MotoGP: Δακρύβρεχτο μήνυμα στα Ισπανικά, ο Marc Marquez αποκαλύπτει τον βασικό λόγο που φεύγει από την Honda

«Αν μπορείς να ανέβεις στο Έβερεστ σε 3 μέρες, γιατί να το κάνεις σε 5…»
MotoGP: Δακρύβρεχτο μήνυμα στα Ισπανικά, ο Marc Marquez αποκαλύπτει τον βασικό λόγο που φεύγει από την Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/10/2023

Υπάρχει ένας βασικός λόγους που το ντοκιμαντέρ με τα εσώψυχα της F1 είχε τεράστια επιτυχία ενώ των MotoGP πάτωσε, παρόλο που από πλευράς παραγωγής ήταν αντίστοιχα άρτιο και με κορυφαία ποιότητα: Στα MotoGP είναι λίγα που δεν έρχονται στο φως αργά ή γρήγορα, συγκριτικά με την F1. Κι έτσι ένα τέτοιο ντοκιμαντέρ βρέθηκε από το πρώτο δεκάλεπτο δίχως ουσία, δίχως κάποια σοβαρή αποκάλυψη. Προφανώς υπάρχουν χιλιάδες ερωτήματα που θα ήθελες να κάνεις σε οποιονδήποτε αναβάτη, πόσο μάλλον στον Marquez την τρέχουσα στιγμή, όμως στην πράξη είναι ελάχιστες οι φορές που το κοινό μένει να αναζητεί τα αίτια πίσω από κάθε απόφαση. Και να μην έχεις ψυχανεμιστεί το τι συμβαίνει, οι αναβάτες από μόνοι τους θα δώσουν την επιβεβαίωση με τρόπο που δεν συμβαίνει αλλού.

Φυσικά υπάρχουν και οι φορές που οι αναβάτες εκμεταλλεύονται αυτή την αμεσότητα με το κοινό για να καθοδηγήσουν τα πράγματα εκεί που πρέπει και στο παρελθόν ο Marquez έχει μπει σε αυτή την διαδικασία. Σε γενικές γραμμές όμως τα πάντα έρχονται στο φως, και το παρακάτω είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα. Την ανακοίνωση του HRC για την πρόωρη λήξη της συνεργασίας τους, ακολουθήσε ανακοίνωση στα κοινωνικά δίκτυα του Marquez η οποία ήταν ξεκάθαρα γραμμένη από κάποια ομάδα που τα διαχειρίζεται. Αργότερα όμως ακολούθησε μία πιο αυθεντική ανάρτηση γραμμένη στα ισπανικά χωρίς να ακολουθεί αγγλική μετάφραση, στις ιστορίες του Instagram που δεν έχουν μεγάλη διάρκεια προβολής. Προφανώς μπορεί καθένας να πει πως και αυτό δεν είναι παρά ένα παιχνίδι στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά θα το λέει δίχως να το γνωρίζει πραγματικά απλά γιατί τα σχόλια δεν έχουν βαρύτητα και ο καθένας μπορεί να λέει ότι του κατέβει. Όσοι ξέρουν τον Marquez θα δώσουν μεγαλύτερη δόση αλήθειας σε αυτό που ανέβασε και θα το θεωρήσουν αυθεντικό ως μία στιγμή που εκφράζεται αληθινά.

Η ανάρτηση που έκανε:

 

 

 

Αυτή είναι η δική μας μετάφραση, που πιστεύουμε πως είναι εξαιρετικά κοντά στο αυθεντικό ισπανικό κείμενο με ορισμένες μικρές τροποποιήσεις, όπως στον όρο fiesta, :

«Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό το μήνυμα που έστειλα σε ένα μέλος της ομάδας:

Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω, δεν ξέρω αν κάνω το σωστό ή το λάθος, δεν ξέρω τι θα συμβεί στο μέλλον, δεν ξέρω αν όλα αυτά θα πετύχουν, αλλά αυτό που ξέρω είναι όλα όσα έχουμε πετύχει μαζί.

Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου, καθοδηγούμενη από το μυαλό και το θάρρος μου, ΟΧΙ από την καρδιά μου. Η ομάδα της καρδιάς μου θα είστε πάντα εσείς, αυτοί που πάντα με στήριζαν και θα με στηρίζουν. Αλλά ας ξεκαθαρίσω ένα πράγμα, θέλω να προσπαθήσω να ξαναγίνω ο καλύτερος αναβάτης στον κόσμο και γι' αυτό πρέπει να αρχίσω να νιώθω ευχάριστα οδηγώντας την μοτοσυκλέτα.

Χρησιμοποίησα μια θεωρία που είπε ο ορειβάτης στο βιβλίο που μου έδωσες να διαβάσω. Αν μπορώ να ανέβω στο Έβερεστ σε 3 ημέρες, γιατί να το ανέβω σε 5; Λογικά είναι πολύ πιο ριψοκίνδυνο να το ανέβεις σε 3 ημέρες, εκθέτεις τον εαυτό σου πολύ περισσότερο και μπορεί να μην τα καταφέρεις, αλλά αν δεν προσπαθήσω, δεν θα το μάθω ποτέ. Πάντα μου το έλεγες και πάντα το εφάρμοζα: ακολούθησε το ένστικτό σου, κανείς δεν μπορεί να σε νικήσει σε χαρακτήρα και κότσια. Τέλος, ήρθε η ώρα να μιλήσει η καρδιά και, όπως ξέρεις, η σχέση μας είναι πολύ ιδιαίτερη, γι' αυτό ελπίζω οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν. Ας απολαύσουμε αυτές τις 6 γιορτινές αναμετρήσεις (fiesta) που μας απομένουν φέτος.»

Ο Marquez δεν αναφέρει τον παραλήπτη αυτού του μηνύματος, αλλά το γεγονός πως είναι κάποιος που αισθάνεται πολύ κοντινός του και δεν θα τον ακολουθήσει στη νέα του ομάδα, καθιστά ξεκάθαρο πως δεν θα πάρει μαζί του κανέναν μηχανικό, κάτι που υπήρχε ως τώρα ως σενάριο. Θα μπορούσε ο παραλήπτης του μηνύματος να είναι ο crew chied, Santi Hernandez, ο αρχιμηχανικός του Marc Marquez που πρόσφατα το HRC του έκανε ένα μεγάλο και συγκινητικό αφιέρωμα. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πως αυτοί οι δύο δεν θα δουλεύουν πλέον μαζί και ίσως ο Santi είναι η εξαίρεση στο παραπάνω σενάριο, δεν αποκλείεται όμως να πρέπει από εδώ και πέρα να χαιρετιούνται απλά, μπαίνοντας σε διαφορετικά box.

Σε κάθε περίπτωση αυτά που λέει ο Marquez είναι πιο σημαντικά. Θέλει να γίνει και πάλι ο καλύτερος αναβάτης εκεί έξω. Η δίψα του όμως για νίκη δεν καταστέλλεται με την υπομονή που είναι διατεθειμένος να δείξει περιμένοντας την Honda να επενδύσει στην εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Δεν είναι καθόλου εύκολο να ξεκινήσεις από τελείως νέα βάση αφήνοντας την ομάδα σου πίσω. Είναι δύσκολο να αλλάξεις μοτοσυκλέτα και σε αυτό σε βοηθά η ομάδα, αλλά να ξεκινήσεις από το μηδέν είναι μεγάλη υπόθεση και καθιστά την απόφαση ακόμη πιο δύσκολη. Ο Alex Marquez τον στηρίζει λέγοντας πως λίγοι γνωρίζουν τι έχει τραβήξει αυτό το διάστημα και πως έχει έρθει η ώρα να αποδώσει στο 100%. Αν βέβαια το συνδυάσουμε με παλαιότερες δηλώσεις της Gresini, που δεν έχει επιβεβαιώσει πως εκεί πηγαίνει ο Marquez, τότε αυτή είναι μία εξέλιξη που προετοιμαζόταν καιρό τώρα. Όταν ο Alex Marquez πήγε στην Gresini το σχόλιο της ομάδας ήταν πως ελπίζουν να δει πόσο καλή είναι η μοτοσυκλέτα τους και να το μεταφέρει στον αδερφό του. Ο Alex Marquez έφυγε από την Honda προετοιμάζοντας το έδαφος και το πιο πιθανό είναι σε λίγο καιρό ή το αργότερο στην Mandalika να ανακοινώσει πως πηγαίνει στην Gresini.

