MotoGP: O “παλιός” Johann Zarco βλέπει θετικά τις αλλαγές στο MotoGP το 2027

Νέες ευκαιρίες βλέπει ο 35χρονος από τις αλλαγές που φέρνουν οι νέοι κανονισμοί
MotoGP 2027 Zarco
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/11/2025

Ο Johann Zarco πιστεύει ότι η “επανεκκίνηση” του MotoGP το 2027 θα δημιουργήσει απρόβλεπτες καταστάσεις που μπορεί να αξιοποιήσει χάρη στην εμπειρία του.

Ο Johann Zarco, πλέον 35 ετών είναι ο μεγαλύτερος αναβάτης του grid, αλλά ταυτόχρονα και ένας από τους ελάχιστους που έχουν ήδη εξασφαλισμένο συμβόλαιο για το 2027. Ο αμέσως επόμενος σε ηλικία αναβάτης μετά τον Zarco είναι ο, για ένατη φορά φέτος παγκόσμιος πρωταθλητής, Marc Marquez, δείχνοντας την σημασία της εμπειρίας στο πρωτάθλημα.

Ο αναβάτης της δορυφορικής Honda LCR υπέγραψε διετή ανανέωση με τη Honda (HRC) στη διάρκεια της καλοκαιρινής διακοπής, με τα περισσότερα συμβόλαια να λήγουν στο τέλος του 2026.

Κεντρικό στοιχείο, στη συμφωνίας του Zarco, είναι ότι καλύπτει τη μετάβαση από τις τρέχουσες μοτοσυκλέτες των 1000cc στην επερχόμενη εποχή των 850cc με ελαστικά Pirelli. Εκεί ευελπιστεί να αξιοποιήσει την εμπειρία του για να εκμεταλλευτεί τις πιθανές, απρόβλεπτες συνθήκες.

"Ήθελα να έχω αυτή την ευκαιρία να κάνω τη σεζόν του 2027, επειδή πιστεύω ότι με τους νέους κανονισμούς και τα νέα ελαστικά θα υπάρξουν κάποιες τυχαίες καταστάσεις που, με την εμπειρία μου, μπορώ να τις μετατρέψω σε περισσότερα βάθρα, ίσως και νίκες", δήλωσε ο Zarco.
"Πιστεύω ακόμη ότι μπορώ να έχω τον ρόλο ενός κορυφαίου αναβάτη. Γίνεται καλή δουλειά και υπάρχει αίσθηση βελτίωσης στη μοτοσυκλέτα, έτσι έχω ακόμη περισσότερα κίνητρα να συνεχίσω να αγωνίζομαι".

Ο Zarco τόνισε επίσης ότι στόχος του ήταν εξαρχής η διετής συμφωνία:
"Δούλευα από την αρχή για μια συμφωνία δύο ετών, ήταν πολύ σημαντικό για μένα... Ήθελα να εξασφαλίσω τη σεζόν του 2027".

Μετά την εκρηκτική του είσοδο στη μεγάλη κατηγορία με την Tech3 Yamaha, η καριέρα του Zarco πήρε την κατηφόρα όταν αποχώρησε από την εργοστασιακή KTM στα μέσα του 2019. Ωστόσο, αναγεννήθηκε στη Ducati, φτάνοντας έως την Pramac με εργοστασιακό υλικό, όπου πέτυχε την πρώτη του νίκη στο Australian Grand Prix το 2023.

Η μετακίνησή του στη LCR τον έφερε σε κεντρικό ρόλο στη Honda. Πέρσι ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της εταιρείας, παρότι κατετάγη μόλις 17ος. Φέτος όμως χάρισε στη Honda την πρώτη νίκη της, στην μετά Marc Marquez  εποχή, στο Le Mans. Παράλληλα, βοήθησε ξανά στη διατήρηση του τίτλου της ομάδας στον αγώνα αντοχής 8 ωρών της Suzuka και τελικά επικράτησε του Luca Marini στη μάχη για τον άτυπο τίτλο του κορυφαίου αναβάτη της Honda , τερματίζοντας 12ος στη βαθμολογία.

Παρότι οι δοκιμές έχουν πλέον επιτραπεί, καμία εργοστασιακή ομάδα δεν έχει παρουσιάσει ακόμα δημόσια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα 850cc.MotoGP 2027 Zarco

MotoGP: Ο Maverick Vinales χάνει και τον αγώνα στην Jerez

Θα μείνει χωρίς αντικαταστάτη η KTM Tech3 - τραυματίας είναι και ο Pol Espargaro
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/4/2026

Το MotoGP επιστρέφει από τις ΗΠΑ και κατευθύνεται στην Ισπανία αυτό το Σαββατοκύριακο, 24–26 Απριλίου, όμως δεν θα είναι παρών ούτε και σ’ αυτόν τον αγώνα ο Maverick Vinales.

Ο τραυματισμός στον ώμο του Vinales προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο GP της Γερμανίας, όταν είχε πτώση κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Ο τραυματισμός του Ισπανού αναβάτη φαίνεται να είναι αρκετά επίμονος, αφού τον ταλαιπωρεί ακόμη 9 μήνες μετά το συμβάν.

Ο Vinales χαρακτήρισε απογοητευτικό το γεγονός, όμως θεωρεί πως αυτή είναι η σωστή απόφαση για το σώμα του: Είναι προφανώς απογοητευτικό να μην αγωνιστώ στη Jerez αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ένα τεράστιο γεγονός για μένα και ο πρώτος από τους αγώνες στην πατρίδα μου αυτή τη σεζόν. Γνωρίζω όμως καλά το σώμα μου και αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι να αναρρώσω σωστά και να βεβαιωθώ ότι θα επιστρέψω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για το υπόλοιπο της σεζόν. Όλα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ο στόχος είναι να είμαι έτοιμος για το Le Mans.

Ο Nicolas Goyon, διευθυντής της ομάδας Red Bull KTM Tech3, πρόσθεσε ότι δεν ήταν δυνατό να αντικατασταθεί ο Vinales, καθώς και ο Pol Espargaro είναι τραυματίας.

“Το πιο σημαντικό για εμάς είναι η ανάρρωση του Maverick. Το κενό στο πρόγραμμα του έδωσε πολύτιμο χρόνο για να επικεντρωθεί στην αποκατάστασή του και ελπίζουμε ότι αυτό σημαίνει ότι θα χάσει μόνο αυτόν τον αγώνα. Φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο για να επιστρέψει στο Le Mans, κάτι που είναι πολύ θετικό.

Είναι επίσης λυπηρό το γεγονός ότι ο Pol, ο αναπληρωματικός μας αναβάτης, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς τον γνωρίζουμε καλά και θα αποτελούσε μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα για το Σαββατοκύριακο στο Jerez.

Με τον περιορισμένο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας πριν από τον αγώνα, αξιολογήσαμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές, αλλά τελικά αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη σωστή λειτουργία μιας μοτοσυκλέτας για αυτόν τον γύρο.”