Μνημείο στο σημείο που σκοτώθηκε ο Nicky Hayden (φωτό+σχέδια)

Θα είναι έτοιμο ανήμερα της επετείου…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2018

Το δημοτικό συμβούλιο του Misano, ενέκρινε την εγκατάσταση ενός μνημείου στο σημείο που σκοτώθηκε ο Nicky Hayden, δωρίζοντας ένα κομμάτι γης και επιβλέποντας τον χώρο.

Το μνημείο θα τοποθετηθεί στην συμβολή των οδών, Ca’ Raffaelli και Tavoleto, ακριβώς εκεί που έγινε το δυστύχημα, με το δημοτικό συμβούλιο να ορίζει υπεύθυνο συντήρησης και επιτήρησης έναν από τους πολύ καλούς φίλους του Nicky Hayden, τον πρώην μηχανικό της Repsol Honda, Denis Pazzaglini. Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα, ώστε τα πάντα να είναι έτοιμα έως την 22α Μαΐου.

Ο «Κήπος του Nicky Hayden» όπως πλέον θα είναι η αναφορά στους χάρτες, εγκρίθηκε με άμεση διαδικασία από τον δήμαρχο Stefano Giannini, μόλις εκείνος πήρε την πρόταση που του κατέθεσαν φίλοι του Nicky Hayden. Ο πρώην μηχανικός Denis Pazzaglini που έχει αναλάβει την συντήρηση και την επίβλεψη, είναι ντόπιος και γνώρισε τον Nicky από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε να εργάζεται ως μηχανικός. Η δυο τους ανέπτυξαν δυνατή φιλία, με τον Pazzaglini να είναι ένας από τους τελευταίους ανθρώπους που συνομίλησε ο Hayden, και η μοίρα τους θα συνεχίσει να συνδέεται, έστω και με αυτό τον τρόπο, όπως είπε συγκινημένος ο πρώην μηχανικός.

Το σημείο θα υποστεί ελαφριά μετατροπή, καθώς θα δημιουργηθεί μονοπάτι, θα τοποθετηθούν παγκάκια, πινακίδες υπόδειξης και νέος φράκτης

O Nicky Hayden είχε τραυματιστεί πέρσι σοβαρά, όταν τον χτύπησε αυτοκίνητο την ώρα που έκανε ποδήλατο, μία από τις αγαπημένες του μορφές άσκησης.

Υπέκυψε λίγες μέρες αργότερα στα τραύματά του

Το επίσημο πόρισμα του ατυχήματος

 

Nicky Hayden (1981-2017): "Ο πρωταθλητής της καρδιάς μας"

Motul WSBK: O Razgatlıoğlu θετικός στον κορωνοϊό

Τέλος οι δοκιμές για τον αναβάτη της Yamaha στα Motul WSBK
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/4/2021

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Pata Yamaha WorldSBK, Toprak Razgatlıoğlu, αναγκάστηκε να σταματήσει και να αποχωρήσει από τις επίσημες δοκιμές των Motul WSBK στην Βαρκελώνη, ενώ μπήκε σε απομόνωση από την υπόλοιπη ομάδα του χθες το πρωί. Ο λόγος είναι ότι βγήκε θετικό το μοριακό τεστ covid που έπρεπε να κάνει υποχρεωτικά για να μπορέσει να ταξιδέψει μετά το πέρας των δοκιμών.

Όλα τα μέλη της ομάδα Pata Yamaha έκαναν το τεστ ταυτόχρονα, αλλά ο Razgatlıoğlu ήταν ο μόνος που βγήκε θετικός. Το πρωί έκανε και δεύτερο PCR τεστ, το οποίο επίσης βγήκε θετικό. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα που ισχύουν για τον Covid-19 στην Ισπανία, ο Razgatlıoğlu μέχρι να βγει αρνητικός στα τεστ θα πρέπει να μείνει απομονωμένος σε καραντίνα.