Rally Dakar: 3η-4η μέρα – Η αντεπίθεση της Honda

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/1/2016

Την αρχική επικράτηση των KTM-Husqvarna, προσπάθησε η Honda να ανακόψει με, πρώτο τον Ισπανό Barreda που προκρίθηκε στην πετσοκομμένη ειδική. Έχουμε πει ότι μέχρι το τέλος του αγώνα ο καιρός, και πιο συγκεκριμένα το φαινόμενο El Niño, θα ανατρέπει συνεχώς τον προγραμματισμό, αν και η οργάνωση έχει ετοιμαστεί από πολύ νωρίς για αυτό ακριβώς και είναι άλλωστε ο βασικός λόγος που έχει αποφύγει και το Περού.

Οπότε και η τρίτη μέρα είχε αλλαγές στην διαδρομή, που όμως βοήθησαν τους αναβάτες καθώς η πλοήγησή τους ήταν πανεύκολη και κανείς δεν είχε θέματα προσανατολισμού. Ο Berreda μάλιστα δήλωσε ικανοποιημένος που δεν ξεκίνησε πρώτος, και έτσι δεν χρειαζόταν να ανοίγει τον δρόμο, αλλά να συντονίσει την επίθεσή του, πράγμα πολύ πιο εύκολο για τον αγώνα. Ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν το ίδιο καλή για εκείνον γιατί δέχτηκε ποινή ενός λεπτού, για δεύτερη φορά, που τον έριξε στην πέμπτη θέση της μέρας και τρίτης συνολικά. Έτσι ανέβηκε o Svitko της KTM στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης την τρίτη μέρα, που είχε δείξει από την πρώτη ειδική ότι είναι σε πάρα πολύ καλό σημείο να ανταγωνιστεί ακόμα και για την πρώτη θέση. Η μέρα έκλεισε χωρίς σημαντικά επεισόδια, πέρα από μικρές πτώσεις με πιο σημαντική ίσως εκείνη του Ιταλού Botturi που του χάρισε πρόβλημα στον καρπό και τις ασθένειες των αναβατών της Yamaha με τον Rodrigues να οδηγεί έχοντας πυρετό, κάνοντας έτσι τον δικό του Γολγοθά.

Η μέρα έκλεισε με πρώτο τον Benavides που κάποιος τον «μάτιασε» και είχε πτώση την επόμενη αλλά συνέχισε αμέσως, την στιγμή που η κυκλική διαδρομή των 420 χιλιομέτρων σηματοδοτεί και την έναρξη του μαραθωνίου, που σημαίνει ότι οι μηχανικοί δεν επεμβαίνουν στις μοτοσυκλέτες μέχρι και σήμερα το βράδυ. Οπότε κάθε πτώση μπορεί να αποβεί καθοριστική για την συνέχεια.

Ο Berreta εντωμεταξύ έχει αρχίσει να σημειώνει σε μπλοκάκι τα υποκοριστικά που ακούει για τον ίδιο, μερικά από τα οποία δεν είναι κολακευτικά… γιατί χρεώθηκε με άλλη μία ποινή για ταχύτητα! Ενώ ήταν και πάλι πρώτος έδωσε το προβάδισμα σε άλλον, αυτή τη φορά στον Gonçalves. Η KTM συνεχίζει να είναι πολύ δυνατή, αν και με την αντεπίθεση της Honda δεν μονοπωλεί τις πρώτες θέσεις. Ο Σλοβένος αποδεικνύεται ο καλύτερος αναβάτης της μέχρι στιγμής. Η Husqvarna υπολογίζει στον εκπληκτικό Faria αλλά είδε τον Renet να εγκαταλείπει, έπειτα από σοβαρή πτώση που τον άφησε αναίσθητο. Πολύ σημαντικό ότι ήταν η Laia Sanz της KTM που σταμάτησε να βοηθήσει τον Renet, κάλεσε βοήθεια και έμεινε μαζί του μέχρι να τον παραλάβουν. Η διοργάνωση της αφαίρεσε τον χρόνο που έχασε και αυτή είναι μία πολύ σωστή κίνηση, που ακολουθείται εδώ και καιρό, ώστε πάνω στον πυρετό του ανταγωνισμού οι αναβάτες να μην παραμελούν να βοηθούν ο ένας τον άλλο, σε τόσο κρίσιμες στιγμές. Η Yamaha συνέχισε να έχει πρόβλημα με την υγεία των αναβατών της, μία μεγάλη ατυχία για την ομάδα που φέτος υπολόγιζε σε μία καλή παρουσία.

