Motul WSBK 2019: Ακάθεκτος στην κορυφή ο Rea

Ανέβηκε πιο ψηλά στον πίνακα ο Sykes
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

11/5/2019

Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στην Imola είχαν μπόλικο ενδιαφέρον με τους κορυφαίους αναβάτες να προσπαθούν να μαζέψουν όσα περισσότερα δεδομένα μπορούν τόσο για την πίστα όσο και για τη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών τους. O Jonathan Rea κατά τη διάρκεια των FP1 βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των χρονομετρήσεων όπου παρέμεινε και μετά τη λήξη των FP2. Όπως ο ίδιος είπε, εστίασε τις δοκιμές του στο να βρει τον κατάλληλο συνδυασμό των ελαστικών της Pirelli. Παράλληλα ανέφερε πως υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης στους χρόνους του καθώς τους διαφεύγουν κάποια πράγματα ακόμη. Επίσης, τόνισε πως συνέχισε να αισθάνεται άνετα και να έχει καλή αίσθηση της μοτοσυκλέτας του παρά τη φθορά των ελαστικών κι έτσι κατάφερε να πιέσει περισσότερο και να ξανά ανέβει στη κορυφή του πίνακα πριν το τέλος των FP2: “Δεν αλλάξαμε πολύ (απ’ το Assen μέχρι τα δοκιμαστικά στην Imola) εκτός απ’ το γεγονός ότι ξεκουράστηκα αρκετά στο σπίτι μου παρέα με την οικογένειά μου και προπονήθηκα σκληρά. Στην Imola βέβαια πολλά πράγματα είναι διαφορετικά ωστόσο αλλά πάντα μας ταιριάζει. Αυτό είναι το μέρος που πέρσι ξεκινήσαμε να βρίσκουμε το ρυθμό μας παίρνοντας την πρώτη διπλή νίκη της σεζόν και ήδη αισθάνομαι πως φέτος έχουμε κάνει ένα μικρό βήμα βελτίωσης.”

Ο Ουαλός Chaz Davies έδειξε κατά τη διάρκεια των πρώτων ελεύθερων δοκιμών πως μπορεί να βρεθεί κοντά στην κορυφή του πίνακα. Στην FP2 μάλιστα, ήταν προς στιγμή ο γρηγορότερος μέσα στην πίστα μέχρις ότου ο Rea ξαναπήρε τα ηνία. Δεδομένου ότι ο Davies έχει τέσσερις νίκες στην πίστα της Imola αλλά και της εμφάνισής του στις δύο πρώτες ελεύθερες δοκιμές, ο Ουαλός αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Ducati δείχνει πως έχει τα φόντα να βρεθεί στην μάχη για την διεκδίκηση μιας θέσης του βάθρου. Το αν θα το καταφέρει ή όχι είναι άγνωστο και θα επιβεβαιωθεί μόνο μετά τη λήξη του κάθε σκέλους. Εξάλλου όπως ο ίδιος δήλωσε, ακόμη παλεύει να εξοικειωθεί πάνω στη σέλα της V4 R και είπε: “Οι δοκιμές ήταν καλές. Το να περνάς χρόνο μέσα στην πίστα είναι πάντα θετικό αλλά για να είμαι ειλικρινής, αυτό κάναμε κυρίως. Ήταν καλύτερο απ’ το τίποτα, αλλά δεν θα ‘λέγα πως ήταν και οι καρποφόρες δοκιμές μας. Κάναμε ορισμένες αλλαγές βασιζόμενοι στην κατεύθυνση που έχουν απ’ τους δύο προηγούμενους αγώνες (στο Assen) και τα πράγματα βαίνουν καλώς.” Όταν ερωτήθηκε για το αν είναι εντός της μάχης των κορυφαίων θέσεων είπε: “Ναι μπορώ. Έχουμε ακόμη να κάνουμε ορισμένες βελτιώσεις, αλλά το σχέδιό μου είναι ξεκάθαρο: Θέλω να παλεύω για τη νίκη. Γνωρίζω πολύ καλά πως χρειάζεται να βελτιωθώ λίγο αλλά το να βρίσκομαι δεύτερος είναι μια καλή αρχή. Ο αγώνας στην Imola είναι ξεχωριστός τόσο για την Ducati όσο και τους Ducatisti που υποστηρίζουν εμένα και την ομάδα.”

