MotoGP Awards 2025 – Στην πίστα της Βαλένθια η τελετή απονομής των φετινών βραβείων

Για 1η φορά η τελετή πραγματοποιείται στο ίδιο μέρος με τον τελευταίο γύρο της σεζόν
MotoGP Awards 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/11/2025

Οι πρωταθλητές από όλες τις κατηγορίες πήραν τα βραβεία τους στα φετινά MotoGP Awards σε μια ξεχωριστή βραδιά στη Βαλένθια μετά τη λήξη του τελευταίου γύρου.

Η τελετή των MotoGP Awards 2025 πραγματοποιήθηκε την Κυριακή (16 Νοεμβρίου) το βράδυ στην πίστα Ricardo Tormo, γιορτάζοντας για πρώτη φορά στην ιστορία την ολοκλήρωση της σεζόν στον ίδιο χώρο με τον τελευταίο γύρο.

Οι πρωταθλητές της χρονιάς παρέλαβαν τα μετάλλιά τους, ενώ ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) ανέβηκε στη σκηνή για να γιορτάσει την κορυφαία επιστροφή στην ιστορία του αθλητισμού, σηκώνοντας το νέο Πύργο των Πρωταθλητών. Ιστορική στιγμή επίσης όταν ανέβηκε στη σκήνη και ο μικρότερος αδερφός του, Alex, που κατέλαβε την δεύτερη θέση στη κορυφαία κατηγορία, πίσω από τον Marc μαζί με τους γονείς τους, σε ένα καρέ που τονίζει την δύναμη της οικογένειας.

Marc Marquez MotoGP awards 2025

Η τελετή στη Βαλένθια γέμισε αστέρια και συγκινήσεις, με τους κορυφαίους τρεις από κάθε κατηγορία, MotoGP, Moto2 και Moto3, να ανεβαίνουν στη σκηνή. Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η ανάδειξη του πρώτου Βραζιλιάνου Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο Moto2, Diogo Moreira. Στη γιορτή τιμήθηκαν επίσης οι κορυφαίοι rookies των κατηγοριών, καθώς και οι πρωταθλητές στους Κατασκευαστές και στις Ομάδες.

Η σεζόν 2025 έκλεισε με ρεκόρ συμμετοχών και συναρπαστικούς αγώνες, μέχρι και τον 22ο γύρο του πρωταθλήματος, μπροστά σε κοινό που γέμισε τις κερκίδες -πολλά και τα ρεκόρ θεατών κατά τη σεζόν-, ενώ η τελετή ολοκληρώθηκε με μια ξεχωριστή εμφάνιση από τον Daddy Yankee, προσφέροντας ένα φαντασμαγορικό φινάλε πριν η σεζόν του 2026 ξεκινήσει επίσημα, στις δοκιμές της Βαλένθια την Τρίτη.

 

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.