με φέρνει σε καλή θέση. Ένιωθα πολύ καλά στην LCR και πήγα στη Yamaha πιστεύοντας ότι θα έχω περισσότερες ευκαιρίες, αλλά δεν συνέβη αυτό. Δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ στον εν σειρά κινητήρα και περάσαμε στον V4 για να επιστρέψουμε στην κορυφή, όμως δεν λειτούργησε. Παραμένω ήρεμος, είμαι ο ίδιος Alex που κέρδισε με Suzuki και Honda," δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παρά το αβέβαιο μέλλον του στο MotoGP, ο Ρινς δεν δείχνει διατεθειμένος να τα παρατήσει: "Τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα, αλλά είμαι ξεκάθαρος ότι θέλω να συνεχίσω. Είμαι καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου, πιο ήρεμος και πιο δυνατός, και θα παλέψω 100% για να μείνω εδώ, γιατί εδώ αξίζω να είμαι."

Παράλληλα, απάντησε και στις δηλώσεις του Scott Redding, ο οποίος υποστήριξε πως υπάρχουν υπερβολικά πολλοί Ισπανοί και Ιταλοί αναβάτες στο MotoGP, αφήνοντας αιχμές και για τον ίδιο τον Rins. Ο Ισπανός αποκάλυψε πως επικοινώνησε μαζί του: "Του έγραψα ‘σοβαρά;’ και μου απάντησε πως ήταν απλώς μια άποψη. Τον σέβομαι και δεν θέλω να το συνεχίσω."

Ο 30χρονος θεωρεί πως αξίζει τη θέση του στην κορυφαία κατηγορία και πως στάθηκε άτυχος στις επιλογές του. Μετά την αποχώρησή του από τη Suzuki, είχε την ευκαιρία να υπογράψει με τη Gresini, όμως προτίμησε τη LCR Honda λόγω εργοστασιακής υποστήριξης. Έπειτα από μία σεζόν εκεί, επέλεξε τη Yamaha και η συνέχεια είναι γνωστή.

Ο ίδιος ο Rins δεν αμφιβάλλει για την αξία του, όμως η πραγματικότητα είναι πως το μέλλον του στα MotoGP παραμένει αβέβαιο. Η πορεία του στους επόμενους μήνες, θα είναι καθοριστική για το αν θα καταφέρει να παραμείνει στην κορυφή ή θα αναγκαστεί να αναζητήσει αλλού την επόμενη πρόκληση στην καριέρα του.