MotoGP Yamaha: Ο Paolo Pavesio στη θέση του Lin Jarvis!

Δεν έχει μεγάλη αγωνιστική εμπειρία αλλά είναι οργανωτικός
MotoGP Yamaha: Ο Paolo Pavesio στη θέση του Lin Jarvis!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/8/2024

Τον περασμένο Απρίλιο ο Lin Jarvis ανακοίνωσε πως θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση έχοντας συμπληρώσει τα 66 χρόνια και κυρίως 26 χρόνια στην ίδια θέση! Μία από τις μακροβιότερες συνεργασίες που στην διάρκειά της η Yamaha είχε την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της και τώρα στο τέλος στιγματίζεται από την χειρότερη.

Ο Lin Jarvis έφερε τον Rossi και μία σειρά από δυνατούς τίτλους στη μακρά αυτή πορεία, είναι όμως άλλος εκείνος που θα αναλάβει το μεταβατικό στάδιο μέχρι τον νέο κυβισμό.

Είναι μία δύσκολη στιγμή για την Yamaha καθώς δεν θέλει να περιμένει άλλες δύο σεζόν αποκλεισμένη τελείως από την πρώτη δεκάδα, οπότε το σενάριο να περιμένει τον νέο κυβισμό να μπει σε ισχύ δεν είναι η καλύτερη περίπτωση.

Ο Paolo Pavesio όπως φαίνεται θα είναι εκείνος που θα αναλάβει να φέρει την M1 στη νέα εποχή και να βελτιώσει το τμήμα εξέλιξης στελεχώνοντας παράλληλα την Pramac.

Ο Pavesio είναι υψηλόβαθμο στέλεχος της Yamaha Europe και έχει βρεθεί στις πίστες μέσα από την εμπειρία του στο MXGP. Αυτό το σημείο του βιογραφικού του δεν καλύπτει πλήρως το πεδίο των MotoGP ωστόσο η Yamaha δεν ανησυχεί καθώς το πρόβλημά της δεν έχει να κάνει με εκπαίδευση της ομάδας σε τρέχοντα αγωνιστικά θέματα, ούτε να γράψει εκ νέου τις διαδικασίες, οι οποίες μία χαρά εξυπηρετούν τις ανάγκες. Εκείνο που χρειάζεται είναι να υπάρχει καλύτερη συνεννόηση των επιμέρους τμημάτων και έμφαση στο τμήμα εξέλιξης και τους αντίστοιχους αναβάτες εξέλιξης που αυτή την στιγμή εκπροσωπούνται από τον Crutchlow.

Ο Pavesio είναι άνθρωπος που έχει περάσει από το τμήμα marketing και είναι ιδιαίτερα επικοινωνιακός και ικανός στην επίλυση προβλημάτων, οπότε αναμένεται να εξυπηρετήσει πλήρως τις τρέχουσες ανάγκες της Yamaha στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας τους.

Η Pramac με την σειρά της αναμένεται να συμπληρωθεί με τους Oliveira και Miller, την μόνη λογική επιλογή.

Μένει να έρθει σύντομα η επιβεβαίωση της Yamaha για την συμπλήρωση αυτών των σημαντικών θέσεων για την σεζόν 2025.

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”