Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του MotoGP

Αν βάλουμε και το bonus τότε είναι πολλά τα λεφτά Pecco
MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

6/3/2024

Ο Pecco Bagnaia με την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την Ducati Lenovo Team δεν εξασφάλισε μόνο τη θέση του στους "κόκκινους" του Borgo Panigale έως το 2026 αλλά και την αύξηση του μισθού του κατά μερικά εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Pecco Bagnaia μέχρι πρότινος όπως είχατε διαβάσει στο MOTO αμειβόταν με 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από την Ducati Lenovo Team χωρίς τα bonus κατάκτησης πρωταθλήματος, νικών, βάθρων κλπ. Τώρα, με το νέο του συμβόλαιο ο αναβάτης της Ducati Lenovo Team θα δει το μισθολόγιο του να αυξάνεται σημαντικά, σύμφωνα με το Motorsport.com.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid

Πιο συγκεκριμένα ο Bagnaia θα δει στον τραπεζικό του λογαριασμό να μπαίνουν κάθε χρόνο 7 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς όμως να συνυπολογίζουμε τα bonus. Σύμφωνα πάντα με το Motorsport.com, με αυτά ο Ιταλός θα φτάνει να αμείβεται ετησίως με 10 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που κάνει τον Pecco τον πιο ακριβοπληρωμένο αναβάτη στο φετινό grid του MotoGP (μέχρι και πέρυσι στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Marc Marquez με 15 εκατομμύρια ευρώ).

Τα ποσά που διαβάζουμε είναι όντως αξιόλογα -πάντα για τη μοτοσυκλέτα μιλώντας-, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τα ποσά που δαπανούσε η Ducati για τους αναβάτες της κατά τα προηγούμενα έτη. Για παράδειγμα ο Jorge Lorenzo όταν φόρεσε τα κόκκινα λάμβανε ετησίως 25 εκατομμύρια ευρώ και αν το πάμε ακόμη παραπέρα ο Ισπανός σε καμία των περιπτώσεων δεν κατάφερε να δικαιολογήσει τις προσδοκίες που είχαν όλοι όταν τον είδαν στην Ducati, σε αντίθεση με τον Pecco ο οποίος κερδίζει τίτλους με την ιταλική εταιρεία τα δύο τελευταία έτη και είναι αυτός που όλοι θέλουν να έχουν στην ομάδα τους.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Ετικέτες

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες