Ducati: Γιόρτασε τον τίτλο των BSB στο εργοστάσιό της

Η δόξα όμως κρύβεται στο Motul WSBK
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

19/12/2019

Η Ducati ξεκίνησε το 2019 με τις καλύτερες προϋποθέσεις, έχοντας στο στρατόπεδό της τον Alvaro Bautista και την V4R, με στόχο να κατακτήσει τον τίτλο των Superbikes. Στην αρχή το ντουέτο Bautista/V4R έδειχναν ανίκητα σημειώνοντας ένα απίστευτο σερί των 11 νικών, όμως τελικά οι φιλοδοξίες της δεν επαληθεύτηκαν χάρη στον αμείλικτο Jonathan Rea και την Kawasaki, που υπερασπίστηκαν επάξια των τίτλο τους ως πρωταθλητές.

Ωστόσο, η Ducati διέπρεψε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα των Superbikes παίρνοντας τον τίτλο του κατασκευαστή, χάρη στους Scott Redding –ο οποίος στέφθηκε πρωταθλητής και αυτό ήταν το εισιτήριό του για να πάει στα WSBK απ’ τη νέα σεζόνJosh Brookes και Tommy Bridewell. Ήταν η πρώτη χρονιά που η Panigale V4 έκανε το ντεμπούτο της στο BSB  και χρησιμοποιήθηκε τόσο απ’ την Be Wiser PBM Ducati όσο και την Oxford Racing Ducati, οι οποίες συνολικά έφεραν 22 νίκες και 17 τερματισμούς στη δεύτερη θέση και άλλους τόσους στην τρίτη κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος.

Ο υπεύθυνος της διοργάνωσης των BSB, Stuart Higgs, παρέδωσε το κύπελλο των κατασκευαστών στους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη της V4, ενώπιον του CEO της Ducati Claudio Domenicalli, του Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse Gigi Dall’Igna και του Sporting Director του ίδιου τμήματος Paolo Ciabbati.

Ο φετινός τίτλος στα BSB αντιπροσωπεύει τον 10ο που έχει κερδίσει η Ducati στο Βρετανικό πρωτάθλημα, απ’ την εποχή που ξεκίνησε το 1996. Τον πρώτο τίτλο, τον είχε κερδίσει η Ducati με τον Troy Bayliss και την 996, πριν ο Αυστραλός μεταβεί στα Superbikes. Ο τελευταίος τίτλος την –πριν από τον φετινό- ήταν το 2017, με τον Byrne και την Panigale R, ενώ ο ίδιος αναβάτης είχε κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον τίτλο του πρωταθλητή και το 2016.

Ο Stuart Higgs εστίασε κυρίως στην ιστορία της Ducati στα BSB, η οποία είναι αξεπέραστη, με τις επιτυχίες που έχουν σημειώσει πολλοί αναβάτες χρησιμοποιώντας τις μοτοσυκλέτες της στα 20 χρόνια του πρωταθλήματος. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Είναι πολύ κολακευτικό να ακούς απ’ τα κορυφαία στελέχη της Ducati, πως έχουν σε μεγάλη εκτίμηση το Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbikes.”

Ο CEO της Ducati, Claudio Domenicalli είπε: “Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι που κερδίσαμε το κύπελλο, γιορτάζοντας έτσι το ντεμπούτο της νέας Panigale V4 σε ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα όπως τα BSB. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Paul Bird της Be Wiser PBM Ducati Team και τον Steve Moore της Oxford Racing Ducati για τις προσπάθειες και την υποστήριξή τους, που έδωσαν την ευκαιρία στην Ducati να βρεθεί στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας του πρωταθλήματος των αναβατών (σ.σ. με τους Scott Redding, Josh Brookes και Tommy Bridewell).”

Μπορεί η Ducati να μην κατάφερε να στεφθεί πρωταθλήτρια στα Superbikes, όμως η κυριαρχία της στα BSB είναι αναμφίβολη. Παρόλα αυτά το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα Superbikes, που από του χρόνου θα είναι πιο ανταγωνιστικά από ποτέ.

Ετικέτες

WSBK - Ο Tom Sykes πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Με χιουμοριστική διάθεση παρά τα 13 κατάγματα στα πλευρά
Tom Sykes εξιτήριο
Από το

motomag

10/7/2023

Ο Βρετανός αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team στο WSBK, μετά από μία εβδομάδα παραμονής στο νοσοκομείο Queen's Medical Centre στο Νότιγχαμ πήρε εξιτήριο με τον ίδιο να επικεντρώνεται πλέον στην επιστροφή του στην ενεργό δράση.

Θυμίζουμε πως ο Sykes στον δεύτερο αγώνα στο Donington είχε ένα τρομακτικό highside στην έξοδο της στροφής Coppice το οποίο τον οδήγησε σε μία άσχημη πτώση. Ο Βρετανός υπέστη κατάγματα σε δέκα πλευρά (τρία εκ των οποίων έχουν σπάσει σε δυο μεριές), θωρακικό τραύμα και ένα τραυματισμένο αριστερό αστράγαλο, με τον ίδιο να μεταφέρεται για τις απαραίτητες εξετάσεις στο κοντινότερο νοσοκομείο του Νότιγχαμ. Μετά από μια βδομάδα κλινήρης, ο αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team με ανάρτηση του στο διαδίκτυο έκανε γνωστό πως πήρε επιτέλους εξιτήριο και μπορεί να επιστρέψει σπίτι του.

Ο 37χρονος Tom Sykes έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

"Φεύγουμε από το νοσοκομείο ακριβώς μία εβδομάδα μετά την είσοδό μας σε αυτό. Έχω τόσους πολλούς ανθρώπους να ευχαριστήσω, αλλά ευτυχώς όλοι ξέρουν ποιοι είναι. Ειδικά όμως όλο το ιατρικό προσωπικό από την πίστα στο Donington, μέχρι την περίθαλψή μου στο Queen's Medical Centre στο Nottingham. Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά όλοι τους. Επίσης, τους χορηγούς μο,υ Dainese και Shark -ο προστατευτικός εξοπλισμός απέτρεψε τα χειρότερα- που έκαναν απίστευτη δουλειά. Έχω δέκα σπασμένα δεξιά πλευρά και τρία από αυτά τα πλευρά με διπλό κάταγμα, άρα ουσιαστικά 13 κατάγματα στον δεξιό θώρακα (όχι ιδανικό όταν σου αρέσει να γελάς). Επίσης, ένα κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο, αλλά αυτό δεν μετράει μπροστά στα πλευρά. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρώτο εμπόδιο που ξεπεράστηκε. Τώρα θα επικεντρωθώ στην ανάρρωση και θα αφιερώσω χρόνο στην οικογένεια και τους φίλους μου μέχρι την επιστροφή μου. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές για τα περαστικά. Τις εκτιμώ πραγματικά και κάνουν τα πράγματα λίγο πιο εύκολα."

Ετικέτες