Στην τρίτη θέση των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών βρέθηκε ο Tom Sykes, όπου στην FP1 είχε κλείσει την πεντάδα. Και αυτός με τη σειρά του δοκίμασε διαφορετικά ελαστικά μέχρι να βρει τα ιδανικά και δούλεψε στο να ρυθμίσει την S1000RR του βάσει των ιδιαιτεροτήτων της πίστας. Δήλωσε μάλιστα πως ανυπομονεί για τον αυριανό αγώνα (όπως και οι περισσότεροι αναβάτες).

Ο Alvaro Bautista απ’ την πλευρά του κατέβηκε μια θέση στον πίνακα και ολοκλήρωσε την FP2 στη τέταρτη θέση. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Σήμερα ήταν μια θετική ημέρα επειδή είναι η πρώτη φορά που θα τρέξω στην Imola. Είχα άμεσα καλή αίσθηση της πίστας, ενώ αντίθετα με τους προηγούμενους αγώνες, χρειάζεται να βελτιώσω τις εισόδους των στροφών. Όμως το απόγευμα κάναμε ορισμένες αλλαγές και η αίσθηση βελτιώθηκε. Σήμερα δουλεύαμε πάντοτε με αγωνιστικούς ρυθμούς και οι περισσότεροι γύροι έγιναν με καλούς ρυθμούς. Πιθανότατα να χρειάζεται ακόμη να βελτιώσουμε την σταθερότητα της μοτοσυκλέτας επειδή σ’ αυτή τη πίστα είναι σχεδόν πάντα υπό κλίση και δεν σου παρέχει αρκετό χώρο.”

Μετά το high side του Eugene Laverty (Team Goeleven) που του προκάλεσε κατάγματα και στους δύο καρπούς, η ομάδα του ανακοίνωσε πως ο Βρετανός Tommy Bridewell θα αγωνιστεί στη θέση του. Ο Βρετανός αναβάτης έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK το 2008 ως wildcard με μοτοσυκλέτα της Suzuki στο Portimao και δύο χρόνια αργότερα επανεμφανίστηκε στο πρωτάθλημα στον αγώνα του Silverstone τερματίζοντας 18ος.

Ο γρηγορότερος δορυφορικός αναβάτης μέσα στην δεκάδα ήταν ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) που έκλεισε μάλιστα την πεντάδα αφήνοντας ουσιαστικά έξω απ’ αυτή τους αναβάτες της Yamaha για δεύτερη συνεχόμενη φορά σήμερα. Στην έκτη θέση παρέμεινε σταθερός ο Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team), ενώ πίσω του βρέθηκε ο ομόσταβλος του Rea, ο Leon Haslam που κατά τη διάρκεια των FP1 ήταν εντός της πεντάδας στην τέταρτη θέση. Ο Alex Lowes ήρθε όγδοος στον πίνακα των χρονομετρήσεων έχοντας πίσω του άλλον έναν αναβάτη που θα τρέξει ως wildcard, τον Lorenzo Zanetti (Motocorsa Racing) που ήταν επίσης ο πιο γρήγορος Ιταλός αναβάτης των FP2. Ο συμπατριώτης του Michael Ruben Rinaldi (BARNI Racing Team) έκλεισε τη δεκάδα. Η πρώτη μέρα του αγωνιστικού τριημέρου ολοκληρώθηκε και τα δεδομένα που μας προσέφερε υποδεικνύουν πως ίσως να έχει περισσότερο ενδιαφέρον ο αγώνας στην Imola απ' όοσους έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής.

