MotoGP: Karel Abraham για Zarco: Ας φέρει 5 εκατομμύρια να μιλήσουμε…

Ο Abraham δεν θέλει να φύγει…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/11/2019

Ο Zarco μιλάει με την Avintia Ducati για να πάρει την θέση του Karel Abraham, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2020, όπως όλοι οι αναβάτες άλλωστε. Προφανώς και ο Abraham δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με τις ξεκάθαρες, ανοικτές συζητήσεις που κάνει η ομάδα του με τον Zarco. Δεν υπάρχει καμία μυστικότητα, δεν κρύβεται κανείς και όλος ο κόσμος γνωρίζει πως ο Zarco μιλάει με την Avintia.

Για αυτό και η Ducati αποφάσισε να αναθεωρήσει την συνεργασία της με την Avintia και να της αλλάξει το πλαίσιο, ουσιαστικά λειτουργώντας με τα προνόμια μιας δορυφορικής ομάδας. Αυτό δεν λύνει βέβαια το πρόβλημα του Zarco, ή μάλλον λύνει το ένα από τα δύο.

Το άλλο, που επίσης εξέφρασε ανοικτά, είναι πως η Avintia δεν είναι μία σοβαρή ομάδα. Όλες οι απόψεις ανοικτές λοιπόν στο τραπέζι και τώρα έρχεται και η σειρά του Abraham ο οποίος ξεκαθαρίζει πως δεν είναι ευχαριστημένος με τον Zarco, πόσο μάλιστα με την ομάδα του.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Karel Abraham, ξεκαθάρισε πως η Avintia είναι μία ομάδα που δεν παίρνει αναβάτες, αν αυτοί δεν καλύπτουν τα έξοδά τους. Αυτό δεν είναι άγνωστο, δεν είναι όμως και κάτι που λέγεται ανοιχτά, όπως για παράδειγμα στο Dakar και σε τόσα άλλα μοτοσυκλετιστικά αθλήματα που ορισμένοι αναβάτες πρακτικά χρηματοδοτούν την συμμετοχή τους. Αυτό είναι και το καθεστώς λειτουργίας της Avintia, αυτό συζήτησαν με την Ducati για να αλλάξει.

Ο Karel Abraham έχει τις πλάτες του πατέρα του, του ιδιοκτήτη δηλαδή της πίστας του Brno και έχει απαντήσει πολλές φορές στο παρελθόν στην ερώτηση – κατηγορία, πως εξαγοράζει την συμμετοχή του στα MotoGP. Δεν το κρύβει καθόλου, και μάλιστα αυτό ακριβώς επανέλαβε και στους δημοσιογράφους που τον ρώτησαν για το επικείμενο συμβόλαιο του Zarco με την Avintia. Ο ίδιος και ο Tito καλύπτουν τα έξοδά τους «και δεν ξέρω αν ο Johann μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω επίσης αν υπάρχουν χορηγοί που μπορούν να τον καλύψουν, αλλά αν καταφέρει να βρει 5 εκατομμύρια Ευρώ, τότε φυσικά μπορεί να έρθει στην Avintia».

O Karel είπε επίσης πως το εν ενεργεία συμβόλαιο με την Avintia θα πρέπει να αλλάξει και να επαναπροσδιοριστεί, όπως επίσης δεν γίνεται να προχωρήσει καμία συζήτηση με τον Zarco αν δεν σπάσει οριστικά το δικό του συμβόλαιο.

«Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε με τον ιδιοκτήτη της ομάδας το συμβόλαιό μου, και να προχωρήσουμε σε ορισμένες προσαρμογές. Εγώ δεν θέλω να φύγω από τους αγώνες. Αγαπάω αυτό που κάνω και το πιθανότερο είναι να μην αλλάξει το καθεστώς της συνεργασίας μου. Θα ξέρουμε τις επόμενες ώρες. Όταν χτυπάς την πόρτα του HRC ναι είναι άσχημο να προσγειωθείς στην Avintia, δεν είναι το ίδιο, αλλά και αν φύγεις από τα MotoGP δύσκολα ξανά μπαίνεις. ( Ο Karel βέβαια το έχει κάνει αυτό, επέστρεψε στα MotoGP το 2017 έχοντας λείψει στο WSBK για δύο χρόνια)».

