MotoGP Misano: Πήρε άδεια για 10.000 θεατές!

Misano χωρίς θεατές δεν γίνεται!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/8/2020

Δέκα χιλιάδες θεατές την ημέρα θα μπορεί να φιλοξενήσει το Misano, μετά την σημερινή συνεδρίαση της περιφέρειας Αιμίλια Ρομάνα που αποφάσισε το πρώτο παραθυράκι στον αυστηρό κανονισμό που απαγορεύει συγκεντρώσεις μεγαλύτερες των χιλίων ατόμων.

Αν και εκ πρώτης όψης φαίνεται το αντίθετο, υπάρχει λογική πίσω από αυτή την απόφαση που υπογράφει ο κυβερνήτης Stefano Bonaccini, που τουλάχιστον πολιτικά, βρίσκεται σε αντίθετο στρατόπεδο από την κυβέρνηση της Ιταλίας, όντας προερχόμενος από την μεσαία τάξη και την αριστερά. Δεν λέει κάτι αυτό, απλά φανερώνει πως σε αυτή την απόφαση μέρος πήραν όλοι από την δημοκρατική παράταξη και δεν θα πρέπει να της δοθεί πολιτική χροιά. Η απόφαση είναι επίσης τελείως φωτογραφική, απευθείας επηρεάζοντας τους δύο αγώνες που θα γίνουν στο Misano τον Σεπτέμβριο, αλλά πάρθηκε με βάση την τοποθεσία και τους χώρους που διαθέτει, και μπορεί να απελευθερώσει και άλλες διοργανώσεις που θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στα συγκεκριμένα πλαίσια.

Ποια είναι αυτά; Την εγγύηση πως θα διατηρούνται οι αποστάσεις για όλους τους θεατές και πως η ταυτότητά τους θα είναι πλήρως εξακριβωμένη και διαθέσιμη στις αρχές, μαζί με την ακριβή τους θέση στην πίστα, και τα στοιχεία αυτά διαθέσιμα για 14 ημέρες μετά την είσοδό τους.

Που είναι η λογική πίσω από αυτή την απόφαση; Το Misano πέρσι δέχτηκε 160.000 θεατές με την άδεια λειτουργίας του να είναι για 110.000 από τους οποίους οι 40.000 βρίσκονται σε αριθμημένες κερκίδες. Η διαχειρίστρια εταιρεία της πίστας καλείται τώρα να μπορέσει να αποδείξει πως είναι σε θέση να απομονώσει σε αυτές τις θέσεις τους 10.000 θεατές που επιτράπηκε τώρα να έχουν. Μαζί με ένα τρόπο να κινούνται από και προς τον χώρο τους διατηρώντας τις αποστάσεις. Δεν θα επιτρέπεται η πρόσβαση στο γκαζόν. Θεωρητικά γίνεται, πρακτικά ξέρουμε όλοι πως το Misano είναι ένα ξέφραγο αμπέλι που μπαίνουν όλοι στην πίστα αμέσως μετά την καρό σημαία σε μία παράδοση που έως τώρα δεν έχει διακοπεί.

Κι έπειτα, όταν συμφωνήσουν με τον κυβερνήτη τον τρόπο που θα κάθονται αυτοί οι 10.000 θεατές, θα ξεκινήσει ένας άλλος άθλος με την Dorna αυτή την φορά. Διότι τα εισιτήρια που ήδη έχουν πουληθεί πριν τον κορωνοϊό, από τις αρχές του έτους ή και πέρσι ακόμη, υπερκαλύπτουν τώρα αυτές τις θέσεις. Που σημαίνει πως η Dorna θα πρέπει να παίξει τις μουσικές καρέκλες για να αποφασίσει ποιος θα κάνει τελικά χρήση του εισιτηρίου ή όχι.

Το καλό είναι πως αυτομάτως οι δέκα χιλιάδες γίνονται είκοσι, γιατί θα γίνουν δύο αγώνες στο Misano, αλλά και πάλι δεν καλύπτεται το πλήθος των εισιτηρίων που ήδη έχουν διατεθεί. Μία πρώτη εκτίμηση είναι πως η διοργανώτρια εταιρεία θα παρουσιάσει στην Dorna ένα αναβαθμισμένο πλάνο των κερκίδων με ακυρωμένες πολλές ενδιάμεσες θέσεις και ολόκληρες σειρές, οπότε αυτομάτως θα ακυρώνονται και τα αντίστοιχα εισιτήρια.

Σίγουρο επίσης είναι πως κάθε θέση θα συνοδεύεται από συγκεκριμένη θέση παρκαρίσματος, με περίπου 3.000 ταξιθέτες να αναλαμβάνουν την μηδενική παρέκκλιση των θεατών από τους αυστηρούς κανονισμούς.

