Σκληρή κόντρα μεταξύ Aleix Espargaro και Sofuoglu

Με αφορμή την τιμωρία του Oncu
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/10/2021

Στο πρόσφατο GP της Αμερικής ο Deniz Oncu προκάλεσε ένα σοβαρό συμβάν, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή αποκλεισμού σε δύο αγώνες για την επικίνδυνη οδήγησή του. Αυτό ήταν κάτι που προκάλεσε αρκετά επικριτικά σχόλια σε όλα τα paddock των MotoGP, σχετικά με την απερισκεψία του νεαρού Τούρκου αναβάτη, με τις πιο ακραίες φωνές, όπως του Enea Bastanini, να ζητούν τον αποκλεισμό του από όλη την υπόλοιπη σεζόν.

Από την άλλη μεριά όμως, ο μάνατζερ του νεαρού αναβάτη, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία των WSSP Kenan Sofuoglu, αντέδρασε έντονα λέγοντας πως ο ίδιος τον καθοδηγεί να οδηγεί επιθετικά, καθώς όπως πιστεύει είναι κάτι που απαιτείται αλλά και χαρακτηρίζει όποιον θέλει να πετύχει στην Moto3. Δεν δίστασε μάλιτσα σε δηλώσεις του στο SPeedweek, να φέρει ως παράδειγμα οδηγούς της F1, λέγοντας πως και αυτοί οδηγούν επιθετικά. Συνέχισε λέγοντας πως οι αναβάτες παραπονούντια υπερβολικά στην εποχή μας και πως όλα αυτά γίνονται γιατί φοβούνται τον Oncu ο οποίος τους κερδίζει! Αν και διευκρίνισε πως ενθαρρύνει αυτό το στιλ οδήγησης αλλά χωρίς να κινδυνέψει κανείς, τα σχόλιά του ξεσήκωσαν αρκετές αντιδράσεις, ειδικά αυτή την περίοδο που είναι ακόμη νωπές οι μνήμες από τον θάνατο του νεαρού Dean Berta Vinales στην WSSP 300.

Ο Aleix Espargaro ήταν ένας από τους αναβάτες που απάντησαν δημόσια σ' αυτές τις δηλώσεις, ποστάροντας στο Twitter πως "Ευτυχώς αυτό το άτομο είναι μακριά από τα paddock των MotoGP", αναφερόμενος προφανώς στον Sofuoglu. Μιλώντας στο GPOne, ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia πρόσθεσε πως ενώ αντιλαμβάνεται την θέση του Oncu που λειτούργησε η ποινή του ως παράδειγμα προς τους υπόλοιπους, θεωρεί τον Sofuoglu ως "άνθρωπο χωρίς μυαλό".

"Είμαι απόλυτα πεπεισμένος", είπε ο Espargaro, "χωρίς ίχνος αμφιβολίας πως ο Oncu δεν το έκανε επίτηδες, αλλά είναι ένας νέος αναβάτης και πρέπει να εκπαιδευτεί. Η Dorna έκανε το σωστό και τον τιμώρησε, δίνοντάς του ένα μάθημα. Κρίμα που ο μάνατζέρ του δεν έχει καθόλου μυαλό και πράττει ακριβώς το αντίθετο."

Ο Sofuoglu, ο οποίος είναι επίσης μάνατζερ του αδερφού του Oncu, Can που τρέχει στην κατηγορία WSSP 300, αλλά και του Toprak Razgatlioglu από τα WSBK (o οποίος έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για επικίνδυνη οδήγηση) είχε αγωνιστεί για μία σεζόν στην Moto2, τερματίζοντας μάλιστα στο βάθρο στον αγώνα του Assen.

Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του MotoGP

Αν βάλουμε και το bonus τότε είναι πολλά τα λεφτά Pecco
MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

6/3/2024

Ο Pecco Bagnaia με την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την Ducati Lenovo Team δεν εξασφάλισε μόνο τη θέση του στους "κόκκινους" του Borgo Panigale έως το 2026 αλλά και την αύξηση του μισθού του κατά μερικά εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Pecco Bagnaia μέχρι πρότινος όπως είχατε διαβάσει στο MOTO αμειβόταν με 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από την Ducati Lenovo Team χωρίς τα bonus κατάκτησης πρωταθλήματος, νικών, βάθρων κλπ. Τώρα, με το νέο του συμβόλαιο ο αναβάτης της Ducati Lenovo Team θα δει το μισθολόγιο του να αυξάνεται σημαντικά, σύμφωνα με το Motorsport.com.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid

Πιο συγκεκριμένα ο Bagnaia θα δει στον τραπεζικό του λογαριασμό να μπαίνουν κάθε χρόνο 7 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς όμως να συνυπολογίζουμε τα bonus. Σύμφωνα πάντα με το Motorsport.com, με αυτά ο Ιταλός θα φτάνει να αμείβεται ετησίως με 10 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που κάνει τον Pecco τον πιο ακριβοπληρωμένο αναβάτη στο φετινό grid του MotoGP (μέχρι και πέρυσι στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Marc Marquez με 15 εκατομμύρια ευρώ).

Τα ποσά που διαβάζουμε είναι όντως αξιόλογα -πάντα για τη μοτοσυκλέτα μιλώντας-, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τα ποσά που δαπανούσε η Ducati για τους αναβάτες της κατά τα προηγούμενα έτη. Για παράδειγμα ο Jorge Lorenzo όταν φόρεσε τα κόκκινα λάμβανε ετησίως 25 εκατομμύρια ευρώ και αν το πάμε ακόμη παραπέρα ο Ισπανός σε καμία των περιπτώσεων δεν κατάφερε να δικαιολογήσει τις προσδοκίες που είχαν όλοι όταν τον είδαν στην Ducati, σε αντίθεση με τον Pecco ο οποίος κερδίζει τίτλους με την ιταλική εταιρεία τα δύο τελευταία έτη και είναι αυτός που όλοι θέλουν να έχουν στην ομάδα τους.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Ετικέτες