MotoGP: Στην αεροσήραγγα η GSX-RR [Video]

Στοχεύοντας στη νίκη
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/3/2019

Την τελευταία διετία η Suzuki έχει επιδείξει ιδιαίτερη πρόοδο στην πορεία της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των MotoGP, αποδεικνύοντας πως σε συνδυασμό με τις ικανότητες των αναβατών της, έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στα σκαλιά του βάθρου. Φέτος, με την έλευση των νέων περιορισμών απ’ την Dorna, που εισάγουν τη χρήση της ενιαίας IMU σε όλες τις μοτοσυκλέτες, ο τομέας των αεροδυναμικών βοηθημάτων αποκτά βαρύτερο ρόλο, καθώς αποτελεί έναν απ’ τους λιγότερο περιορισμένους τομείς.
Όπως είδαμε και στις επίσημες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Sepang όσο και στο Qatar, η Suzuki ήταν εντός ανταγωνισμού, με τους χρόνους του Rins να βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή. Στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δοκιμών, οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, Alex Rins και Joan Mir, βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της Suzuki στο Hamamatsu, ώστε να δοκιμάσουν την GSX-RR στην αεροσήραγγα της εταιρείας με σκοπό να αποκτήσουν περισσότερα δεδομένα.

Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο

Για όσους δεν γνωρίζουν, η Suzuki είναι μια απ’ τις ελάχιστες εταιρείες που διαθέτει αεροσήραγγα δοκιμών, για τον αεροδυναμικό σχεδιασμό των μοντέλων της. Η εμφάνιση της GSX-1300R Hayabusa αποτελεί ένα τρανταχτό παράδειγμα που έχει επηρεαστεί από αυτόν τον παράγοντα, αποτελώντας μια απ’ τις πιο σταθερές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας της, ακόμη κι όταν βρίσκεται κοντά στην τελική της ταχύτητα.
Οι αναβάτες της Suzuki φόρεσαν τον εξοπλισμό τους και ανέβηκαν πάνω στην GSX-RR ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες της δοκιμής. Αρχικά, οι τεχνικοί φρόντισαν κυριολεκτικά να σκανάρουν τους αναβάτες της ομάδας ούτως ώστε να δημιουργήσουν την ψηφιακή τους απεικόνιση, για να αναλύσουν μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο, έκαναν μια προσομοίωση των συνθηκών που επικρατούν σε ταχύτητες άνω 200km/h ώστε να σκιαγραφήσουν πλήρως τον τρόπο που διαχέεται ο αέρας γύρω απ’ τη μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη. Ακόμη, δοκίμασαν τα φαίρινγκ με το περσινό σχήμα των αεροδυναμικών βοηθημάτων ώστε να έχουν ένα σημείο αναφοράς σχετικά με τις επιδόσεις των φετινών.

Για τον Alex Rins, που είναι ο παλαιότερος αναβάτη της ομάδας, η επίσκεψη στο εργοστάσιο δεν ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, όμως το να λάβει μέρος στις δοκιμές της αεροσήραγγας ήταν κάτι νέο. Σε δηλώσεις του είπε: “Κάθε φορά που επισκέπτομαι το εργοστάσιο στο Hamamatsu, με περιμένει κάτι μοναδικό. Κάθε χρόνο κάνουμε και κάτι καινούργιο.” Παράλληλα μέσω της ψηφιακής απεικόνισης η ομάδα ανέλυσε και την θέση οδήγησης του Rins, ο οποίος ανέφερε πως εντυπωσιάστηκε απ’ τη διαδικασία, αφού δεν είχε ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Συνέχισε λέγοντας: “Είμαι προετοιμασμένος για τη νέα σεζόν και τις νέες προκλήσεις. Θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις επιδόσεις μου συγκριτικά με πέρσι.”
Ο team mate του Joan Mir, σχετικά με την επίσκεψή του στο εργοστάσιο είπε: “Ήταν μια πάρα πολύ καλή εμπειρία. Η τριήμερη διαμονή στη Hamamatsu με τους Ιάπωνες ήταν πολύ καλή επίσης. Ελπίζω πως όλες οι πληροφορίες που συλλέξαμε κατά τις δοκιμές στην αεροσήραγγα θα μας βοηθήσουν.” Το πρωτάθλημα βρίσκεται μια ανάσα πριν την έναρξή του και η Suzuki έχει όλα τα φόντα να τραβήξει την προσοχή πάνω της, τόσο λόγω της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας της όσο και του Rins που, όπως έχει αποδείξει στο παρελθόν, διαθέτεις τις ικανότητες να βρεθεί στο βάθρο. Το φετινό στοίχημα είναι αν θα καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή του βάθρου.

