MotoGP Awards 2025: Αποδοκιμασίες προς τον Valentino Rossi από το κοινό - Τον υπερασπίστηκε ο Marc Marquez

Σεβασμό προς όλους ζήτησε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής
marc-rossi
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Η τελετή απονομής των βραβείων MotoGP έγινε φέτος στην πίστα της Βαλένθια μετά τη λήξη του τελευταίου αγώνα της σεζόν και επισκιάστηκε μερικώς από ένα περιστατικό με πρωταγωνιστές τους Valentino Rossi και μερίδας των καλεσμένων που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Ειδικότερα, κατά την διάρκεια των MotoGP Awards 2025, η διοργάνωση παρουσίασε μερικές εικόνες και βίντεο από αναβάτες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στον θεσμό και όσες φορές εμφανίστηκε το πρόσωπο του Rossi στην οθόνη, μερίδα των καλεσμένων που ήταν στην τελετή τον γιούχαραν επανειλημμένα.

Ο Marc Marquez, αν και έχασε και το GP της Βαλένθια όπως θα χάσει και τις δοκιμές που ξεκινάνε σήμερα, ήταν φυσικά παρόντας στην απονομή, μαζί με τον αδερφό του Alex αλλά και τους γονείς του. Μετά την προβολή του βίντεο και τις αποδοκιμασίες, ο φετινός Πρωταθλητής Marc Marquez ανέβηκε στην σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της καλύτερης προσπέρασης της χρονιάς. Ο Marquez είπε τότε χαρακτηριστικά: “Το μόνο που μπορώ να πω είναι να παρακαλέσω να σέβεστε τους πάντες”. Το πλήθος έμεινε σιωπηλό εκείνη τη στιγμή και μετά την ομιλία του φώναξε ρυθμικά το όνομά του, με τον Ισπανό να έχει δεχτεί φέτος επίσης αποδοκιμασίες από μερίδα θεατών σε Mugello και Misano.

marc

Ο Marquez θέλησε όχι μόνο να ρίξει τους τόνους και να μην πυροδοτήσει εκ νέου την “εμπόλεμη” κατάσταση μεταξύ εκείνου και του Rossi, αλλά να υπερασπιστεί τον Γιατρό και η προτροπή του για σεβασμό προς όλους έρχεται σε συνέχεια των προηγουμένων δηλώσεων που έκανε σχετικά πρόσφατα λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο Rossi δεν τον χρειάζεται, ούτε αυτός χρειάζεται τον Rossi, αλλά η μοτοσυκλέτα τους χρειάζεται και τους δύο (διαβάστε περισσότερα εδώ).

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”