MotoGP: Marquez και Bagnaia σχολιάζουν τις δηλώσεις Rossi

«Έχω δουλειά να κάνω» λέει ο Marquez
MotoGP: Marquez και Bagnaia σχολιάζουν τις δηλώσεις Rossi
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2024

Ο Rossi επανάφερε την προηγούμενη εβδομάδα την εχθρότητα με τον Marc Marquez στο προσκήνιο, όταν έδωσε μία μακρά συνέντευξη λέγοντας ξεκάθαρα πως ο «πιο βρώμικος αναβάτης στην ιστορία των MotoGP, είναι ο Marc Marquez».

Όπως ήταν αναμενόμενο στα πλαίσια του επόμενου αγώνα ο Marc Marquez ερωτήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις αυτές. Θα ήταν παράβλεψη μετά από κάτι τέτοιο, να μην του απευθύνει κάποιος την ερώτηση.

«Φυσικά και τον άκουσα, είδα μάλιστα και το video. Ωστόσο αυτή την στιγμή πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος καθότι έχω πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ. Είμαι εδώ στην πίστα γιατί έχω μία δουλειά να κάνω, είμαι ακόμη εν ενεργεία αναβάτης και δεν με νοιάζει να εμπλακώ σε τέτοιες λεκτικές διαμάχες».

«Τα έχω περάσει όλα αυτά, έχω περάσει αυτό το στάδιο και γνωρίζω που πρέπει να είναι στραμμένη η προσοχή μου αυτή την στιγμή και κανείς που δεν θα καταφέρει να με κάνει να κοιτάξω αλλού».

Valentino Rossi - “Κανείς αθλητής δεν ήταν ποτέ τόσο βρώμικος όσο ο Marquez!” [VIDEO]

Με την σειρά του τώρα ο Bagnaia που για μερίδα των οπαδών εκεί έξω έχει αναλάβει να εκπροσωπεί τα συμφέροντα του Rossi εντός πίστας και τον εμπλέκουν στις συζητήσεις τους, χωρίς ο ίδιος να έχει εκδηλωθεί ξεκάθαρα, επίσης ρωτήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις του μέντορά του.

«Ειλικρινά είμαι εκτός από όλα αυτά. Δεν βρισκόμουν στο MotoGP εκείνα τα χρόνια και θέλω να μείνω εκτός αυτής της συζήτησης γιατί είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει».

Προς το παρόν ο Marquez αφήνει πίσω του μία συνέντευξη που έχει ήδη μείνει στην ιστορία και αφήνει τον αντίκτυπο να περάσει από πάνω του και να φύγει. Πρέπει όμως να θεωρείται δεδομένο πως θα επιστρέψει σε αυτό όταν θα έχει την κατάλληλη ευκαιρία, όσος χρόνος και αν χρειαστεί. Μπορεί να περιμένει μέχρι την επόμενη νίκη ή ακόμη και το επόμενο πρωτάθλημα, όσος χρόνος και αν χρειαστεί να έρθει η κατάλληλη αυτή ευκαιρία.

Manx Grand Prix 2025: Ατύχημα για τον Andy McAllister και κόκκινη σημαία

Ακυρώθηκαν τα δοκιμαστικά της χτεσινής ημέρας μετά το συμβάν
mgp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/8/2025

Οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ καλές και την δεύτερη ημέρα του Manx Grand Prix 2025 στο Isle of Man. Όμως, τα δοκιμαστικά διακόπηκαν μόλις στον πρώτο γύρο της κατηγορίας Supersport, λόγω κόκκινης σημαίας

Πρώτος στην γραμμή εκκίνησης ήταν ο Jamie Williams, ο οποίος ήθελε να αξιοποιήσει την πολύ καλή πρώτη μέρα των δοκιμών, όπου σημείωσε φανταστικούς χρόνους γύρου από την αρχή. Ο Chris Cook, ο οποίος ηγήθηκε των δοκιμών της πρώτης μέρας με έναν γύρο που ξεπέρασε τα 188 km/h, ήταν δεύτερος στην γραμμή εκκίνησης πίσω από τον Jamie, ακολουθούμενος από τους Liam Chawke, Rad Hughes και Andy Farrell.

Μόλις 9 λεπτά μετά την έναρξη των δοκιμαστικών, η περίοδος διακόπηκε λόγω κόκκινης σημαίας με κάποιους αναβάτες να μην έχουν ξεκινήσει καν την προσπάθειά τους.

Η κόκκινη σημαία στο Black Dub ήταν αποτέλεσμα ενός ατυχήματος στο οποίο ενεπλάκη ο Andy McAllister (No. 32) από τη Βόρεια Ιρλανδία. Μεταφέρθηκε στο Noble’s Hospital για περαιτέρω εξέταση και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έχει τις αισθήσεις του, μιλάει και έχει τραυματιστεί στο χέρι του.

Αν και η διοργάνωση είχε ενημερώσει πως οι δοκιμές θα συνεχιστούν με καθυστέρηση, σχεδόν μία ώρα μετά το συμβάν οι αναβάτες ενημερώθηκαν πως η ημέρα θα ακυρωθεί, καθώς πήρε περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο για να καθαριστεί ο χώρος που έγινε το συμβάν.