Πίνακας χρονομετρήσεων:

1 1 J. REA GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK 1'46.374

2 7 C. DAVIES GBR ARUBA.IT Racing - Ducati 1'46.529 0.155 0.155

3 66 T. SYKES GBR BMW Motorrad WorldSBK Team BMW 1'46.766 0.392 0.237

4 19 A. BAUTISTA ESP ARUBA.IT Racing - Ducati 1'47.086 0.712 0.320

5 54 T. RAZGATLIOGLU TUR Turkish Puccetti Racing IND 1'47.124 0.750

6 60 M. VAN DER MARK NED Pata Yamaha WorldSBK Team 1'47.214 0.840

7 91 L. HASLAM GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK 1'47.419 1.045

8 22 A. LOWES GBR Pata Yamaha WorldSBK Team 1'47.537 1.163

9 87 L. ZANETTI ITA Motocorsa Racing IND 1'47.587 1.213

10 21 M. RINALDI ITA BARNI Racing Team IND 1'47.638 1.264

Ετικέτες

Motul WSBK 2019 Magny Cours: Πεντάστερος ο Rea!

Πρωταθλητής ο Rea, νικητής ο Razgatlioglu
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

30/9/2019

Ο 11ος γύρος του πρωταθλήματος στο Magny Cours της Γαλλίας, πέρα από πλούσιο θέαμα και επικές μάχες, ανέδειξε και τον πρωταθλητή της φετινής χρονιάς! Κοιτάζοντας την βαθμολογία του πρωταθλήματος, πριν ξεκινήσει το αγωνιστικό τριήμερο, ο Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) μπορούσε να πάρει μια παράταση και να μεταφέρει τη μάχη για τον τίτλο στον επόμενο γύρο, έαν τερμάτιζε μπροστά ή πίσω απ’ τον Rea που ηγούνταν κατά 95 βαθμούς. Ένα εγχείρημα ιδιαίτερα δύσκολο, διότι δεν είχε ξαναγωνιστεί σε αυτή τη πίστα, ωστόσο όχι και ακατόρθωτο κατά τις δηλώσεις του, αφού στα ελεύθερα δοκιμαστικά είπε πως δεν του φαινόταν τόσο δύσκολη όσο η Imola και το Portimao. Παρόλα αυτά, ο άστατος καιρός με τις σποραδικές καταιγίδες στα δοκιμαστικά, έκανε τα πράγματα πιο δύσκολα για τους αναβάτες ώστε να βρούν τις ιδανικές ρυθμίσεις στις μοτοσυκλέτες τους, ενώ το γεγονός ότι όλοι οι αγώνες έγιναν τελικά με στεγνή άσφαλτο, περιέπλεκε περισσότερο την κατάσταση. Παρόλα αυτά, η αυλαία του πρωταθλήματος έπεσε νωρίς εξαιτίας του συμβάντος μεταξύ του Bautista και του Razgatlioglu, που σήμανε τις καμπάνες για τη στέψη του Rea ως πρωταθλητή! Το μόνο που έπρεπε να κάνει βέβαια ο πρωταθλητής ήταν να πάρει τη νίκη και δεν ήταν μια εύκολη…

Πρώτο Σκέλος

Οι θέσεις στη σχάρα εκκίνησης αποφασίστηκαν στις βρεγμένες δοκιμές νωρίς το πρωί του Σαββάτου, ωστόσο μετά από αρκετή καθυστέρηση το πρώτο σκέλος ξεκίνησε με στεγνή άσφαλτο και θερμοκρασία στους 21 οC. Με το που έσβησαν τα φώτα, ο Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) κατάφερε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της pole, έχοντας πίσω του τον εξαιρετικά δυνατό Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team), ο οποίος δεν άργησε να επιτεθεί και στην Adelaide Hairpin (σ.σ. την πέμπτη στροφή της πίστας) έκανε την κίνησή του στον αναβάτη της Kawasaki από την εξωτερική. Οι δύο τους ήρθαν σε επαφή χωρίς να πέσουν και έδωσαν την ευκαιρία στον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK) να τους πλησιάσει. Παράλληλα, ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) ήταν πίσω τους καθώς είχε σκαρφαλώσει στην τέταρτη θέση από έκτος. Πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, ο Sykes βρισκόταν στην ουρά του περσινού του teammate Rea, έχοντας αφήσει προς το παρόν τους van der Mark και Haslam να λύσουν τις διαφορές τους, ενώ την ίδια ώρα ο Bautista από 14ος ήταν ήδη εντός δεκάδας στην ένατη θέση! Ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) παρότι ξεκίνησε 16ος, στο στεγνό ήταν εξαιρετικά δυνατός και κατάφερε μέσα στον πρώτο κιόλας γύρο να κερδίσει εννέα θέσεις!

