MotoGP: H Yamaha επιβεβαιώνει το αγωνιστικό ντεμπούτο της V4 στο Misano

H νέα V4 μοτοσυκλέτα της Yamaha θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στον αγώνα του Misano με τον Augusto Fernandez
Yamaha V4 to debut in Misano
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Η Yamaha ανακοίνωσε ότι το πολυαναμενόμενο V4 πρωτότυπο θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε αγώνα στο Grand Prix του San Marino στο Misano τον επόμενο μήνα

Ο διευθυντής της Yamaha Racing, Paolo Pavesio, αποκάλυψε ότι ο δοκιμαστής Augusto Fernandez θα πάρει wild-card συμμετοχή στον αγώνα που θα διεξαχθεί στις 12-14 Σεπτεμβρίου.

Αν και η εμφάνιση του V4 με wild-card αναμενόταν φέτος, το Misano έρχεται νωρίτερα από ό,τι προέβλεπαν πολλοί, με τον αγώνα της Ιαπωνίας στο Motegi να είχε θεωρηθεί θως πιθανότερη πρεμιέρα. Ωστόσο με έδρα των MotoGP της Yamaha στο Μιλάνο που την επισκεφτήκαμε και πρόσφατα, ο αγώνας της Ιταλίας έχει εξίσου νόημα καθώς η μοτοσυκλέτα εξελίσσεται και δοκιμάζεται εκεί και όχι στην Ιαπωνία.

Μιλώντας στο πλαίσιο ανασκόπησης του Grand Prix της Ουγγαρίας, ο Pavesio επιβεβαίωσε:

“Επιτέλους, έχω σημαντικά νέα να μοιραστώ. Στο Misano στοχεύουμε να δούμε τον Augusto Fernandez να αγωνίζεται για πρώτη φορά με την νέα μας V4 μοτοσυκλέτα.

Αυτό είναι ένα απτό δείγμα της δέσμευσής μας για το μέλλον, ενώ συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα για να πάρουμε το μέγιστο από κάθε σαββατοκύριακο.

Ευχαριστούμε όλους για τη συνεχή υποστήριξη και ανυπομονούμε να σας δούμε στη Βαρκελώνη”.

Ο Fabio Quartararo επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι θα οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά στις επίσημες δοκιμές της Δευτέρας μετά τον αγώνα.

Δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη χρόνοι γύρου για το V4, ενώ η Yamaha δηλώνει ότι θα αντικαταστήσει την τρέχουσα μοτοσυκλέτα το 2026, εφόσον η νέα αποδειχθεί πιο γρήγορη.

Ετικέτες

MotoGP-Jorge Martin: Στην Aprilia και το 2026 ο παγκόσμιος πρωταθλητής

Τέλος στα σενάρια της αποχώρησής του - Με τη στήριξη της διοργάνωσης το Noale
Aprilia Martin Dorna
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Δεν είναι ακόμα βέβαιο εάν η υπόθεση Martín–Aprilia θα συνεχιστεί στα δικαστήρια ή όχι, αλλά αυτό που δείχνει ότι κλειδώνει είναι η παραμονή του Jorge Martín στην εργοστασιακή ομάδα της Aprilia τουλάχιστον για ακόμα μία χρονιά, δηλαδή έως το τέλος της σεζόν του 2026.

Παρότι ο πρωταθλητής του MotoGP είχε ενημερώσει τους επικεφαλής του ότι επιθυμεί να ενεργοποιήσει ρήτρα αποδέσμευσης στο συμβόλαιό του, προκειμένου να αλλάξει ομάδα την επόμενη σεζόν με προορισμό τη Honda, ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος του και υπέρ της εταιρείας από το Noale, η οποία έχει πλέον και τη στήριξη των διοργανωτών, με τον Carmelo Ezpeleta να ξεκαθαρίζει στο Assen ότι δεν θα επιτραπεί η εγγραφή αναβάτη σε άλλη ομάδα αν δεν υπάρχει πλήρης λύση του συμβολαίου μεταξύ των δύο πλευρών, είτε φιλικά είτε νομικά.

Ο εκπρόσωπος του Ισπανού αναβάτη, Albert Valera, κλιμάκωσε την ένταση πριν δύο περίπου εβδομάδες με δηλώσεις στις οποίες υποστήριζε ότι ο πελάτης του είναι ελεύθερος για το 2026, ότι η Honda αποτελεί πιθανή επιλογή και ότι δεν υπάρχει μηχανισμός που να τον εμποδίζει να αγωνιστεί του χρόνου. Όμως, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ezpeleta, κάτι τέτοιο βρίσκεται πολύ μακριά από την πραγματικότητα και εξηγεί και τη σχετική χαλαρότητα που επέδειξε το Noale όλον αυτόν τον καιρό.

Η ίδια εφημερίδα αποκάλυψε στο GP της Ολλανδίας ότι το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Martín με την Aprilia περιλαμβάνει όντως ρήτρα αποδέσμευσης, η οποία όμως ο Martin ήθελε να ενεργοποιηθεί αποκλειστικά για να κάνει την μεταγραφή στη Honda — κάτι που υποδηλώνει ότι υπήρχε πιθανόν ήδη συμφωνία με την ιαπωνική ομάδα.

Επιπλέον, έγινε γνωστό στο Assen ότι η πλευρά του Martín πρότεινε στην Aprilia να προσφύγουν στο CAS (Court of Arbitration for Sport), το ανώτατο δικαστικό όργανο στον αθλητισμό, για άμεση επίλυση του ζητήματος. Η Aprilia, ωστόσο, αρνήθηκε αυτή την πρόταση, καθώς η χρονική καθυστέρηση εξυπηρετεί την παραμονή του Martín στο γκαράζ της, αφού όσο περισσότερο το τραβήξει τόσο μειώνονται οι πιθανότητες ο Martin να αλλάξει ομάδα έπειτα και από τις δηλώσεις του Ezpeleta που υποστηρίξει το Noale λέγοντας έμμεσα πως ο Ισπανός δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τη ρήτρα στο συμβόλαιό του αφού επί της ουσίας έχει μείνει εκτός αγώνων λόγω των τραυματισμών του και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δικαιολογία της χαμηλής απόδοσης της εργοστασιακής Aprilia.

Noale και Martin φαίνεται να τα έχουν βρει προς το παρόν, όπως φάνηκε στις δοκιμές στο Misano, με τον Ισπανό να δηλώνει χαρούμενος που βρέθηκε ξανά έπειτα από τόσο καιρό σε σέλα MotoGP μοτοσυκλέτας. Έτσι η πιθανότητα να το τραβήξει ο Ισπανός και ο ατζέντης του φαντάζει πλέον πολύ μικρή.