Caricasulo και Gerloff στην GRT Yamaha WorldSBK

Έκελεισε τους αναβάτες της για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/10/2019

Μετά από μια εξαιρετική πορεία στη WorldSSP, ο Federico Caricasulo θα τρέχει από του χρόνου στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος των Superbikes με τα χρώματα της GRT Yamaha WorldSBK! Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Caricasulo είναι μέλος της ομάδας, καθώς τόσο το 2017 όσο και το 2018 ήταν αναβάτης της στα WorldSSP. Πέρα απ’ τις εξαιρετικές επιδόσεις του Caricasulo, έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι είχαμε τόσο την απόσρυση Melandri απ' τους αγώνες όσο και την λήξη της συνεργασίας της GRT Yamaha με τον Sandro Cortese, του οποίου τη θέση θα πάρει ένας νέος αναβάτης, ο 24χρονος Αμερικανός Garrett Gerloff, που έρχεται απ’ τα paddock του MotoAmerica.

Ξεκινώντας με την πορεία του Caricasulo, ο νεαρός Ιταλός έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK το 2014 στην κατηγορία των Superstock 600, όπου με πολλούς τερματισμούς στο βάθρο βρέθηκε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να βρεθεί πιο ψηλά, στην τρίτη θέση, σημειώνοντας μάλιστα και την πρώτη του νίκη. Σχετικά με την πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα, ο Caricasulo είναι δεύτερος αυτή τη στιγμή και απέχει μόλις οκτώ βαθμούς απ’ τον ομόσταβλό του Randy Krummenacher, που ηγείται του πρωταθλήματος.

Όταν σφραγίστηκε η συμφωνία του Caricasulo με την GRT Yamaha WorldSBK ήταν πολύ χαρούμενος, καθώς εκπλήρωσε έναν από τους στόχους του. “Το να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος με τη Yamaha και με μια ομάδα που ήδη γνωρίζω, είναι πραγματικά απίστευτο.” Ο Caricasulo ωρίμασε σαν αναβάτης, όντας μέλος της GRT Yamaha και κατάφερε να αναδείξει το ταλέντο του αλλά και τις δυνατότητές του στο πρωτάθλημα χάρη σ' αυτή. Για αυτό είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος που θα κάνει το ντεμπούτο του στα WorldSBK με την συγκεκριμένη ομάδα, όπως δήλωσε.

Από την άλλη, η ιστορία του Garrett Gerloff και το πώς βρέθηκε στο Motul WSBK είναι τελείως διαφορετική από αυτή του Ιταλού. Ο Gerloff έρχεται από το εθνικό πρωτάθλημα της Αμερικής, που το 2016 και το 2017 πήρε τον τίτλο του MotoAmerica Supersport και στα τρία χρόνια της καριέρας του μετρά 19 νίκες. Σε δηλώσεις του σχετικά με την άφιξή του στο Motul WSBK, ο Gerloff είπε: “Θα ήθελα να ξεκινήσω αρχικά ευχαριστώντας την Yamaha Motor USA για όλα όσα έκανε για μένα, που με πήρε υπό την αιγίδα της εξ αρχής και που πίστεψε σε μένα. Δεν θα ήμουν εδώ που βρίσκομαι τώρα χωρίς τη βοήθειά της. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της Yamaha μέσα απ’ την GRT Yamaha WorldSBK. Επίσης, ανυπομονώ να εκπροσωπήσω την Αμερική στο εξωτερικό. Είναι κάτι που πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω και κάτι για το οποίο είμαι προετοιμασμένος και νιώθω έτοιμος να το κάνω. Πραγματικά, εκτιμώ την Yamaha Europe που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι αναβάτης της και θα προσπαθήσω να φέρω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.” Επίσης, ο Gerloff αναφέρθηκε στον Ben Spies και την υποστήριξη που είχε από αυτόν τους τελευταίους μήνες, καθώς τον προώθησε αρκετά.

Ετικέτες

Παρουσίαση Kawasaki Racing Team WSBK


Έτοιμοι να υπερασπιστούν το πρωτάθλημα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/2/2017

Η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στα WSBK, έκανε χθες την επίσημη παρουσίασή της στην Βαρκελώνη, δείχνοντας τις μοτοσυκλέτες και τους αναβάτες στο κοινό, με τους οποίους θα μπουν στην μάχη υπεράσπισης του τίτλου για το 2017.

Τα δύο ZX-10RR βαμμένα στα χρώματα της νέας χρονιάς, ήταν πάνω στη σκηνή μαζί με τους Jonathan Rea και Tom Sykes των οποίων η συνεργασία έχει αποφέρει στην KRT τρεις παγκόσμιους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Το σλόγκαν της ομάδας ήταν το "Reboot" (επανεκκίνηση), θέλοντας έτσι να περάσει το στίγμα πως οι επιτυχίες του παρελθόντος είναι μεν σημαντικές, αλλά πλέον η ομάδα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις, αυξημένο ανταγωνισμό και για να ανταπεξέλθει θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα της.

Ο Guim Roda, Team Manager της KRT, δήλωσε: “Το 2016 ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για εμάς. Πετύχαμε όλους μας τους στόχους. Οι αναβάτες μας Jonathan Rea και Tom Sykes κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη και η Kawasaki κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Τίτλο των Κατασκευαστών. Αλλά τώρα επιστρέφουμε για να αντιμετωπίσουμε από την αρχή τις προκλήσεις του 2017. Κάθε σεζόν ξεκινάει από το μηδέν και δεν υπάρχει περιθώριο για να επαναπαυτούμε στις παλιές επιτυχίες.”

Oι επιτυχίες του παρελθόντος είναι μεν σημαντικές, αλλά πλέον η ομάδα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις

Ο Jonathan Rea με τη σειρά του, είπε πως η περίοδος των δοκιμών ήταν άκρως παραγωγική και ότι τώρα είναι απόλυτα εστιασμένος στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι οι χειμερινές δοκιμές των ομάδων του WSBK έχουν ολοκληρωθεί και όλοι πλέον ετοιμάζονται για την μάχη του πρώτου αγώνα του πρωταθλήματος, που θα δοθεί στην πίστα του Phillip Island στην Αυστραλία, στις 25-26 Φεβρουαρίου.

Η Kawasaki Racing Team ετοίμασε και ένα behind-the-scenes video με όλα τα στάδια της προετοιμασίας της Ninja ZX-10RR και των Winter Tests, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

Ετικέτες