WSBK: Ο Jonathan Rea φτάνει στο Magny-Cours με ανάμεικτα συναισθήματα

Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του
rea
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/9/2025

Στη Γαλλία διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο ο 9ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, λίγες μέρες αφού ο πολυπρωταθλητής Jonathan Rea ανακοίνωσε την απόσυρσή του.

Με τέσσερις γύρους να απομένουν για την αυλαία του πρωταθλήματος, ο Βορειοϊρλανδός δήλωσε: “Είναι η εβδομάδα του αγώνα και είναι τόσο παράξενο – μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής μου στο τέλος του 2025 – θα είναι η τελευταία φορά που θα αγωνιστώ στο Magny-Cours. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα και, αν και είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό, ήταν σημαντικό να μοιραστώ την απόφαση κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών με μοναδικό στόχο να φτάσω στη Γαλλία χωρίς πίεση και να αποδώσω πραγματικά καλά για τον εαυτό μου και τη Yamaha R1”.

Συνέχισε λέγοντας “Το Magny-Cours είναι ξεχωριστό για πολλούς λόγους και εκεί κέρδισα τον πρώτο μου τίτλο, αλλά πέρυσι σημαδεύτηκε από τραυματισμό, όταν χρειάστηκε να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση στον αντίχειρά μου μετά από σύγκρουση με τον Bulega στον τελικό σικέιν του Race 1. Φέτος ελπίζω να ξεπεράσω τους δαίμονες του 2024. Μου αρέσει πολύ η πίστα – ταιριάζει στο στυλ μου και ταιριάζει και στη Yamaha R1. Είναι μια πίστα όπου πρέπει να έχεις μια μοτοσυκλέτα που αλλάζει κατεύθυνση πολύ καλά, στρίβει και έχει μέγιστη απόδοση στην περιοχή φρεναρίσματος. Ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα την Παρασκευή – όπως τα περισσότερα Σαββατοκύριακα στο Magny-Cours, πρέπει να προσέξουμε τον καιρό, γιατί τον Σεπτέμβριο μπορεί να έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες ή βροχές και καταιγίδες! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ό,τι μας τύχει. Θα είναι ένα ξεχωριστό Σαββατοκύριακο και ανυπομονώ να ξεκινήσω μετά από τη μακρά καλοκαιρινή διακοπή χωρίς οδήγηση, οπότε θα προχωρήσω βήμα-βήμα στην αρχή και θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις ρυθμίσεις για να είμαι έτοιμος για τις τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου”.

Ο Jonathan Rea βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 18η θέση με 37 βαθμούς.

MotoGP- Ποινή στον ανυπάκουο Fabio Quartararo - Δεν ακολούθησε εντολές κριτών στο Γαλλικό GP

Χρηματικό πρόστιμο και ποινή χρόνου για τον Γάλλο – Τον περιμένει στο Silverstone
Fabio Quartararo - MotoGP ποινή στο Silverstone
Από το

motomag

14/5/2025

Ο αναβάτης της Yamaha MotoGP Fabio Quartararo τιμωρήθηκε μετά από ένα περιστατικό στο Le Mans και θα χάσει δέκα λεπτά από τα πρώτα δοκιμαστικά στο βρετανικό Grand Prix. 

Επίσης, του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ, με τις δύο ποινές να είναι ευτυχώς ελαφριές για τον εργοστασιακό αναβάτη της Yamaha που έπεσε στα μαλακά.

Μετά τη σύγκρουση στην 14η στροφή κατά τη διάρκεια του Γαλλικού GP, ο Quartararo θεωρήθηκε ότι δεν υπάκουσε στις άμεσες εντολές των κριτών με τους αγωνοδίκες να κρίνουν ότι συμπεριφέρθηκε ανεύθυνα και έτσι “έβαλε σε κίνδυνο τον εαυτό του και άλλους”.
Ωστόσο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 ήταν ακόμα αισιόδοξος μετά τον αγώνα, αφού ξεκίνησε από την pole position, τερμάτισε 4ος στον αγώνα sprint και ήταν 2ος πίσω από τον Marc Marquez όταν έπεσε στον τέταρτο γύρο (περισσότερα εδώ).

Ο ίδιος δήλωσε μεταξύ άλλων: “Όταν άρχισε να βρέχει, ήθελα να πιέσω σαν τρελός στους πρώτους γύρους. Έκανα έναν “μεγάλο” γύρο και παρόλα αυτά ήμουν πολύ κοντά στον Marc (Marquez). Αλλά, απλά έβρεχε λίγο περισσότερο, και ενώ δεν είχα θέμα με το πίσω μέρος, έχασα εντελώς το μπροστινό.

Fabio Quartararo - MotoGP ποινή στο Silverstone