MotoGP: Ο Zarco δίνει την δική του εκδοχή για το διαζύγιο με την KTM

«Θα είναι άβολο να παρακολουθώ από την τηλεόραση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/9/2019

Ο Zarco έδωσε την δική του εκδοχή για το διαζύγιο με την KTM το οποίο πήρε μία διαφορετική τροπή από αυτό που περίμενε ο ίδιος. Η αρχική συμφωνία να διακόψουν την συνεργασία τους στο τέλος της σεζόν, έγινε με συναίνεση και δίχως προβλήματα. Ο Zarco τόνισε πως από εκείνη την στιγμή δεν άλλαξε κάτι για εκείνον αλλά συνέχισε την προσπάθεια για το καλύτερο, κι ας ερχόταν πολύ συχνά κοντά στην τελευταία θέση του grid.

Το τηλεφώνημα της KTM για την άμεση διακοπή της αγωνιστικής του δράσης τον βρήκε απροετοίμαστο, χωρίς να το περιμένει. Η συμφωνία τους ήταν να οδηγεί μέχρι το τέλος της σεζόν και δεν περίμενε πως υπήρχε περίπτωση να τον κρατήσουν στην ομάδα, αλλά μακριά από την μοτοσυκλέτα!

Ο λόγος όμως είναι απλός, του το εξήγησαν και το μετέφερε ο ίδιος και στην Dorna, που αρχικά έκανε λόγο για κοινή απόφαση: Από τον αγώνα στο Aragon και μετά, η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της KTM θα έχει πολλά νέα εξαρτήματα, πρακτικά θα είναι πολύ κοντά στην μοτοσυκλέτα του 2020, και η KTM δεν θα ήθελε ο Zarco να έχει εικόνα των αλλαγών. Ιδιαίτερα αν δεν χάσει αυτή την χρονιά και καταλήξει σε μία άλλη ομάδα.

Επίσης ο Mika Kallio προφανώς και είναι προτιμότερος ως αναβάτης εξέλιξης για το εργοστάσιο, που θα μαζέψει έτσι πολλά περισσότερα δεδομένα.

Ερωτώμενος ο Zarco για την εξέλιξη αυτή, απέφυγε να δώσει μία σαφή απάντηση, προφανώς και δεν ήταν χαρούμενος μιας και άλλο είχαν συμφωνήσει, αλλά από την άλλη καταλαβαίνει πλήρως τους λόγους που η KTM πήρε αυτή την απόφαση.

Πράγματι είναι απόλυτα λογικό που η KTM τον αποδέσμευσε εσπευσμένα. Είναι μία ομάδα που ακόμη αναζητά την σωστή κατεύθυνση για την εξέλιξη των αγωνιστικών της μοτοσυκλετών και σε αυτό το σημείο πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτό αλλά και να προφυλάξει κάθε κεκτημένο.

«Είναι η πρώτη φορά εδώ και δέκα χρόνια, που θα περάσω Οκτώβριο μήνα στο σπίτι μου» δήλωσε ο Zarco. «Θα είναι λίγο άβολο να παρακολουθώ όλες αυτές τις ωραίες πίστες από την τηλεόραση, αλλά σκοπεύω να εκμεταλλευτώ τον χρόνο αυτό και να δουλέψω πολύ πάνω στην φυσική μου κατάσταση, ώστε να είμαι έτοιμος για οποιαδήποτε ευκαιρία έρθει».

Ευελπιστεί πως από τη νέα σεζόν θα έχει βρει καινούρια ομάδα, χωρίς αυτή την στιγμή να υπάρχει κάτι παραπάνω από εκδήλωση ενδιαφέροντος. Απολύτως τίποτα, παρόλο που γράφονται διάφορα στο internet, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ετικέτες

MotoGP: Κατά τον Joan Mir "η Honda μπορεί να είναι αισιόδοξη για το Mugello"

Παρά τις παραδοσιακές δυσκολίες της RC213V στην ιταλική πίστα, ο Mir θεωρεί πως η Honda έχει λόγους αισιοδοξίας
Mir Mugello
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Joan Mir πιστεύει ότι η Honda έχει λόγους να εμφανίζεται πιο αισιόδοξη για το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello, παρά το γεγονός ότι η παραδοσιακή παρουσία της RC213V στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί ενθαρρυντική.

