Rally Dakar: 3η-4η μέρα – Η αντεπίθεση της Honda

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/1/2016

Την αρχική επικράτηση των KTM-Husqvarna, προσπάθησε η Honda να ανακόψει με, πρώτο τον Ισπανό Barreda που προκρίθηκε στην πετσοκομμένη ειδική. Έχουμε πει ότι μέχρι το τέλος του αγώνα ο καιρός, και πιο συγκεκριμένα το φαινόμενο El Niño, θα ανατρέπει συνεχώς τον προγραμματισμό, αν και η οργάνωση έχει ετοιμαστεί από πολύ νωρίς για αυτό ακριβώς και είναι άλλωστε ο βασικός λόγος που έχει αποφύγει και το Περού.

Οπότε και η τρίτη μέρα είχε αλλαγές στην διαδρομή, που όμως βοήθησαν τους αναβάτες καθώς η πλοήγησή τους ήταν πανεύκολη και κανείς δεν είχε θέματα προσανατολισμού. Ο Berreda μάλιστα δήλωσε ικανοποιημένος που δεν ξεκίνησε πρώτος, και έτσι δεν χρειαζόταν να ανοίγει τον δρόμο, αλλά να συντονίσει την επίθεσή του, πράγμα πολύ πιο εύκολο για τον αγώνα. Ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν το ίδιο καλή για εκείνον γιατί δέχτηκε ποινή ενός λεπτού, για δεύτερη φορά, που τον έριξε στην πέμπτη θέση της μέρας και τρίτης συνολικά. Έτσι ανέβηκε o Svitko της KTM στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης την τρίτη μέρα, που είχε δείξει από την πρώτη ειδική ότι είναι σε πάρα πολύ καλό σημείο να ανταγωνιστεί ακόμα και για την πρώτη θέση. Η μέρα έκλεισε χωρίς σημαντικά επεισόδια, πέρα από μικρές πτώσεις με πιο σημαντική ίσως εκείνη του Ιταλού Botturi που του χάρισε πρόβλημα στον καρπό και τις ασθένειες των αναβατών της Yamaha με τον Rodrigues να οδηγεί έχοντας πυρετό, κάνοντας έτσι τον δικό του Γολγοθά.

Η μέρα έκλεισε με πρώτο τον Benavides που κάποιος τον «μάτιασε» και είχε πτώση την επόμενη αλλά συνέχισε αμέσως, την στιγμή που η κυκλική διαδρομή των 420 χιλιομέτρων σηματοδοτεί και την έναρξη του μαραθωνίου, που σημαίνει ότι οι μηχανικοί δεν επεμβαίνουν στις μοτοσυκλέτες μέχρι και σήμερα το βράδυ. Οπότε κάθε πτώση μπορεί να αποβεί καθοριστική για την συνέχεια.

Ο Berreta εντωμεταξύ έχει αρχίσει να σημειώνει σε μπλοκάκι τα υποκοριστικά που ακούει για τον ίδιο, μερικά από τα οποία δεν είναι κολακευτικά… γιατί χρεώθηκε με άλλη μία ποινή για ταχύτητα! Ενώ ήταν και πάλι πρώτος έδωσε το προβάδισμα σε άλλον, αυτή τη φορά στον Gonçalves. Η KTM συνεχίζει να είναι πολύ δυνατή, αν και με την αντεπίθεση της Honda δεν μονοπωλεί τις πρώτες θέσεις. Ο Σλοβένος αποδεικνύεται ο καλύτερος αναβάτης της μέχρι στιγμής. Η Husqvarna υπολογίζει στον εκπληκτικό Faria αλλά είδε τον Renet να εγκαταλείπει, έπειτα από σοβαρή πτώση που τον άφησε αναίσθητο. Πολύ σημαντικό ότι ήταν η Laia Sanz της KTM που σταμάτησε να βοηθήσει τον Renet, κάλεσε βοήθεια και έμεινε μαζί του μέχρι να τον παραλάβουν. Η διοργάνωση της αφαίρεσε τον χρόνο που έχασε και αυτή είναι μία πολύ σωστή κίνηση, που ακολουθείται εδώ και καιρό, ώστε πάνω στον πυρετό του ανταγωνισμού οι αναβάτες να μην παραμελούν να βοηθούν ο ένας τον άλλο, σε τόσο κρίσιμες στιγμές. Η Yamaha συνέχισε να έχει πρόβλημα με την υγεία των αναβατών της, μία μεγάλη ατυχία για την ομάδα που φέτος υπολόγιζε σε μία καλή παρουσία.

