MotoGP 2026: Παρουσιάστηκε η ομάδα Monster Energy Yamaha!

Μπαίνει στην εποχή του V4 - Παρουσιάζει την αγωνιστική ομάδα στην Ινδονησία
Monster Energy Yamaha
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/1/2026

Η Yamaha αποκάλυψε στην Τζακάρτα τη νέα YZR-M1 με V4 κινητήρα με την οποία θα τρέξει στο πρωτάθλημα το 2026, ανανεωμένο χρωματισμό και το δίδυμο των αναβατών της.

Η ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP παρουσίασε επίσημα την αγωνιστική της ταυτότητα για το 2026 στην Ινδονησία, σηματοδοτώντας την αρχή της πολυαναμενόμενης “εποχής V4” για τη Yamaha. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Τζακάρτα στο πλαίσιο του Yamaha Motor Indonesia 3S Dealer Meeting και αποτέλεσε την πρώτη δημόσια εμφάνιση της πλήρως ανασχεδιασμένης YZR-M1.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Η νέα livery διατηρεί το χαρακτηριστικό μοτίβο, “camouflage”, αλλά με περισσότερο μπλε και λευκό, τονίζοντας τον εργοστασιακό χαρακτήρα της ομάδας. Την αποκάλυψη έκαναν οι Fabio Quartararo και Alex Rins, οι οποίοι θα οδηγήσουν τη νέα μοτοσυκλέτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2026.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Quartararo παρά την αρχική δυσαρέσκεια με την V4, φάνηκε τώρα πιο ενθουσιώδης, λέγοντας “Είμαι έτοιμος να ξανανέβω στη σέλα! Η παρουσίαση της ομάδας είναι πάντα η στιγμή που χτίζεται ο ενθουσιασμός για τη νέα σεζόν και οι Ινδονήσιοι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Ο V4 είναι μια τεράστια αλλαγή και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί στην πίστα. Προπονήθηκα σκληρά όλο τον χειμώνα και είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα.”

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο ομόσταυλος του, Alex Rins πρόσθεσε, “Είναι πάντα ξεχωριστό το να έρχομαι στην Ινδονησία. Η περσινή χρονιά τελείωσε θετικά για μένα και θέλω να συνεχίσω με την ίδια ορμή. Η νέα μοτοσυκλέτα μας δίνει περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης, κάτι που μας παρακινεί ιδιαίτερα. Είναι μια νέα εποχή για τη Yamaha και είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος της.”

Ο Takahiro Sumi, Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης μηχανοκίνητου αθλητισμού της Yamaha, τόνισε ότι η παράλληλη εξέλιξη της V4 YZR-M1 μαζί με το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2025 ήταν μια πρωτόγνωρη πρόκληση, με τα πρώτα σημάδια να είναι ενθαρρυντικά, καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, ισχυρότερη επιτάχυνση και πιο σταθερή αίσθηση.

Ο Paolo Pavesio, μάνατζερ του αγωνιστικού τμήματος της  Yamaha, είπε “Η νέα M1 μας δίνει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο εξέλιξης. Θα μαθαίνουμε γύρο με τον γύρο και αγώνα με τον αγώνα. Η Ινδονησία είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσει αυτό το νέο κεφάλαιο, καθώς φιλοξενεί μία από τις πιο παθιασμένες κοινότητες μοτοσυκλετιστών στον κόσμο”.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Massimo Meregalli, Διευθυντής της Ομάδας, υπογράμμισε ότι ο βασικός στόχος για το 2026 είναι η απόδοση και η συνέπεια από αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, καθώς η ομάδα θα γνωρίζει τη νέα μοτοσυκλέτα στην πράξη.

Μετά από μια σεζόν 2025 όπου η Yamaha έφτασε κοντά στη νίκη, όλα δείχνουν πως το νέο V4 project μπορεί να αποτελέσει το μέσο για την επιστροφή στην κορυφή. Οι πρώτες πραγματικές απαντήσεις θα έρθουν σύντομα, με τις δοκιμές στη Sepang να σηματοδοτούν την αρχή της νέας, μεταβατικής εποχής.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.