Σκληρή κόντρα μεταξύ Aleix Espargaro και Sofuoglu

Με αφορμή την τιμωρία του Oncu
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/10/2021

Στο πρόσφατο GP της Αμερικής ο Deniz Oncu προκάλεσε ένα σοβαρό συμβάν, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή αποκλεισμού σε δύο αγώνες για την επικίνδυνη οδήγησή του. Αυτό ήταν κάτι που προκάλεσε αρκετά επικριτικά σχόλια σε όλα τα paddock των MotoGP, σχετικά με την απερισκεψία του νεαρού Τούρκου αναβάτη, με τις πιο ακραίες φωνές, όπως του Enea Bastanini, να ζητούν τον αποκλεισμό του από όλη την υπόλοιπη σεζόν.

Από την άλλη μεριά όμως, ο μάνατζερ του νεαρού αναβάτη, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία των WSSP Kenan Sofuoglu, αντέδρασε έντονα λέγοντας πως ο ίδιος τον καθοδηγεί να οδηγεί επιθετικά, καθώς όπως πιστεύει είναι κάτι που απαιτείται αλλά και χαρακτηρίζει όποιον θέλει να πετύχει στην Moto3. Δεν δίστασε μάλιτσα σε δηλώσεις του στο SPeedweek, να φέρει ως παράδειγμα οδηγούς της F1, λέγοντας πως και αυτοί οδηγούν επιθετικά. Συνέχισε λέγοντας πως οι αναβάτες παραπονούντια υπερβολικά στην εποχή μας και πως όλα αυτά γίνονται γιατί φοβούνται τον Oncu ο οποίος τους κερδίζει! Αν και διευκρίνισε πως ενθαρρύνει αυτό το στιλ οδήγησης αλλά χωρίς να κινδυνέψει κανείς, τα σχόλιά του ξεσήκωσαν αρκετές αντιδράσεις, ειδικά αυτή την περίοδο που είναι ακόμη νωπές οι μνήμες από τον θάνατο του νεαρού Dean Berta Vinales στην WSSP 300.

Ο Aleix Espargaro ήταν ένας από τους αναβάτες που απάντησαν δημόσια σ' αυτές τις δηλώσεις, ποστάροντας στο Twitter πως "Ευτυχώς αυτό το άτομο είναι μακριά από τα paddock των MotoGP", αναφερόμενος προφανώς στον Sofuoglu. Μιλώντας στο GPOne, ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia πρόσθεσε πως ενώ αντιλαμβάνεται την θέση του Oncu που λειτούργησε η ποινή του ως παράδειγμα προς τους υπόλοιπους, θεωρεί τον Sofuoglu ως "άνθρωπο χωρίς μυαλό".

"Είμαι απόλυτα πεπεισμένος", είπε ο Espargaro, "χωρίς ίχνος αμφιβολίας πως ο Oncu δεν το έκανε επίτηδες, αλλά είναι ένας νέος αναβάτης και πρέπει να εκπαιδευτεί. Η Dorna έκανε το σωστό και τον τιμώρησε, δίνοντάς του ένα μάθημα. Κρίμα που ο μάνατζέρ του δεν έχει καθόλου μυαλό και πράττει ακριβώς το αντίθετο."

Ο Sofuoglu, ο οποίος είναι επίσης μάνατζερ του αδερφού του Oncu, Can που τρέχει στην κατηγορία WSSP 300, αλλά και του Toprak Razgatlioglu από τα WSBK (o οποίος έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για επικίνδυνη οδήγηση) είχε αγωνιστεί για μία σεζόν στην Moto2, τερματίζοντας μάλιστα στο βάθρο στον αγώνα του Assen.

Morbidelli - Αναμένοντας το ιατρικό "ok" για τη συμμετοχή του στο Qatar

Η ανάρρωση του Ιταλού συνεχίζεται, με επόμενο στάδιο το κρίσιμο ιατρικό τεστ της Πέμπτης 7/3
Franco Morbidelli
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/3/2024

Η σεζόν του MotoGP για το 2024 ξεκινά την Παρασκευή με τον πρώτο γύρο, στο Qatar, όμως η συμμετοχή σε αυτόν του αναβάτη της Prima Pramac Racing, Franco Morbidelli κρίνεται ακόμα αβέβαιη.

Ο Ιταλός ελπίζει να πάρει το πράσινο φως από τους γιατρούς της διοργάνωσης στο ιατρικό τεστ της Πέμπτης, ώστε να μπορέσει να συμμετάσχει στον 1ο γύρο του MotoGP, και να μην ξεκινήσει τη χρονιά με ντεσαβαντάζ.

Έχοντας πάρει μεταγραφή από τη Yamaha στη Ducati στα τέλη της προηγούμενης σεζόν, ο Morbidelli είχε υποστεί ένα άσχημο ατύχημα σε δοκιμαστικά στο Portimao καβάλα σε ένα Panigale V4, όπου είχε χτυπήσει στο κεφάλι με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του για λίγη ώρα.

Το χτύπημα στο κεφάλι είναι ο σοβαρότερος τραυματισμός, ακόμα κι αν οι εξετάσεις (αξονική τομογραφία) δεν δείχνουν κάποιο πρόβλημα. Όπως γνωρίζουν οι φαν των μαχητικών αθλημάτων, στο τέλος κάθε αγώνα, οι αθλητές (μποξέρ κ.α.) μένουν υποχρεωτικά εκτός αγώνων και σπάρινγκ (προπονήσεων) για μεγάλο διάστημα που ποικίλει από εβδομάδες μέχρι μήνες. Κι αυτό γιατί τα χτυπήματα στο κεφάλι δρουν αθροιστικά, και ένα δεύτερο χτύπημα στο ίδιο σημείο μπορεί να αποδειχτεί ακόμα και μοιραίο.

Ο Morbidelli έχει χάσει ήδη τα pre-season test της Sepang και του Qatar, έχοντας μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τους αντιπάλους του, ιδιαίτερα όταν έχει μπροστά του την εκμάθηση μιας εντελώς διαφορετικής μοτοσυκλέτας από εκείνη που οδηγούσε τα προηγούμενα χρόνια. Αν λοιπόν χάσει και τον 1ο αγώνα, τότε η απόσταση που τον χωρίζει από τους υπόλοιπους αναβάτες θα είναι εξαιρετικά δυσαναπλήρωτη. Η δεύτερη αξονική στην οποία υπεβλήθη ο Morbido στις 2 Μαρτίου είχε θετικό αποτέλεσμα, και τώρα αναμένουμε να δούμε και την τελική γνώμη των γιατρών της Dorna, σήμερα Πέμπτη 7/3.

Ο αναβάτης της Prima Pramac θεωρεί πάντως πως το τελικό ok των γιατρών είναι απλά μια τυπική υπόθεση αν κρίνουμε και από τις δηλώσεις του. “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κρίθηκα ικανός να ξεκινήσω τη σεζόν (σσ. μιλά για τα αποτελέσματα της αξονικής). Ανυπομονώ να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα μου, να επιστρέψω στους αγώνες και να γνωρίσω καλύτερα τους ανθρώπους της ομάδας μου. Η χρονιά αυτή αντιπροσωπεύει μια μεγάλη αλλαγή στην καριέρα μου, και το ατυχές συμβάν του Portimao πιστεύω πως ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ευχαριστώ τους γιατρούς μου, και την ομάδα μου για την υποστήριξή τους.

Ετικέτες