MotoGP: Ai Ogura: “Πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες” στο Grand Prix της Μαλαισίας

Ο ταχύτερος αναβάτης της Aprilia στη Sepang τερμάτισε στη 10άδα
MotoGP Ai Ogura
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Παρότι έχασε και μαθηματικά τη μάχη για τον τίτλο του Rookie of the Year από τον Fermín Aldeguer, ο Ιάπωνας της Trackhouse σημείωσε σαφή πρόοδο, ανεβαίνοντας από τη 17η θέση  στην εκκίνηση του αγώνα της Μαλαισίας σε έναν αξιόλογο τερματισμό στη 10η.

Ο Ogura είχε τερματίσει 12ος στο Sprint του Σαββάτου, ενώ την Κυριακή πάλεψε για αρκετούς γύρους μέσα στην οκτάδα, για να περάσει τελικά τη γραμμή του τερματισμού δέκατος, μόλις 0,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Luca Marini και μπροστά από τον Marco Bezzecchi.

Ο ίδιος δήλωσε μετά τον αγώνα: “Συνολικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την εμφάνισή μου. Νομίζω πως αυτό το Σαββατοκύριακο, σε σύγκριση με τα προηγούμενα, ήταν ξεκάθαρο ότι βρίσκομαι πλέον πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε ακόμα αρκετά να βελτιώσουμε. Το Portimao θα είναι μια δύσκολη πίστα για να κατανοήσουμε τα πάντα, αλλά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς”.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Davide Brivio, επαίνεσε την απόδοση του Ogura, “Είμαστε χαρούμενοι για τον Ai. Είχε μια πολύ καλή ανάκαμψη από τη 17η θέση ως τη δεκάδα. Ειδικά στο τέλος του αγώνα ήταν πολύ γρήγορος, είχε καλό ρυθμό και έκανε μερικές εξαιρετικές προσπεράσεις. Ήταν μια πολύ καλή δουλειά”.

Μετά το GP της Μαλαισίας, ο Ogura βρίσκεται στη 16η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με 79 βαθμούς, ενώ ο Aldeguer έχει 186. Ο teammate του, Raul Fernandez, νικητής στον προηγούμενο αγώνα του Phillip Island, έπεσε στον 12ο γύρο, λίγο πριν από τον Ogura.

 

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.