Ετικέτες

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Δίπλα στον Raul Fernandez για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ιάπωνας που αγωνίζεται στην Moto2
motomag Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/8/2024

Η σύνθεση της Trackhouse Racing για το 2025 και το 2026 οριστικοποιήθηκε καθώς ανακοινώθηκε πως ο Ιάπωνας αναβάτης της Moto2 Ai Ogura θα είναι ο teammate του Raul Fernandez στο MotoGP για τα δύο επόμενα χρόνια.

Το όνομα του Ogura ακουγόταν πολύ έντονα το τελευταίο διάστημα όσον αφορά τη δεύτερη θέση στην Trackhouse Racing καθώς ο Miguel Oliveira είναι γνωστό εδώ και καιρό πως στο τέλος της χρονιάς αποχωρεί με κατεύθυνση προς Prima Pramac Racing μεριά.

O Agura ο οποίος αυτή τη στιγμή φιγουράρει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας της Μoto2 με την ομάδα της MT Helmets MSI έχοντας σημειώσει δύο νίκες τη φετινή σεζόν αποτελούσε ένα σημαντικό project για την Trackhouse Racing καθώς η ομάδα αναζητά νέα ταλέντα τα οποία θα αναδειχθούν μέσω αυτής και θα της προσφέρουν επιτυχία.

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Ο Ιάπωνας ο οποίος από το 2025 θα οδηγεί την Aprilia RS-GP, ταυτόχρονα με την υπογραφή του συμβολαίου με την Trackhouse Racing έγινε ο πρώτος αναβάτης ο οποίος ξεκινώντας από το Asia Talent Cup -θεσμός στην Ασία o οποίος στοχεύει στην ανάδειξη ταλέντων για το MotoGP- καταφέρνει να φτάσει στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών το MotoGP.

Ο Ai Ogura μετά την υπογραφή του συμβολαίου δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία και ανυπομονώ να το κάνω μαζί με την Trackhouse Racing. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Τώρα πρέπει να σκεφτώ το πρωτάθλημα της Moto2. Θα προσπαθήσω να τελειώσω αυτή τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να είμαι καλά προετοιμασμένος για το 2025".

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Ο Team Principal της Trackhouse Racing, Davide Brivio ανέφερε: "Eίμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε έναν τόσο ταλαντούχο αναβάτη από την Moto2 στην ομάδα μας την επόμενη χρονιά. Θα έχουμε μία συναρπαστική νέα σεζόν καθώς οι αναβάτες μας είναι νέοι σε ηλικία τόσο ο Fernandez όσο και ο Agura. Κοιτάμε μπροστά αλλά πρώτα θα επικεντρωθούμε σε αυτό που κάνουμε τώρα, στο δικό μας πρωτάθλημα και θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα".

Ο Justin Marks - Ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing εν συνεχεία δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε μαζί μας από τη νέα χρονιά τον Ai Ogura. Η Trackhouse Racing δημιουργήθηκε για να αποτελέσει ταυτόχρονα μία πλατφόρμα προβολής της εταιρείας Trackhouse. Είναι συναρπαστικό το γεγονός ότι έχουμε ένα ρόστερ αθλητών στις ομάδες μας (αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα) από το Μεξικό, τις ΗΠΑ, την Ισπανία, τη Νέα Ζηλανδία και τώρα την Ιαπωνία".

Για να δούμε το στοίχημα με τους νέους σε ηλικία αναβάτες θα βγει για την Trackhouse Racing ή θα έχουμε γκρίνιες και δράματα.

Ετικέτες