MotoGP: Ο Fabio Quartararo στη Honda το 2027

Μεταγραφική βόμβα μεγατόνων λίγο πριν την έναρξη της σεζόν του 2026
fabio
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/1/2026

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του motorsport.com, ο Fabio Quartararo θα αποχωρήσει από τη Yamaha στο τέλος της σεζόν και θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda από το 2027!

Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 που φέτος διανύει την 8η του σεζόν στη Yamaha και το όνομά του είναι συνυφασμένο με την ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες αποχωρεί στο τέλος της σεζόν και από το 2027 θα αγωνίζεται με το HRC.

Αν οι πηγές του δημοσιεύματος είναι στέρεες -που λόγω της συνέπειας των πληροφοριών του Motorsport.com δύσκολα αμφισβητούνται- μιλάμε για μία τεράστια επιτυχία της Honda που φαίνεται πως θέλει να επενδύσει στο κορυφαίο ταλέντο του El Diablo για να μπει δυναμικά στη νέα εποχή του MotoGP με τους κινητήρες των 850 κυβικών και ίσως στην Ιαπωνική εταιρεία πιστεύουν πως με την μεταγραφή αυτή θα γεφυρώσουν την απόσταση που τους χωρίζει αυτή τη στιγμή με Ducati,Aprilia και KTM.

Quartararo

Ο Γάλλος είναι 27 ετών και έχει κατακτήσει τον Παγκόσμιο τίτλο με την Yamaha το 2021, ενώ τις τελευταίες σεζόν έχει εκφράσει μεγάλα παράπονα για την απόδοση της μοτοσυκλέτας και φαίνεται πως η υπομονή του εξαντλήθηκε.

Ο Quartararo λοιπόν υπέγραψε με την Honda διετές συμβόλαιο, για το 2027 και 2028 και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία με διαφορετικό κατασκευαστή από την Iwata.

Μεγάλο ρόλο στην απόφαση του Γάλλου φαίνεται πως έπαιξε και η αποχώρηση του Lin Jarvis στο τέλος του 2024 και η αντικατάστασή του από τον Paolo Pavesio, που επέφερε μια διαφορετική προσέγγιση στις σχέσεις με τους αναβάτες, κάτι που μάλλον δεν βοήθησε. “Δεν μιλάω πολύ με τον Paolo. Οι άνθρωποι που με ενδιαφέρουν είναι αυτοί στο γκαράζ. Μιλάω περισσότερο με τους μηχανικούς παρά με αυτόν ”, είχε δηλώσει ο Quartararo

Ενδιαφέρον έχει και το ποιος αναβάτης θα αποχωρήσει από την Honda για να πάει στην θέση του ο Quartararo, με τα συμβόλαια του Joan Mir και Luca Marini να λήγουν στο τέλος της σεζόν.

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.