MotoGP: Ο Miguel Oliveira απαντά στις πληροφορίες που τον θέλουν σε ρόλο δοκιμαστή στην Aprilia

Ο Miguel Oliveira δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Aprilia το 2026 ως δοκιμαστής
Miguel Oliveira Aprilia Test Rider
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/8/2025

Ενώ ο ομόσταυλός του Jack Miller επιβεβαιώσε την θέση του στην Pramac Yamaha μαζί με τον Toprak Razgatlioglu για το 2026, πληροφορίες αναφέρουν τον Oliveira να επιστρέφει στην Aprilia σε ρόλο δοκιμαστή

Ο Πορτογάλος, πέντε φορές νικητής αγώνα MotoGP (ο μοναδικός Πορτογάλος που έχεί καταφέρει νίκη στην κατηγορία) με την KTM, πέρασε δύο σεζόν στην Aprilia RS-GP με την RNF/Trackhouse, με καλύτερη θέση την τέταρτη, πριν μετακομίσει στη Yamaha φέτος.

Αν και αρκετές θέσεις για το 2026 δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, οι συμφωνίες των Miller, Luca Marini, Franco Morbidelli και Diogo Moreira θεωρούνται τυπική διαδικασία, εν αντιθέσει με το μέλλον του Oliveira, που παραμένει αβέβαιο.

Ιταλικά μέσα ανέφεραν, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στο Balaton Park, ότι ο Oliveira "θα μπορούσε να επιστρέψει στην Aprilia ως δοκιμαστής, πλάι στον Lorenzo Savadori".

Όταν ρωτήθηκε αν θα τον ενδιέφερε μια τέτοια κίνηση, ο Oliveira, που κατέγραψε την καλύτερη φετινή του επίδοση με τη 12η θέση στην Ουγγαρία, απάντησε: "Όχι ιδιαίτερα. Θέλω να αγωνίζομαι! Αλλά φυσικά είμαι ανοιχτός σε οτιδήποτε".

Ο Oliveira πρόσθεσε ότι, παρότι ο ρόλος του δοκιμαστή θα είναι κρίσιμος ενόψει της μετάβασης στους νέους κινητήρες των 850cc το 2027, το όφελος των wild-cards στο MotoGP (με τα τρέχοντα 1000cc) θα μειωθεί.

"Δεν ξέρεις πραγματικά ποιο θα είναι το πλάνο εξέλιξης και το πλάνο για wild-cards την επόμενη σεζόν, επίσης επειδή ποια είναι η λογική του να τρέχεις ως wild-card όταν οι μοτοσυκλέτες θα είναι διαφορετικές για το [2027];" είπε ο Oliveira.

"Οπότε δεν ξέρω. Είναι λίγο σαν να πυροβολείς στο σκοτάδι, αλλά θα δούμε. Την επόμενη εβδομάδα ίσως έχουμε κάποια νέα και θα προχωρήσουμε από εκεί".

Το αναμενόμενο συμβόλαιο του Miller θα τον διατηρήσει στην Pramac μαζί με τον Razgatlioglu, ενώ οι Fabio Quartararo και Alex Rins παραμένουν στη Monster Energy Yamaha.

Αφού έχασε τον  νεαρό Diogo Moreira από τη Honda, η Yamaha εξετάζει επίσης τον πρωτοπόρο του Moto2 Manuel Gonzalez για την Pramac, αν και ο Ισπανός δείχνει διατεθειμένος να παραμείνει άλλη μία χρονιά στην μεσαία κατηγορία.

MotoGP: Ο Jorge Martin πάει στην Yamaha το 2027

Δεύτερη είδηση για μεταγραφική βόμβα σε μία ημέρα
jorge
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/1/2026

Είναι δεδομένο πως ο Jorge Martin ήθελε να φύγει από την Aprilia από την περσινή χρονιά, όταν κυκλοφόρησε η πληροφορία πως έψαχνε τρόπο για να λύσει την συνεργασία τους, χωρίς τελικά να τα καταφέρει. Βέβαια, αυτό φαίνεται να αλλάζει από το 2027.

Συμπληρώνεται πολύ γρήγορα το παζλ όπως φαίνεται, μετά την απόφαση του Fabio Quartararo να αποχωριστεί την Yamaha για την Honda ο Jorge Martin καλύπτει το κενό φεύχοντας από τη Aprilia στο τέλος του 2026, σχηματίζοντας τον βασικό εργοστασιακό αναβάτη στην ομάδα της Yamaha,

Οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών φαίνεται πως είχαν αίσιο τέλος και μένουν μόνο οι υπογραφές. Να θυμίσουμε πως την προηγουμένη σεζόν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2024 ήταν σε προχωρημένες συζητήσεις με την Honda, όμως η Aprilia δεν τον αποδέσμευε και η μεταγραφή ναυάγησε.

Jorge_Martin

Οι εργοστασιακές ομάδες λοιπόν προχωρούν σύντομα τις μεταγραφικές εξελίξεις για το 2027 και την εποχή των 850 κυβικών, προτού μάλιστα ξεκινήσει η σεζόν του 2026.

Βέβαια, η απόφαση του Martin προκαλεί και πολλά ερωτηματικά, καθώς αφήνει μία εταιρεία που φαίνεται πλέον έτοιμη να παίξει στα ίσια την Ducati και πάει σε μία Yamaha που είναι αντικειμενικά πολύ πίσω και έχει να διαχειριστεί και το μεγάλο στοίχημα του V4 κινητήρα.

Τέλος, ερωτηματικό αποτελεί και η παραμονή ή όχι του Alex Rins για το 2027.