MotoGP: Χωρίς αναβάτες η KTM Tech 3! Μπαίνει στο Brno ο Pol Espargaro

Αυτή θα είναι η πρώτη συμμετοχή του για φέτος!
pol
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/7/2025

Ο Pol Espargaro θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση αυτή τη σεζόν στο MotoGP, καθώς θα αντικαταστήσει τον Maverick Vinales στον αγώνα του Brno το προσεχές Σαββατοκύριακο.

Χωρίς αναβάτες έμεινε η KTM Tech 3, ο Vinales είχε μία σφοδρή πτώση κατά την διάρκεια των κατατακτήριων Q2 στο Sachsenring, με αποτέλεσμα κάταγμα στον αριστερό του ώμο. Ο Ισπανός υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση που ήταν επιτυχημένη, όμως δεν θα αγωνιστεί στο GP της Τσεχίας που πραγματοποιείται 18-20 Ιουλίου. Να σημειωθεί εδώ, πως η ομάδα KTM Tech 3 έμεινε χωρίς εκπρόσωπο στο Γερμανικό GP, καθώς ο Enea Bastianini διαγνώστηκε με σκωληκοειδίτιδα και δεν αγωνίστηκε επίσης (περισσότερα εδώ).

Την θέση του Vinales θα πάρει ένας άλλος Ισπανός, ο Pol Espargaro, που θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση για φέτος. Ο Espargaro είναι αναβάτης εξέλιξης της KTM και αυτή θα είναι δωδέκατη συνεχόμενη χρονιά που θα αγωνιστεί στο MotoGP. Μάλιστα είναι στην πρώτη δεκάδα της λίστας των αναβατών με τις περισσότερες εμφανίσεις στο MotoGP. Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τους αναβάτες με τις περισσότερες εμφανίσεις στο MotoGP.

 

Θέση

Αναβάτης

Συμμετοχές

1

Valentino Rossi

435

2

Andrea Dovizioso

348

3

Aleix Espargaró

348

4

Loris Capirossi

332

5

Simone Corsi

327

6

Thomas Lüthi

323

7

Dani Pedrosa

307

8

Jorge Lorenzo

306

9

Pol Espargaró

300

10

Johann Zarco

294

Μέχρι στιγμής φαίνεται πως ο Bastianini θα καταφέρει να τρέξει στην Τσεχία, με την ομάδα να μην ανακοινώνει και δεύτερη αντικατάσταση.

Ο Pol Espargaro δήλωσε: "Προφανώς, δεν είναι ποτέ καλό να παίρνεις μέρος σε ένα GP γιατί πρέπει να αντικαταστήσεις έναν τραυματισμένο αναβάτη. Έτσι, πρώτα απ' όλα, θέλω να ευχηθώ ταχεία ανάρρωση στον Maverick. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό αυτό το Σαββατοκύριακο, προσπαθώντας επίσης να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τους συναθλητές μου και τους τεχνικούς. Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία μας επίσκεψη στο Μπρνο, το οποίο είναι μια φανταστική πίστα. Την τελευταία φορά που αγωνιστήκαμε εδώ αισθάνθηκα εξαιρετικά καλά στην καλύτερη περίοδο μου με την ΚΤΜ, οπότε ας δούμε πώς θα είναι με τη νέα επιφάνεια. Δεν έχω καμία προσδοκία πέρα από το να απολαύσω το Σαββατοκύριακο και να έχω μερικές χρήσιμες ημέρες για το πρόγραμμά μας".

MotoGP: Ολοκληρώθηκε η διπλή επέμβαση του Marc Márquez μετά το Le Mans, χάνει την Καταλονία

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati χειρουργήθηκε σε πόδι και ώμο στη Μαδρίτη - Άγνωστος ο χρόνος επιστροφής του
Marquez Surgery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/5/2026

Ο Marc Marquez υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε δύο επιτυχημένες χειρουργικές επεμβάσεις στη Μαδρίτη, μετά τη σφοδρή πτώση που είχε στον αγώνα Sprint του Γαλλικού Grand Prix, με τη Ducati Lenovo Team να επιβεβαιώνει παράλληλα πως ο Ισπανός δεν θα δώσει το παρών ούτε στον επόμενο αγώνα της Καταλονίας.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Ruber Internacional στη Μαδρίτη, όπου υποβλήθηκε σε διπλή χειρουργική επέμβαση υπό την επίβλεψη του Dr. Samuel Antuna και της ιατρικής του ομάδας.

Η πρώτη επέμβαση αφορούσε το δεξί του πόδι και συγκεκριμένα το κάταγμα στο μετατάρσιο, τραυματισμός που προέκυψε από το βίαιο highside που είχε στον αγώνα Sprint του Le Mans. Οι γιατροί προχώρησαν με επιτυχία στη σταθεροποίηση του κατάγματος, με την επέμβαση να ολοκληρώνεται χωρίς επιπλοκές.

Παράλληλα, ο Marquez υποβλήθηκε και σε δεύτερη, προγραμματισμένη αυτή τη φορά, χειρουργική επέμβαση στον δεξί ώμο. Η συγκεκριμένη επέμβαση σχετιζόταν με παλαιότερο τραυματισμό, ο οποίος είχε αρχίσει να τον ταλαιπωρεί ξανά μετά τη σφοδρή πτώση του στο περσινό Grand Prix Ινδονησίας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι γιατροί αφαίρεσαν δύο βίδες και ένα οστικό θραύσμα από προηγούμενη που είχε πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2019. Τα συγκεκριμένα υλικά είχαν μετακινηθεί, προκαλώντας πίεση στο κερκιδικό νεύρο και φέρνοντας ενοχλήσεις στον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Marquez Injury

Όπως είχε ήδη γίνει γνωστό από την Ducati Lenovo Team, ο Marquez δεν θα αγωνιστεί στο Grand Prix Καταλονίας της επόμενης εβδομάδας και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για ένα βράδυ ακόμη, πριν επιστρέψει στο σπίτι του ώστε να ξεκινήσει άμεσα το πρόγραμμα αποκατάστασης.

Προς το παρόν δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα επιστροφής, με την πορεία της αποθεραπείας του τις επόμενες εβδομάδες να καθορίζει πότε θα μπορέσει να επιστρέψει στη δράση.

Η απουσία του Márquez από το επόμενο Grand Prix δημιουργεί νέα δεδομένα στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά κυρίως δίνει προτεραιότητα στην πλήρη αποκατάσταση ενός αναβάτη που κοντεύει να έχει περάσει από περισσότερες χειρουργικές αίθουσες απ’ ότι πίστες τα τελευταία χρόνια.