Γενική Κατάταξη μέχρι αυτή την ώρα για το 2016 Dakar Rally:

Θέση

Αναβάτης

Χώρα

Εταιρία

Χρόνος

Διαφορά

Ποινή

1

GONCALVES

PRT

HONDA

10:17:27

2

BENAVIDES

ARG

HONDA

10:21:53

00:04:26

3

BARREDA BORT

ESP

HONDA

10:22:53

00:05:26

00:06:00

4

SVITKO

SVK

KTM

10:25:35

00:08:08

00:01:00

5

FARIA

PRT

HUSQVARNA

10:25:42

00:08:15

00:01:00

6

WALKNER

AUT

KTM

10:26:40

00:09:13

7

QUINTANILLA

CHL

HUSQVARNA

10:28:02

00:10:35

00:01:00

8

PRICE

AUS

KTM

10:28:10

00:10:43

9

MEO

FRA

KTM

10:30:51

00:13:24

10

DUCLOS

FRA

SHERCO TVS

10:31:28

00:14:01

 

 

 

 

Ετικέτες

SYM Artic Route 2025 - The Way to the North Pole

O Μητσάκης παίρνει δρόμο για τον Βόρειο Πόλο - Με ADXTG 400
SYM Artic Route 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/6/2025

Ο Κωσταντίνος Μητσάκης σε συνεργασία με την Γκοργκόλης Α.Ε. ξεκινά το νέο του ταξιδιωτικό εγχείρημα με σύμμαχο το SYM ADXTG 400, σπρώχνοντας τα όρια των ταξιδιών με scooter, επιλέγοντας να κινηθεί στα πιο απομακρυσμένα σημεία του αμερικανικού βορρά!

Με αφετηρία το Montreal του Καναδά – όπου αναβάτης και σκούτερ θα μεταβούν αεροπορικώς – ο Έλληνας ταξιδευτής θα καλύψει χιλιάδες χιλιόμετρα, με στόχο να βρεθεί όσο πιο κοντά γίνεται στον Βόρειο Πόλο με ένα crossover scooter.

Η πρόκληση αυτής της διαδρομής είναι τεράστια: το SYM ADXTG 400 θα αντιμετωπίσει τις απαιτητικές γεωμορφολογικές και κλιματολογικές συνθήκες του Βορειοδυτικού Καναδά και της Αλάσκας, καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις εκτός ασφάλτου και διασχίζοντας μοναδικά τοπία της βόρειας Αμερικής. Το συνολικό οδοιπορικό, μήκους περίπου 18.000 χλμ., περιλαμβάνει 4.000 χλμ. σε χωμάτινους δρόμους, αποδεικνύοντας την αντοχή του αναβάτη και τις δυνατότητες του SYM ADXTG 400.

SYM Artic Route 2025

Η διαδρομή ξεκινά και ολοκληρώνεται στο Montreal, περνώντας από μεγάλες πόλεις του Καναδά όπως Toronto, Winnipeg, Regina, Edmonton, Whitehorse, Inuvik και φτάνοντας στην Αλάσκα μέσω Tok, Fairbanks, με τελικό προορισμό το ακραίο βόρειο σημείο, την Prudhoe Bay. Μετά τη διάσχιση του Αρκτικού Κύκλου, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης θα προσεγγίσει τις ακτές του Βόρειου Αρκτικού Ωκεανού τόσο στην Prudhoe Bay της Αλάσκας όσο και στην παραθαλάσσια τοποθεσία Tuktoyaktuk του Καναδά.

Παράλληλα με το ταξίδι, ο Έλληνας αναβάτης σκοπεύει να συναντήσει ελληνικές κοινότητες κατά το πέρασμά του, ερχόμενος σε επαφή με τους απόδημους που ζουν σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές της Βόρειας Αμερικής. Στόχος του είναι να γνωρίσει από κοντά την τοπική ελληνική παρουσία και να μοιραστεί εμπειρίες, δημιουργώντας ένα μοναδικό δίκτυο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την ομογένεια.

SYM Artic Route 2025