"Υπό αυτό το πνεύμα, μπορώ να καταλάβω τον Zarco και ξέρω πως η Dorna τον θέλει, χωρίς να ξέρω αν ισχύουν αυτά που λένε – πως του έχουν υποσχεθεί θέση δηλαδή. Προς το παρόν εγώ μιλάω με την ομάδα μου, είναι εσωτερικό μας θέμα και ο Zarco είναι εκτός από αυτή την κουβέντα. Θα δούμε τι θα γίνει μεταξύ μας"

ο πατέρας Abraham...

Ετικέτες

MotoGP: Κατά τον Joan Mir "η Honda μπορεί να είναι αισιόδοξη για το Mugello"

Παρά τις παραδοσιακές δυσκολίες της RC213V στην ιταλική πίστα, ο Mir θεωρεί πως η Honda έχει λόγους αισιοδοξίας
Mir Mugello
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Joan Mir πιστεύει ότι η Honda έχει λόγους να εμφανίζεται πιο αισιόδοξη για το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello, παρά το γεγονός ότι η παραδοσιακή παρουσία της RC213V στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί ενθαρρυντική.

Η χάραξη του Mugello δεν συγκαταλέγεται στις πίστες που ταιριάζουν ιδιαίτερα στη Honda, με τον Mir να μην έχει καταφέρει ποτέ να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα εκεί ως αναβάτης της HRC. Ο μοναδικός του τερματισμός με τη Honda στο Mugello ήταν μια 11η θέση το 2025.

Ο Ισπανός έχει πάντως θετικές αναμνήσεις από την ιταλική πίστα με άλλες μοτοσυκλέτες, καθώς ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές στο παρελθόν, ως τρίτος στη Moto2 το 2018 και τρίτος ξανά στα MotoGP του 2021 με τη Suzuki.

Αντίστοιχα δύσκολη είναι και η πρόσφατη ιστορία της Honda στο Mugello, αφού η τελευταία παρουσία της εταιρείας στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix ήταν το 2019, όταν ο Marc Marquez είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Danilo Petrucci.

Παρά τα δεδομένα, ο Mir θεωρεί ότι η εικόνα της Honda στη Βαρκελώνη δίνει αισιοδοξία στην ομάδα για το επερχόμενο αγωνιστικό τριήμερο.

"Φτάνουμε στην Ιταλία με μεγάλο κίνητρο και αυτοπεποίθηση," δήλωσε ο Joan Mir. "Το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη έκλεισε με πολύ θετικό τρόπο και θέλω να μεταφέρω αυτή την αίσθηση και στο Mugello."

Mir

Ο Ισπανός στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η Honda παραδοσιακά δυσκολευόταν και στην Καταλονία, όμως αυτή τη φορά έδειξε ανταγωνιστική εικόνα: "Είναι μια πίστα που δεν συγκαταλέγεται στις δυνατότερες για εμάς, αλλά συνήθως και στη Βαρκελώνη η Honda αντιμετώπιζε δυσκολίες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι."

Ο Mir τόνισε επίσης ότι η εκκίνηση και η θέση στο grid θα παίξουν καθοριστικό ρόλο: "Πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα σωστά, γύρο με τον γύρο και μέρα με τη μέρα, για να δούμε πού βρισκόμαστε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πιστεύω όμως στην ταχύτητά μου. Όπως είδαμε και σε προηγούμενους αγώνες, μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά για εμάς."

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο ομόσταυλός του, Luca Marini, ο οποίος επιστρέφει φέτος στο Mugello μετά την περσινή απουσία του, λόγω του ατυχήματος στις δοκιμές για τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

Marini

"Πέρυσι βρέθηκα στο Mugello μόνο ως θεατής, οπότε ανυπομονώ πραγματικά για τον φετινό αγώνα," δήλωσε ο Ιταλός. "Είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας για κάθε αναβάτη και ως Ιταλός απολαμβάνεις ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακο μαζί με τους φιλάθλους. Είναι ένας από τους πραγματικά εμβληματικούς αγώνες του ημερολογίου."

Ο Marini υπογράμμισε επίσης ότι η Honda φτάνει στην Ιταλία μετά από ένα δυνατό αγωνιστικό τριήμερο και θετικές δοκιμές τη Δευτέρα στην Καταλονία: "Θέλω να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή. Όπως πάντα, το απόγευμα της Παρασκευής ίσως είναι η πιο σημαντική περίοδος όλου του Σαββατοκύριακου. Υπάρχουν πολλά να κάνουμε και μεγάλες δυνατότητες να δείξουμε."