MotoGP - O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing

Στο GP του Silverstone αναμένεται να γίνει η ανακοίνωση
motomag MotoGP – O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Τα μεταγραφικά σενάρια δίνουν και παίρνουν στο MotoGP καθώς πολλά από τα συμβόλαια των αναβατών λήγουν στο τέλος της χρονιάς. Ένας από τους αναβάτες ο οποίος θα μείνει ελεύθερος είναι ο Miguel Oliveira ο οποίος όπως φαίνεται δεν θα συνεχίσει με την ομάδα της Trackhouse Racing, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως είναι κοντά στο να υπογράψει με άλλη ομάδα.

Σύμφωνα με το Motociclismo, o Πορτογάλος αναβάτης θα βρει αγωνιστική στέγη στην Prima Pramac Racing η οποία όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ θα αποτελεί από το 2025 τη δεύτερη ομάδα της Yamaha στο MotoGP, με τις μοτοσυκλέτες της να είναι ίδιων τεχνικών προδιαγραφών με της εργοστασιακής ομάδας.

Η ανακοίνωση της μετακίνησης του Oliveira στην Prima Pramac Racing θα γίνει σύμφωνα με το Motociclismo στα πλαίσια του Βρετανικού Grand Prix το οποίο διεξάγεται στις αρχές του Αυγούστου. Μένει να δούμε αν όντως ο Oliveira αποτελέσει τον πρώτο αναβάτη της Prima Pramac Racing επί Yamaha εποχής, ενώ το μόνο σίγουρο είναι πως ο ίδιος δεν θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της ομάδας της Trackhouse Racing από την επόμενη χρονιά καθώς η συγκεκριμένη ομάδα όπως διαβάσατε στο ΜΟΤΟ έχει διαφορετικά πλάνα σχετικά με το line-up των αναβατών της.

MotoGP – O Miguel Oliveira κοντά στην Prima Pramac Racing
Ετικέτες

MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia: "Ποτέ δεν ήμουν τόσο χαρούμενος με την 9η θέση!" Βλέπει φως στο τούνελ ο Ιταλός

Αισιόδοξος μετά από καιρό δείχνει να είναι ο αναβάτης της Ducati
pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/8/2025

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati τερμάτισε στην 9η θέση και 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο και teammate του Marc Marquez, όμως δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον.

Το πρώτο μήνυμα αισιοδοξίας μέτα από πολύ καιρό έδωσε ο Pecco Bagnaia στην ιταλική τηλεόραση δηλώνοντας πως ποτέ δεν ήταν τόσο χαρούμενος για μια ένατη θέση ενώ όπως είπε χαρακτηριστικά αρχίζει να διαφαίνεται μια πιθανή λύση στα προβλήματα. Αναλυτικά δήλωσε:

“Ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με μια ένατη θέση, αλλά σήμερα... δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, αλλά η αίσθηση ήταν καλή, κατάφερα να πιέσω, κατάφερα να φρενάρω δυνατά και ήταν ωραίο να μπορώ να αποφασίσω τις γραμμές που θα ακολουθήσω. Είναι κάτι που από την αρχή της χρονιάς δεν κατάφερα ποτέ, και είναι ωραίο. Είμαι ευχαριστημένος. Δυστυχώς, όταν κάνεις τόσο μεγάλες αλλαγές, δεν είναι εύκολο να βρεις σταθερότητα, όχι ότι την είχα πριν, αλλά έκανα δύο λάθη, δυστυχώς, ένα στη στροφή 15 και ένα στον τελευταίο γύρο στη στροφή 5, τα οποία όμως, τελικά, είναι φυσιολογικά, είναι μέρος μιας διαδικασίας αλλαγής που σίγουρα θα μας οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί σήμερα επιτέλους οδήγησα τη μοτοσυκλέτα”

Ο Bagnaia είπε επίσης πως οι αλλαγές ήταν πολλές και αφορούσαν διαφορετικά κομμάτια της μοτοσυκλέτας και πως κέρδισε εκατοστά, οπότε είναι σημαντικές. Γύρο με το γύρο ένιωθε καλύτερα πάνω στην μοτοσυκλέτα και ειδικότερα προς το τέλος του αγώνα και ήταν ένας καλός αγώνα από άποψη απόδοσης.

Μετά τον σύντομο αγώνα sprint έγινε η πρώτη αλλαγή και κατάλαβε αμέσως πως ήταν στον σωστό δρόμο και αυτό το Σαββατοκύριακο δείχνει πως είναι πρώτο σημάδι ανάκαμψης. Δήλωσε μάλιστα πως είχε φτάσει στο ναδίρ και αυτό έπεξε βασικό ρόλο στην πορεία της εξέλιξης και των αλλαγών που δοκίμασε και τώρα είναι πεπεισμένος ότι με αυτές τις ρυθμίσεις θα είναι δυνατότερος στην συνέχεια του πρωταθλήματος.

Χαρακτηριστικό είναι πως στην ερώτηση, γιατί δεν έκανε αυτές τις μικρές αλλαγές νωρίτερα, απάντησε πως όταν είσαι τρίτος - τέταρτος έχεις στο μυαλό σου αυτές τις αλλαγές που μπορεί να βοηθήσουν αλλά μπορεί να σε στείλουν και πιο κάτω σε χρόνους και δεν δοκιμάζεις, "ενώ τώρα που ποτέ δεν ήμουν τόσο πίσω σε ρυθμό ήταν όχι μόνο ευκαιρία, αλλά το αντίθετο, σημαντικό να δοκιμάσεις οτιδήποτε μπορεί να φέρει την αλλαγή".

Σημείωσε επίσης πως ποτέ δεν ήταν χαρούμενος με μία ένατη θέση ή μάλλον πως χάρηκε εξίσου με την ένατη θέση στον Ουγγαρία, όσο και στην Βαλένθια το 2022, ενώ χαρακτήρισε την ημέρα του Sprint την πιο δύσκολη στιγμή του με την Ducati, μόλις με μία ημέρα διαφορά!