Από αυτό το νέο παραθυράκι που ξεπερνά το όριο των 1.000 θεατών και άνοιξε για τους MotoGP αγώνες, μπορεί να επωφεληθεί κάθε διοργάνωση στην Αιμίλια Ρομάνα που είναι παγκοσμίου ενδιαφέροντος, και οι διαθέσιμοι χώροι της επιλεγμένης τοποθεσίας διεξαγωγής επαρκούν για να έχει ο κάθε ένας την δική του θέση πάρκινγκ, και να διατηρούνται όλες οι αποστάσεις κάθε στιγμή. Τις επόμενες ημέρες θα αποσαφηνιστούν οι λεπτομέρειες για τους λίγους - συγκριτικά με τα εισιτήρια που ήδη υπάρχουν- θεατές που θα δουν τους αγώνες στο Misano από κοντά.

Προς το παρόν αύριο ξεκινούν οι δοκιμές στην Αυστρία με τον άστατο καιρό να βάζει άλλον έναν απρόσμενο παράγοντα στην ήδη ολοκληρωτικά απρόσμενη αγωνιστική σεζόν…

Ετικέτες

MotoGP: Κατά τον Joan Mir "η Honda μπορεί να είναι αισιόδοξη για το Mugello"

Παρά τις παραδοσιακές δυσκολίες της RC213V στην ιταλική πίστα, ο Mir θεωρεί πως η Honda έχει λόγους αισιοδοξίας
Mir Mugello
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Joan Mir πιστεύει ότι η Honda έχει λόγους να εμφανίζεται πιο αισιόδοξη για το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello, παρά το γεγονός ότι η παραδοσιακή παρουσία της RC213V στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί ενθαρρυντική.

Η χάραξη του Mugello δεν συγκαταλέγεται στις πίστες που ταιριάζουν ιδιαίτερα στη Honda, με τον Mir να μην έχει καταφέρει ποτέ να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα εκεί ως αναβάτης της HRC. Ο μοναδικός του τερματισμός με τη Honda στο Mugello ήταν μια 11η θέση το 2025.

Ο Ισπανός έχει πάντως θετικές αναμνήσεις από την ιταλική πίστα με άλλες μοτοσυκλέτες, καθώς ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές στο παρελθόν, ως τρίτος στη Moto2 το 2018 και τρίτος ξανά στα MotoGP του 2021 με τη Suzuki.

Αντίστοιχα δύσκολη είναι και η πρόσφατη ιστορία της Honda στο Mugello, αφού η τελευταία παρουσία της εταιρείας στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix ήταν το 2019, όταν ο Marc Marquez είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Danilo Petrucci.

Παρά τα δεδομένα, ο Mir θεωρεί ότι η εικόνα της Honda στη Βαρκελώνη δίνει αισιοδοξία στην ομάδα για το επερχόμενο αγωνιστικό τριήμερο.

"Φτάνουμε στην Ιταλία με μεγάλο κίνητρο και αυτοπεποίθηση," δήλωσε ο Joan Mir. "Το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη έκλεισε με πολύ θετικό τρόπο και θέλω να μεταφέρω αυτή την αίσθηση και στο Mugello."

Mir

Ο Ισπανός στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η Honda παραδοσιακά δυσκολευόταν και στην Καταλονία, όμως αυτή τη φορά έδειξε ανταγωνιστική εικόνα: "Είναι μια πίστα που δεν συγκαταλέγεται στις δυνατότερες για εμάς, αλλά συνήθως και στη Βαρκελώνη η Honda αντιμετώπιζε δυσκολίες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι."

Ο Mir τόνισε επίσης ότι η εκκίνηση και η θέση στο grid θα παίξουν καθοριστικό ρόλο: "Πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα σωστά, γύρο με τον γύρο και μέρα με τη μέρα, για να δούμε πού βρισκόμαστε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πιστεύω όμως στην ταχύτητά μου. Όπως είδαμε και σε προηγούμενους αγώνες, μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά για εμάς."

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο ομόσταυλός του, Luca Marini, ο οποίος επιστρέφει φέτος στο Mugello μετά την περσινή απουσία του, λόγω του ατυχήματος στις δοκιμές για τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

Marini

"Πέρυσι βρέθηκα στο Mugello μόνο ως θεατής, οπότε ανυπομονώ πραγματικά για τον φετινό αγώνα," δήλωσε ο Ιταλός. "Είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας για κάθε αναβάτη και ως Ιταλός απολαμβάνεις ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακο μαζί με τους φιλάθλους. Είναι ένας από τους πραγματικά εμβληματικούς αγώνες του ημερολογίου."

Ο Marini υπογράμμισε επίσης ότι η Honda φτάνει στην Ιταλία μετά από ένα δυνατό αγωνιστικό τριήμερο και θετικές δοκιμές τη Δευτέρα στην Καταλονία: "Θέλω να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή. Όπως πάντα, το απόγευμα της Παρασκευής ίσως είναι η πιο σημαντική περίοδος όλου του Σαββατοκύριακου. Υπάρχουν πολλά να κάνουμε και μεγάλες δυνατότητες να δείξουμε."