Στην τρίτη στροφή της πίστας είδαμε τον φοβερό Sykes να απειλεί τον Rea, παίρνοντας την εσωτερική μόνο και μόνο για να παραμείνει δεύτερος, μέχρι την Adelaide Hairpin όπου το λάθος του Rea στα φρένα έδωσε την ευκαιρία στον αναβάτη της BMW να τον περάσει με περίσσεια ευκολία και αυτό ήταν μόνο η αρχή για έναν γύρο γεμάτο μάχες για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης. Όσοι οι Rea και Sykes έκαναν τους θεατές να παραμιλούν απ’ το θέαμα, ο Razgatlioglu κέρδιζε με σταθερό ρυθμό θέσεις και ήταν εντός της πεντάδας. Ο Davies (Aruba.IT Racing – Ducati) μέσα σε δύο γύρους βρέθηκε από 11ος που ήταν, τρίτος και προσπέρασε μάλιστα με επιτυχία τον Rea σκαρφαλώνοντας στη δεύτερη θέση. Την ίδια ώρα ο Razgatlioglu προσπέρασε τον van der Mark και ήταν τέταρτος, όλα αυτά σε έναν αγώνα που αποδείχτηκε απο τους πιο δυνατούς της χρονιάς.

Με την ολοκλήρωση του τρίτου γύρου, ο Davies ήταν ο γρηγορότερος αναβάτης στην πίστα και δεν άργησε να προσπεράσει τον Sykes. Ωστόσο, στην έξοδο της όγδοης στροφής, παρατρίχα να πέσει από ένα τίναγμα της μοτοσυκλέτας του, που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα πολύ σοβαρό highside και έτσι έχασε την πρωτιά, απ’ τον Sykes που καραδοκούσε! Αμέσως μετά ακολούθησαν τα βήματα του Sykes και οι Rea, Razgatlioglu και van der Mark, προσπερνώντας τον Davies που έδειχνε να έχει χάσει προς στιγμήν το ρυθμό του. Στον τέταρτο γύρο, ο Razgatlioglu έδειξε τα δόντια του για άλλη μια φορά στον περσινό πρωταθλητή Jonathan Rea και μόλις τον προσπέρασε ξεκίνησε να κυνηγά τον Sykes, ο οποίος είχε γλιτώσει απ’ τις μάχες που γινόντουσαν πίσω του διατηρώντας μια μικρή απόσταση ασφαλείας. Ο Davies ανέκτησε το ρυθμό του και προσπέρασε για άλλη μια φορά τον Rea δείχνοντας πως έχει όλα τα φόντα για μια θέση στο βάθρο.

Όμως, όταν αργότερα  προσπάθησε να περάσει τον Razgatlioglu απ’ την εσωτερική της Κ15, η Ducati του ήρθε σε επαφή με την Kawasaki του Τούρκου, με αποτέλεσμα να πέσει και να αποσυρθεί νωρίς από έναν πολύ θεαματικό αγώνα, ενώ ο Razgatlioglu γλίτωσε από τύχη την πτώση! Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον van der Mark να ανέβει στην τρίτη θέση, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε εκείνο το γύρο. Λίγο αργότερα ο Rea στην προσπάθειά του να ανακτήσει τα ηνία του αγώνα απ’ τον Sykes, στην εσωτερική της Κ13, ένα έντονο γλίστρημα του πίσω τροχού της ZX-10RR του στοίχισε τη δεύτερη θέση, καθώς ο van der Mark περίμενε το λάθος του και άδραξε την ευκαιρία! Δύο στροφές μετά, ο Rea απάντησε στις επιθέσεις, όμως άργησε πολύ στα φρένα της 15 και ενώ προσπέρασε τους van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) και Sykes, δεν παρέμεινε στην κορυφή, με τον αναβάτη της Yamaha να μπαίνει μπροστά.

