MotoGP 2026: Παρουσιάστηκε η ομάδα Monster Energy Yamaha!

Μπαίνει στην εποχή του V4 - Παρουσιάζει την αγωνιστική ομάδα στην Ινδονησία
Monster Energy Yamaha
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/1/2026

Η Yamaha αποκάλυψε στην Τζακάρτα τη νέα YZR-M1 με V4 κινητήρα με την οποία θα τρέξει στο πρωτάθλημα το 2026, ανανεωμένο χρωματισμό και το δίδυμο των αναβατών της.

Η ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP παρουσίασε επίσημα την αγωνιστική της ταυτότητα για το 2026 στην Ινδονησία, σηματοδοτώντας την αρχή της πολυαναμενόμενης “εποχής V4” για τη Yamaha. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Τζακάρτα στο πλαίσιο του Yamaha Motor Indonesia 3S Dealer Meeting και αποτέλεσε την πρώτη δημόσια εμφάνιση της πλήρως ανασχεδιασμένης YZR-M1.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Η νέα livery διατηρεί το χαρακτηριστικό μοτίβο, “camouflage”, αλλά με περισσότερο μπλε και λευκό, τονίζοντας τον εργοστασιακό χαρακτήρα της ομάδας. Την αποκάλυψη έκαναν οι Fabio Quartararo και Alex Rins, οι οποίοι θα οδηγήσουν τη νέα μοτοσυκλέτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2026.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Quartararo παρά την αρχική δυσαρέσκεια με την V4, φάνηκε τώρα πιο ενθουσιώδης, λέγοντας “Είμαι έτοιμος να ξανανέβω στη σέλα! Η παρουσίαση της ομάδας είναι πάντα η στιγμή που χτίζεται ο ενθουσιασμός για τη νέα σεζόν και οι Ινδονήσιοι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Ο V4 είναι μια τεράστια αλλαγή και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί στην πίστα. Προπονήθηκα σκληρά όλο τον χειμώνα και είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα.”

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο ομόσταυλος του, Alex Rins πρόσθεσε, “Είναι πάντα ξεχωριστό το να έρχομαι στην Ινδονησία. Η περσινή χρονιά τελείωσε θετικά για μένα και θέλω να συνεχίσω με την ίδια ορμή. Η νέα μοτοσυκλέτα μας δίνει περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης, κάτι που μας παρακινεί ιδιαίτερα. Είναι μια νέα εποχή για τη Yamaha και είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος της.”

Ο Takahiro Sumi, Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης μηχανοκίνητου αθλητισμού της Yamaha, τόνισε ότι η παράλληλη εξέλιξη της V4 YZR-M1 μαζί με το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2025 ήταν μια πρωτόγνωρη πρόκληση, με τα πρώτα σημάδια να είναι ενθαρρυντικά, καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, ισχυρότερη επιτάχυνση και πιο σταθερή αίσθηση.

Ο Paolo Pavesio, μάνατζερ του αγωνιστικού τμήματος της  Yamaha, είπε “Η νέα M1 μας δίνει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο εξέλιξης. Θα μαθαίνουμε γύρο με τον γύρο και αγώνα με τον αγώνα. Η Ινδονησία είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσει αυτό το νέο κεφάλαιο, καθώς φιλοξενεί μία από τις πιο παθιασμένες κοινότητες μοτοσυκλετιστών στον κόσμο”.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Massimo Meregalli, Διευθυντής της Ομάδας, υπογράμμισε ότι ο βασικός στόχος για το 2026 είναι η απόδοση και η συνέπεια από αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, καθώς η ομάδα θα γνωρίζει τη νέα μοτοσυκλέτα στην πράξη.

Μετά από μια σεζόν 2025 όπου η Yamaha έφτασε κοντά στη νίκη, όλα δείχνουν πως το νέο V4 project μπορεί να αποτελέσει το μέσο για την επιστροφή στην κορυφή. Οι πρώτες πραγματικές απαντήσεις θα έρθουν σύντομα, με τις δοκιμές στη Sepang να σηματοδοτούν την αρχή της νέας, μεταβατικής εποχής.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.

Η KTM θα συνεχίσει να επενδύει στο MotoGP μέσω Bajaj

Οι Αυστριακοί συνεχίζουν κανονικά το αγωνιστικό project παρά τις φημολογίες
ktm
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/5/2026

Η KTM θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το αγωνιστικό της πρόγραμμα ανεξάρτητα. Παρά το έντονο ενδιαφέρον εξωτερικών επενδυτών να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα MotoGP, η Bajaj νέα ιδιοκτήτρια του αυστριακού κατασκευαστή αποφάσισε να μην πουλήσει το αγωνιστικό project, αλλά να συνεχίσει να επενδύει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σας είχαμε ενημερώσει πως KTM και Tech3 ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους και αυτό μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι, δείχνοντας πως οι Αυστριακοί, μέσω Bajaj, θα συνεχίσουν να επενδύουν στο αγωνιστικό κομμάτι.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαίωσε στην ουσία και ο νέος CEO της KTM AG, Gottfried Neumeister - που είχε δώσει παλιότερα αποκλειστική συνέντευξη στο MOTO - δηλώνοντας: “Δεν μπορείς να αγωνιστείς με το χειρόφρενο τραβηγμένο. Διαθέτουμε την οικονομική δύναμη να παραμείνουμε στο MotoGP. Και όχι μόνο να παραμείνουμε, αλλά και να επενδύσουμε. Μαζί με τη διοίκηση της Bajaj αποφασίσαμε να συνεχίσουμε να διαχειριζόμαστε τον επίσημο μηχανοκίνητο αθλητισμό με πλήρη στρατηγική ανεξαρτησία, χωρίς εξωτερικούς επενδυτές. Υπήρχε τεράστιο ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα MotoGP. Κατά καιρούς, λαμβάναμε νέες αιτήσεις σχεδόν κάθε μέρα.”

Neumeister

Τελικά, όμως, η KTM επέλεξε μια διαφορετική πορεία: να συνεχίσει να επενδύει άμεσα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό χωρίς να παραχωρήσει τον έλεγχο του αγωνιστικού προγράμματος.

Ο Neumeister συνέχισε: “Πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να ξοδεύουμε όταν είναι απαραίτητο. Χρειάζεται δημοσιονομική πειθαρχία, αλλά και ένας ορισμένος βαθμός γενναιοδωρίας. Έχουμε τη χρηματοοικονομική δύναμη να αντέξουμε οικονομικά τον επίσημο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και όχι μόνο να τον αντέξουμε, αλλά και να επενδύσουμε”.

Η δήλωση αυτή είναι παράλληλα και ένα μήνυμα πως η ο Bajaj υποστηρίζει πλήρως την KTM και εξακολουθεί να πιστεύει στο αγωνιστικό πρόγραμμα με επικεφαλής τον Pit Beirer.