Γενική Κατάταξη μέχρι αυτή την ώρα για το 2016 Dakar Rally:

Θέση

Αναβάτης

Χώρα

Εταιρία

Χρόνος

Διαφορά

Ποινή

1

GONCALVES

PRT

HONDA

10:17:27

2

BENAVIDES

ARG

HONDA

10:21:53

00:04:26

3

BARREDA BORT

ESP

HONDA

10:22:53

00:05:26

00:06:00

4

SVITKO

SVK

KTM

10:25:35

00:08:08

00:01:00

5

FARIA

PRT

HUSQVARNA

10:25:42

00:08:15

00:01:00

6

WALKNER

AUT

KTM

10:26:40

00:09:13

7

QUINTANILLA

CHL

HUSQVARNA

10:28:02

00:10:35

00:01:00

8

PRICE

AUS

KTM

10:28:10

00:10:43

9

MEO

FRA

KTM

10:30:51

00:13:24

10

DUCLOS

FRA

SHERCO TVS

10:31:28

00:14:01

 

 

 

 

Ετικέτες

Kove 450 Rally - Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Αφού το είδαμε από κοντά στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024, τώρα ήρθε η σειρά των παραδόσεων
motomagKove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

29/4/2024

Μετά την Έκθεση Μοτοσυκλέτας, όπου η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. κατάφερε να φέρει αεροπορικώς ένα από τα 450 Rally της Kove, δίνοντας μας την ευκαιρία να το δούμε από κοντά, τώρα ήρθε η στιγμή που τα πρώτα μοντέλα άρχισαν να γράφουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα, τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.

Η Kove μετρά ήδη δύο συμμετοχές στον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής του κόσμου, αυτόν του Rally Dakar. Από εκεί έχει συλλέξει την εμπειρία, την οποία περνά στο κοινό της μέσω του 450 Rally, μίας μοτοσυκλέτας η οποία θυμίζει αυτές που βλέπουμε στις οθόνες μας να κυριεύουν τους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας. Έχει, όμως, δεχτεί και τον κατάλληλο εξοπλισμό, ώστε να μην χρειάζεσαι άλλη μοτοσυκλέτα για να πας στην δουλειά σου και άλλη για να χωθείς στα βουνά, εξερευνώντας απόκρημνες πλαγιές.

Kove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Σύμφωνα με την εταιρεία, το βάρος φτάνει τα 145 στεγνά κιλά, με το ύψος της σέλας να ανέρχεται στα 960 χιλιοστά με την ψηλή σέλα και στα 910 χιλιοστά με την χαμηλή. Για τη δεύτερη περίπτωση της χαμηλής σέλας, έχουμε αλλαγές και στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του 450 Rally, αλλάζοντας τόσο την απόσταση από το έδαφος, που από τα 310 χιλιοστά πηγαίνει στα 260, αλλά και στο μεταξόνιο -1.490 από 1.475 χιλιοστά. Μαζί χαμηλώνει και η διαδρομή του πλήρως ρυθμιζόμενου ανεστραμμένου πιρουνιού, από τα 289 χιλιοστά στα 240.

Ως μία rally replica μοτοσυκλέτα, ο κινητήρας δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με 2ΕΕΚ και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο και 449 κυβικών. Με την σχέση συμπίεσης να φτάνει στο 12,5:1, η απόδοση αγγίζει τους 42 ίππους στις 8.500 στροφές και τα 3,56 κιλά ροπής στις 6.500 στροφές. Τη μεταφορά ισχύος στον πίσω τροχό αναλαμβάνει ένα κιβώτιο έξι σχέσεων. Για την προστασία του κάρτερ σε offroad οδήγηση, φροντίζει μία ποδιά κατασκευασμένη από carbon, συνδυάζοντας την μέγιστη προστασία και το χαμηλότερο δυνατό βάρος.

Kove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Από τους αγώνες rally raid έρχονται και τα δύο ρεζερβουάρ, ένα μπροστά και ένα πίσω. Ξεκινώντας από το μπροστά, βλέπουμε ότι τα 14 λίτρα χωρίζονται σε δύο τμήματα, με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμούς, κατεβαίνοντας χαμηλά γύρω από την μοτοσυκλέτα. Με αυτόν τον τρόπο, οι σχεδιαστές του 450 Rally καταφέρνουν να κρατήσουν το βάρος χαμηλά, ενώ ταυτόχρονα τα εξωτερικά πλαστικά προστατεύουν την μοτοσυκλέτα στις πτώσεις. Πίσω, συναντάμε ένα ακόμα ρεζερβουάρ 16 λίτρων, το οποίο εκτείνεται κάτω από την σέλα και εκτοξεύει την αυτονομία του 450 Rally.

Στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο μπροστά 288 χιλιοστών με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα δύο εμβόλων. Πίσω, υπάρχει ένας δίσκος 240 χιλιοστών. Με στόχο το 450 Rally να συμμορφώνεται με τις Euro5+ προδιαγραφές, ώστε να κυκλοφορεί νόμιμα στους δημόσιους δρόμους, τα δύο δισκόφρενα συνεργάζονται με ένα δικάναλο ABS, το οποίο έχει την δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό, ή και πλήρως.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.:

Kove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally

Μετά την πρώτη εμφάνιση στην Ελλάδα της KOVE 450 Rally στα πλαίσια της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας 2024 στο METROPOLITAN EXPO, η οποία είχε έρθει αεροπορικώς ειδικά για το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό, έφτασε η στιγμή για την έναρξη της διάθεσής της στην ελληνική αγορά των μοτοσυκλετών που είχαν παραγγείλει οι λάτρεις της Off-Road οδήγησης. Ήδη οι πρώτες KOVE 450 Rally γράφουν χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμων με τους ιδιοκτήτες τους να απολαμβάνουν τον μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικών δυνατοτήτων και τον πλήρη εξοπλισμό για καθημερινή χρήση.

KOVE 450 RALLY – Pure Dakar Spirit

Πολεμικό, εκδρομικό και έτοιμο για δράση!

Η νέα KOVE 450 Rally μπορεί να αντιμετωπίσει με την ίδια αποτελεσματικότητα τους προκλητικούς αμμόλοφους της ερήμου, το αφιλόξενο αστικό περιβάλλον και κάθε είδους χωμάτινες διαδρομές. Με πλήρη εξοπλισμό το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 145 κιλά, χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία της KOVE από την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μέσα στους πιο απαιτητικούς αγώνες rally του κόσμου.

Kove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Αξιόπιστος και Δοκιμασμένος Κινητήρας

Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, έχει αποδείξει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά του στα πιο δύσκολα τερέν. Η απόδοση φτάνει τους 42 ίππους και τα 35Nm ροπής, με τη δύναμη να είναι προοδευτικά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών. Η προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος της είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα για μέγιστη προστασία και ελαχιστοποίηση του βάρους.

Ολοκληρωμένη πληροφόρηση

Η έγχρωμη TFT οθόνη της 450 Rally είναι τοποθετημένη ψηλά για εύκολη ανάγνωση, στα πρότυπα των οργάνων των rally μοτοσυκλετών, με πλήρεις ενδείξεις και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης, τόσο για τις καθημερινές διαδρομές του όσο και για τις εξερευνήσεις στους χωματόδρομους.

Kove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Μεγάλη αυτονομία και χαμηλό κέντρο βάρους

Το εμπρόσθιο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14L είναι διαιρεμένο σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού, τα οποία ενώνονται μέσω σωληνώσεων, κατανέμοντας το βάρος από το καύσιμο χαμηλά προκειμένου να μειωθεί και το ύψος του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα, η KOVE 450 Rally διαθέτει συμπληρωματικό δοχείο υγρών. Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 Rally βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών Rally μοτοσυκλετών.

Αυθεντικός Rally Σχεδιασμός

Ολόκληρη η σχεδιαστική φιλοσοφία της 450 Rally, ακολουθεί τις απαιτήσεις και τη λειτουργικότητα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στο δυσκολότερο πρωτάθλημα του κόσμου, με επιθετική και ταυτόχρονα λειτουργική εμφάνιση που καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων, από το ταξίδι στην άσφαλτο μέχρι την εξερεύνηση δύσβατων χωμάτινων διαδρομών. Το μεταβλητής διατομής τιμόνι εδράζεται σε ποιοτικά αλουμινένια καβαλέτα και μπορεί να ρυθμιστεί σε ότι αφορά την κλίση του προκειμένου να προσφέρει τον καλύτερο δυνατό μοχλό στον αναβάτη, είτε οδηγεί καθιστός στη σέλα, είτε όρθιος στα μαρσπιέ.

Kove 450 Rally – Οι πρώτοι ιδιοκτήτες ανεβαίνουν στην σέλα του

Στιβαρότητα – Συμπεριφορά – Ασφάλεια

Απενεργοποιούμενο ABS

Το ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 240mm (Low Seat Version) ή 289mm (Ηigh Seat Version) είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ικανό να “αναμετρηθεί” με οποιαδήποτε δυσκολία ή εμπόδιο συναντήσει ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας, χάρη στις σωστά μελετημένες αποσβέσεις ακόμη και για τα πιο απαιτητικά τερέν. Ο εμπρός δίσκος των 288mm συνδυάζεται με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό ή πλήρως. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και συνεργάζεται άριστα με το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, δημιουργώντας ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ το πίσω δισκόφρενο έχει διάμετρο 240mm. Οι διακόπτες της 450 Rally είναι, όπως και το υπόλοιπο σύνολο, κατασκευασμένοι με γνώμονα τη λειτουργικότητα και την αντοχή, με υψηλά ποιοτικά στάνταρ και εύκολη λειτουργία

Ετικέτες