Μπαίνοντας στον έβδομο γύρο, ο Bautista ήταν όγδοος, ενώ πρώτος ήταν ο van der Mark, με τους Sykes, Razgatlioglu και Rea να είναι πίσω του με αυτή τη σειρά. Ωστόσο η τράπουλα ανακατεύτηκε για άλλη μια φορά και είδαμε τον Rea να περνά μπροστά απ’ τον Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) όπως έκανε και ο Razgatlioglu, αφήνοντας προς το παρόν τον αναβάτη της BMW εκτός βάθρου. Παράλληλα, ο Loris Baz (Ten Kate Racing – Yamaha) είχε ανέβει στην πέμπτη θέση απ’ την όποια ξεκίνησε και στο τελευταίο chicane της πίστας πήρε την εσωτερική και προσπέρασε τον Sykes! Όσο εξελισσόντουσαν οι μάχες για την κατάκτηση των θέσεων «4» και «5», o van der Mark είχε καταφέρει να ξεφύγει από τους Rea και Razgatliolgu, χτίζοντας μια απόσταση ασφαλείας στο ένα δευτερόλεπτο.

Στα μέσα του αγώνα ο Razgatlioglu βρήκε την ευκαιρία που έψαχνε και στην Adelaide Hairpin προσπέρασε τον Rea για να κυνηγήσει τον van der Mark! Έναν γύρο αργότερα όμως, στο ίδιο σημείο, έκανε ένα λάθος στα φρένα και άνοιξε τη γραμμή του στην κορυφή της στροφής, με αποτέλεσμα ο Rea να περάσει ξανά στη δεύτερη θέση. Με το ένα τρίτο του αγώνα να έχει απομείνει, ο Rea άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του και να κατεβάζει τη διαφορά που τον χώριζε από τον van der Mark, αποτελώντας τον ταχύτερο αναβάτη στην πίστα, ενώ την ίδια ώρα ο Bautista πάνω που πλησίαζε τον Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team), έχασε το μπροστινό –μαζί και μερικούς χτύπους απ’ την καρδιά του- χωρίς όμως να πέσει. Λίγο πριν μπει στους πέντε τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Leon Haslam πάτησε στο kerb της 17ης στροφής με αποτέλεσμα η ZX-10RR του να βρεθεί στιγμιαία στον αέρα και να προσγειωθεί άγαρμπα, καταλήγοντας σε πτώση και εγκατάλειψη, ενώ ήταν όγδοος.

Με τρείς γύρους να απομένουν πριν την καρό σημαία, ο Rea κατάφερε με ένα σερί από ταχύτατους γύρους να ψαλιδίσει τη διαφορά απ’ τον van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) και πριν καλά-καλά προλάβει να του επιτεθεί, το τιμόνι της R1 δίπλωσε στην Adelaide Hairpin, με αποτέλεσμα ο “Ιπτάμενος Ολλανδός” να πέσει και να χάσει μια πιθανή νίκη μέσα απ’ τα χέρια του. Η αγωνία είχε χτυπήσει κόκκινο και δύο γύρους πριν το τέλος είδαμε τον Sykes να κάνει μια εκπληκτική προσπέραση στον Loris Baz και να περνά τρίτος, όπου και τερμάτισε. Ο Razgatlioglu έχοντας δει τον van der Mark να πέφτει νωρίτερα, ξεκίνησε να πιέζει τη μοτοσυκλέτα του, φτάνοντας στο όριο της κι έτσι στον τελευταίο γύρο ήταν σε απόσταση βολής απ’ τον Rea! Τέσσερις στροφές πριν το τέλος, με μια επιθετική προσπέραση απ’ την εσωτερική, ο Razgatlioglu πέρασε μπροστά και κατέκτησε την πρώτη νίκη της καριέρας του στα Superbike! Έτσι, στον 800ο αγώνα του πρωταθλήματος κατάφερε να γίνει ο πρώτος Τούρκος νικητής της κατηγορίας, αφήνοντας τον Rea στη δεύτερη θέση! Τέταρτος είδε την καρό σημαία ο Loris Baz, με τον Bautista να κλείνει την πεντάδα. Ο Alex Lowes ολοκλήρωσε τον αγώνα έκτος, με τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) να πετυχαίνει τον καλύτερο τερματισμό για την Honda φέτος, καθώς ήρθε έβδομος. O Marco Melandri (GRT Yamaha WorldSBK) ήρθε όγδοος, με τον Eugene Laverty (Team Goeleven) να τερματίζει πίσω του και τον Sandro Cortese (GRT Yamaha WorldSBK) να κλείνει τη δεκάδα.

