Σκληρή κόντρα μεταξύ Aleix Espargaro και Sofuoglu

Με αφορμή την τιμωρία του Oncu
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/10/2021

Στο πρόσφατο GP της Αμερικής ο Deniz Oncu προκάλεσε ένα σοβαρό συμβάν, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή αποκλεισμού σε δύο αγώνες για την επικίνδυνη οδήγησή του. Αυτό ήταν κάτι που προκάλεσε αρκετά επικριτικά σχόλια σε όλα τα paddock των MotoGP, σχετικά με την απερισκεψία του νεαρού Τούρκου αναβάτη, με τις πιο ακραίες φωνές, όπως του Enea Bastanini, να ζητούν τον αποκλεισμό του από όλη την υπόλοιπη σεζόν.

Από την άλλη μεριά όμως, ο μάνατζερ του νεαρού αναβάτη, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία των WSSP Kenan Sofuoglu, αντέδρασε έντονα λέγοντας πως ο ίδιος τον καθοδηγεί να οδηγεί επιθετικά, καθώς όπως πιστεύει είναι κάτι που απαιτείται αλλά και χαρακτηρίζει όποιον θέλει να πετύχει στην Moto3. Δεν δίστασε μάλιτσα σε δηλώσεις του στο SPeedweek, να φέρει ως παράδειγμα οδηγούς της F1, λέγοντας πως και αυτοί οδηγούν επιθετικά. Συνέχισε λέγοντας πως οι αναβάτες παραπονούντια υπερβολικά στην εποχή μας και πως όλα αυτά γίνονται γιατί φοβούνται τον Oncu ο οποίος τους κερδίζει! Αν και διευκρίνισε πως ενθαρρύνει αυτό το στιλ οδήγησης αλλά χωρίς να κινδυνέψει κανείς, τα σχόλιά του ξεσήκωσαν αρκετές αντιδράσεις, ειδικά αυτή την περίοδο που είναι ακόμη νωπές οι μνήμες από τον θάνατο του νεαρού Dean Berta Vinales στην WSSP 300.

Ο Aleix Espargaro ήταν ένας από τους αναβάτες που απάντησαν δημόσια σ' αυτές τις δηλώσεις, ποστάροντας στο Twitter πως "Ευτυχώς αυτό το άτομο είναι μακριά από τα paddock των MotoGP", αναφερόμενος προφανώς στον Sofuoglu. Μιλώντας στο GPOne, ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia πρόσθεσε πως ενώ αντιλαμβάνεται την θέση του Oncu που λειτούργησε η ποινή του ως παράδειγμα προς τους υπόλοιπους, θεωρεί τον Sofuoglu ως "άνθρωπο χωρίς μυαλό".

"Είμαι απόλυτα πεπεισμένος", είπε ο Espargaro, "χωρίς ίχνος αμφιβολίας πως ο Oncu δεν το έκανε επίτηδες, αλλά είναι ένας νέος αναβάτης και πρέπει να εκπαιδευτεί. Η Dorna έκανε το σωστό και τον τιμώρησε, δίνοντάς του ένα μάθημα. Κρίμα που ο μάνατζέρ του δεν έχει καθόλου μυαλό και πράττει ακριβώς το αντίθετο."

Ο Sofuoglu, ο οποίος είναι επίσης μάνατζερ του αδερφού του Oncu, Can που τρέχει στην κατηγορία WSSP 300, αλλά και του Toprak Razgatlioglu από τα WSBK (o οποίος έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για επικίνδυνη οδήγηση) είχε αγωνιστεί για μία σεζόν στην Moto2, τερματίζοντας μάλιστα στο βάθρο στον αγώνα του Assen.

Franco Morbidelli προς Valentino Rossi - "Είσαι ο GOAT (Greatest of All Time), μέσα και έξω από την πίστα φίλε. Grazie!"

Συγκινητικό γράμμα του πρώτου μαθητή της VR46 Riders Academy στον "γιατρό" λίγο πριν ξεκινήσει η σεζόν του 2024
Γράμμα του Morbidelli στον Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2024

Σε μια νέα κίνηση της Dorna για να έρθουν οι οπαδοί πιο κοντά στα αστέρια του MotoGP, σε σύντομα video στο instagram της διοργάνωσης βλέπουμε τους πιλότους να διαβάζουν γράμματα στους ανθρώπους που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ανέλιξή τους. Στη σειρά αυτή είδαμε τους Alex Rins και Jorge Martin να ευχαριστούν τους γονείς τους για τη βοήθειά τους, τον DiGia να απευθύνεται στον... 8χρονο εαυτό του λέγοντας του να μη σταματήσει να πιστεύει σον ίδιο, και στο πιο συγκινητικό βίντεο από όλα, τον Franco Morbidelli να ευχαριστεί από καρδιάς τον Valentino Rossi για όσα έχει κάνει για εκείνον.

Θυμίζουμε πως ο Morbidelli ήταν ο πρώτος μαθητής της ακαδημίας αναβατών του Rossi, ενώ μετά από την πρόσφατη μεταγραφή του από τη Yamaha στην Prima Pramac Racing για το 2024, είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα στο Portimao όπου χτύπησε στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να χάσει όλα τα χειμερινά pre-season test. Τώρα, ο Ιταλός, που αναρρώνει ακόμα από τη διάσειση που έπαθε, θα βρεθεί στη σέλα της Ducati GP24 απευθείας για τα δοκιμαστικά του πρώτου αγώνα της χρονιάς, στο Κατάρ -αν οι γιατροί του δώσουν το πράσινο φως εκεί. Λίγο πριν την έναρξη της νέας χρονιάς, ο Morbido αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τον Valentino Rossi για όλα όσα έχει κάνει για εκείνον, διαβάζοντας ένα πολύ συγκινητικό γράμμα μπροστά στην κάμερα του MotoGP.

Το γράμμα του Morbidelli αναφέρει τα εξής:

"Γεια σου Vale. Όταν ήμουν παιδί, ήσουν το είδωλο μου. Όταν ήμουν έφηβος, έγινες φίλος μου. Και τώρα είσαι πυλώνας στη ζωή μου. Όταν σε γνώρισα για πρώτη φορά, ήμουν μόνο ένα παιδί που λάτρευε να οδηγεί μοτοσυκλέτες και ονειρευόταν να γίνει αναβάτης MotoGP. Αυτό που ξεκίνησε ως hobby, κατάφερα να το κάνω επάγγελμά μου. Για να γίνει αυτό δυνατό, εσύ μοιράστηκες μαζί μου την εμπειρία και τη γνώση σου. Κι αυτό που έγινε μετά ήταν σπουδαίο. Με βοήθησες να γίνω αναβάτης του MotoGP, όταν έγινα ο πρώτος μαθητής της τότε ολοκαίνουργιας VR46 Riders Academy. Είμαι τόσο ευγνώμω που σε γνώρισα, γιατί μπήκες στη ζωή μου όταν δεν είχα ακόμα καταφέρει τίποτα, πίστεψες σε εμένα, με έκανες επαγγελματία αναβάτη, και έπαιξες τον ρόλο σου ώστε το όνειρο μου να γίνει πραγματικότητα. Η δική μου πραγματικότητα, η ζωή μου.  Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή σου. Είσαι ο GOAT (Greatest of All Time), μέσα και έξω από την πίστα φίλε. Grazie!

Ετικέτες