Η χάραξη του Mugello δεν συγκαταλέγεται στις πίστες που ταιριάζουν ιδιαίτερα στη Honda, με τον Mir να μην έχει καταφέρει ποτέ να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα εκεί ως αναβάτης της HRC. Ο μοναδικός του τερματισμός με τη Honda στο Mugello ήταν μια 11η θέση το 2025.

Ο Ισπανός έχει πάντως θετικές αναμνήσεις από την ιταλική πίστα με άλλες μοτοσυκλέτες, καθώς ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές στο παρελθόν, ως τρίτος στη Moto2 το 2018 και τρίτος ξανά στα MotoGP του 2021 με τη Suzuki.

Αντίστοιχα δύσκολη είναι και η πρόσφατη ιστορία της Honda στο Mugello, αφού η τελευταία παρουσία της εταιρείας στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix ήταν το 2019, όταν ο Marc Marquez είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Danilo Petrucci.

Παρά τα δεδομένα, ο Mir θεωρεί ότι η εικόνα της Honda στη Βαρκελώνη δίνει αισιοδοξία στην ομάδα για το επερχόμενο αγωνιστικό τριήμερο.

"Φτάνουμε στην Ιταλία με μεγάλο κίνητρο και αυτοπεποίθηση," δήλωσε ο Joan Mir. "Το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη έκλεισε με πολύ θετικό τρόπο και θέλω να μεταφέρω αυτή την αίσθηση και στο Mugello."

Mir

Ο Ισπανός στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η Honda παραδοσιακά δυσκολευόταν και στην Καταλονία, όμως αυτή τη φορά έδειξε ανταγωνιστική εικόνα: "Είναι μια πίστα που δεν συγκαταλέγεται στις δυνατότερες για εμάς, αλλά συνήθως και στη Βαρκελώνη η Honda αντιμετώπιζε δυσκολίες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι."

Ο Mir τόνισε επίσης ότι η εκκίνηση και η θέση στο grid θα παίξουν καθοριστικό ρόλο: "Πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα σωστά, γύρο με τον γύρο και μέρα με τη μέρα, για να δούμε πού βρισκόμαστε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πιστεύω όμως στην ταχύτητά μου. Όπως είδαμε και σε προηγούμενους αγώνες, μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά για εμάς."

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο ομόσταυλός του, Luca Marini, ο οποίος επιστρέφει φέτος στο Mugello μετά την περσινή απουσία του, λόγω του ατυχήματος στις δοκιμές για τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

Marini

"Πέρυσι βρέθηκα στο Mugello μόνο ως θεατής, οπότε ανυπομονώ πραγματικά για τον φετινό αγώνα," δήλωσε ο Ιταλός. "Είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας για κάθε αναβάτη και ως Ιταλός απολαμβάνεις ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακο μαζί με τους φιλάθλους. Είναι ένας από τους πραγματικά εμβληματικούς αγώνες του ημερολογίου."

Ο Marini υπογράμμισε επίσης ότι η Honda φτάνει στην Ιταλία μετά από ένα δυνατό αγωνιστικό τριήμερο και θετικές δοκιμές τη Δευτέρα στην Καταλονία: "Θέλω να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή. Όπως πάντα, το απόγευμα της Παρασκευής ίσως είναι η πιο σημαντική περίοδος όλου του Σαββατοκύριακου. Υπάρχουν πολλά να κάνουμε και μεγάλες δυνατότητες να δείξουμε."