Ιδιαίτερα συγκινημένος ήταν ο Razgatlioglu που γιόρτασε την πρώτη του νίκη στα Superbike, ενώ παράλληλα ο Rea τον παραδέχτηκε για τις ικανότητές του, λέγοντας πως είναι εκνευρισμένος με τον εαυτό του που του άφησε πολύ χώρο για να του πάρει την πρωτιά...

 

Tissot Superpole Race

Ο Sprint Race έδωσε στον Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) μια επιπλέον ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα, κι έτσι στην εκκίνηση κατάφερε να στρίψει πρώτος αφήνοντας πίσω του τον Rea. Ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) έκανε μια εξαιρετική εκκίνηση και από όγδοος βρέθηκε τέταρτος, κυνηγώντας τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK Team). Σε αντίθεση με το πρώτο σκέλος, ο Rea δεν έδωσε την ευκαιρία στον van der Mark να απομακρυνθεί κι έτσι στον δεύτερο γύρο κατάφερε να τον περάσει στο πρώτο chicane της Magny-Cours! Παράλληλα, ο Razgtlioglu (Turkish Puccetti Racing) ήταν ήδη πέμπτος και κυνηγούσε τον Sykes, τον οποίο προσπέρασε στην Adelaide Hairpin. Λίγο αργότερα, ο Τούρκος προσπέρασε και τον Haslam, βάζοντας στο στόχαστρο τους van der Mark και Rea που ήταν μπροστά του.

Στα μέσα του αγώνα η τράπουλα είχε ανακατευτεί με τον Rea να είναι στη κορυφή και τους Razgatlioglu, van der Mark, Davies και Haslam να ολοκληρώνουν την πεντάδα με αυτή τη σειρά, ενώ ο Bautista είχε ανέβει στην έβδομη θέση, κυνηγώντας τον Sykes μπροστά του. Με τέσσερις γύρους να απομένουν μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, ο Razgatlioglu επιτέθηκε στον Rea, στην Adelaide Hairpin, εκεί που ήταν καλύτερος στα φρένα και ηγήθηκε του αγώνα μέχρι το τέλος, παρά την ύστατη προσπάθεια του Rea στον τελευταίο γύρο να τον προσπεράσει. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο van der Mark, με τους Davies και Bautista να τερματίζουν τέταρτος και πέμπτος αντίστοιχα. Ο Lowes τερμάτισε έκτος, με τον Baz να βρίσκεται πίσω του και τον Sykes να περνά τη γραμμή τερματισμού όγδοος. Ο Haslam τερμάτισε ένατος, ενώ ο Rinaldi έκλεισε τη δεκάδα.