 

MotoGP - Ο Fabio Di Giannantonio είναι έτοιμος να αφήσει τη Ducati

Στα πρόθυρα συμφωνίας με τη Red Bull KTM Factory Racing
Fabio Giannatonino
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/5/2026

Οι μεταγραφικές εξελίξεις στα MotoGP για το 2027 αρχίζουν ήδη να παίρνουν φωτιά και ένα από τα πιο ηχηρά ονόματα που βρίσκονται στο επίκεντρο είναι αυτό του Fabio Di Giannantonio.

Σύμφωνα με πληροφορίες ιταλικών μέσων, ο Ιταλός αναβάτης και μέχρι στιγμής κορυφαίος εκπρόσωπος της Ducati στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την KTM για τη σεζόν του 2027.

Παρότι ο Di Giannantonio αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας VR46 του Vanentino Rossi, δεσμεύεται απευθείας με τη Ducati Corse και διαθέτει πλήρως εργοστασιακή Desmosedici. Ωστόσο, όλα δείχνουν πως ο "Diggia" αναζητά πλέον μια θέση σε επίσημη εργοστασιακή ομάδα, κάτι που φαίνεται πως η KTM είναι έτοιμη να του προσφέρει.

Fabio Giannatonino

Ο 27χρονος Ιταλός έρχεται από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν 2026, καθώς βρίσκεται τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, Marco Bezzecchi και Jorge Martin. Μετά τον αγώνα στο Le Mans, παραμένει η ταχύτερη Ducati στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική του φόρμα.

Αν τελικά ολοκληρωθεί η μετακίνηση, ο Di Giannantonio αναμένεται να γίνει ομόσταυλος του Alex Marquez στην εργοστασιακή KTM, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο δίδυμο για τη σεζόν του 2027. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αποχώρηση του Pedro Acosta, που πιθανότατα θα συμφωνήσει με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και του Brad Binder από την εργοστασιακή ομάδα των Αυστριακών.

Ο Pablo Nieto της VR46 είχε δηλώσει στο γαλλικό GP ότι η ομάδα θέλει ξεκάθαρα να κρατήσει τον Ιταλό: "Θέλουμε να συνεχίσουμε μαζί του. Έχουμε εξαιρετική σχέση και κάθε χρόνο γινόμαστε όλο και πιο δυνατοί."

Παράλληλα ο διευθυντής ομάδας, Alessio Salucci, παραδέχθηκε ότι το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες είναι έντονο: "Δεν είναι εύκολο να παραμείνει μαζί μας, γιατί υπάρχουν πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες. Μετά τη Βαρκελώνη θα ξέρουμε περισσότερα. Τίποτα δεν έχει κλείσει στο 100% ακόμη."

Fabio Giannatonino

Υπενθυμίζουμε πως μεταγραφικές κινήσεις αναβατών και ομάδων δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί επισήμως, παρότι αρκετές από αυτές θεωρούνται τετελεσμένες, καθώς αναμένεται προς το παρόν η ολοκλήρωση της Concorde Agreement, της συμφωνίας μεταξύ κατασκευαστών και διοργανωτών των MotoGP.

Το επόμενο κεφάλαιο αναμένεται να γραφτεί στο Grand Prix της Καταλονίας στην Βαρκελώνη, όπου πιθανότατα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις σε μία από τις πιο σημαντικές μετακινήσεις της αγοράς αναβατών ενόψει της ερχόμενης σεζόν 2027.