Δεύτερο Σκέλος

Με τη σχάρα εκκίνησης να έχει αλλάξει από τον Sprint Race, ο Razgatlioglu είχε την pole και ο Bautista ήταν στην πέμπτη θέση. Ωστόσο, με το που έσβησαν τα φώτα ο Rea με μια εκρηκτική εκκίνηση πήρε τα ηνία του αγώνα και ο Bautista κέρδισε μια θέση στρίβοντας τέταρτος, έχοντας μπροστά του τον van der Mark. Από την πίεση που δέχτηκε ο Razgatlioglu έκανε ένα τρομερό λάθος στην Κ5, κάνοντας την ZX-10RR να ταλαντεύεται επικίνδυνα! Αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα και βρέθηκε τέταρτος πίσω απ’ τον Bautista, με τον Davies να τον καταδιώκει! Έναν γύρο αργότερα, η αυλαία του πρωταθλήματος θα έπεφτε νωρίτερα απ’ ότι περίμενε ο Bautista και αυτό εξαιτίας του Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing). Στην Κ13 ο Τούρκος πήρε την εσωτερική προσπερώντας επιτυχώς τον Bautista, ωστόσο έχασε το μπροστινό και μόλις έπεσε βρέθηκε μπροστά στη V4 R του “Bau” (σ.σ. το παρατσούκλι του Bautista), με αποτέλεσμα να πέσουν και οι δύο. Ο Bautista, παρότι προσπάθησε να ξανακαβαλήσει τη μοτοσυκλέτα, ήταν αδύνατο να συνεχίσει τον αγώνα, καθώς είχαν κοπεί τα σωληνάκια των εμπρός φρένων.

Παρά το ατυχές γεγονός όμως, ο Rea δεν είχε εξασφαλίσει ακόμη τον τίτλο, διότι δεν έπρεπε απλά να ολοκληρώσει τον αγώνα αλλά να τερματίσει και πρώτος, κάτι που αποδείχτηκε ιδιαίτερα δύσκολο, αφού ο “Ιπτάμενος Ολλανδός” Michael van der Mark δεν θα παρέδιδε έτσι εύκολα τα όπλα! Οι δύο τους επέλεξαν –όπως οι περισσότεροι αναβάτες- την Adelaide Hairpin για να επιτεθούν ο ένας στον άλλον και αντάλλαξαν πολλές φορές τα ηνία του αγώνα μέχρι το τέλος. Ο Alex Lowes ήταν τρίτος στο μεγαλύτεο μέρος του α και σε απόσταση βολής, έτοιμος να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία που θα του δινόταν. Στο ενδιάμεσο, είχαμε και την απόσυρση του Cortese.

Ο ρυθμός των Rea και van der Mark, όμως ήταν πολύ γρήγορος για τον Lowes και τελικά δεν κατάφερε να τους απειλήσει, ωστόσο τερμάτισε τρίτος χωρίς να απειληθεί απ’ τον Davies που ήρθε τέταρτος. Την πεντάδα έκλεισε ο Loris Baz, έχοντας πίσω του τον Marco Melandri, ενώ έβδομος τερμάτισε ο Haslam. Όγδοος πέρασε τη γραμμή τερματισμού ο Sykes, ενώ οι Camier και Jordi Torres (Team Pedercini Racing) ολοκλήρωσαν τη δεκάδα τερματίζοντας ένατος και δέκατος αντίστοιχα.

Ο van der Mark παρά τις προσπάθειές του, δεν μπόρεσε να σταθεί εμπόδιο ανάμεσα στον Rea και τον τίτλο κι έτσι τερμάτισε δεύτερος. Ο Rea, έγινε πρωταθλητής για πέμπτη συνεχόμενη φορά, κατακτώντας ένα απ’ τα πιο δύσκολα πρωταθλήματα τα τελευταία χρόνια στην καριέρα του! Τόσο η Kawasaki όσο και ο Rea φρόντισαν να το γιορτάσουν με έναν ξεχωριστό τρόπο, με τον Βορειοϊρλανδό να φοράει το σμόκιν του και ένα πράσινο παπιγιόν ενώ άφησε το αποτύπωμα των χεριών του σε ένα γύψινο καλούπι, δίνοντας έναν αέρα από Hollywood στο πρωτάθλημα.

Η υπόθεση τίτλος μπορεί να έληξε φέτος νωρίτερα, όμως το μόνο σίγουρο είναι πως απ’ τον αγώνα της Imola και έπειτα απέκτησε το ενδιαφέρον που πρέπει να έχει, ενώ του χρόνου με την μεταγραφή του Bautista στη Honda και τον ερχομό του Redding στην Aruba.IT αναμένεται να δούμε ακόμη πιο επικές μάχες!

Ετικέτες