Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες

Rea-Kawasaki μαζί και μετά το 2021!

Υπέγραψαν νέο συμβόλαιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/6/2020

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των Motul WSBK, Jonathan Rea, ανανέωσε το συμβόλαιό του με την KRT με μια πολυετή συμφωνία, φιλοδοξώντας να πετύχει νέα ρεκόρ και να γράψει Ιστορία, πάνω στη σέλα των "Πράσινων". O Rea τρέχει με την Kawasaki από το 2015, ενώ φέτος αν και έχουν πραγματοποιηθεί μόνο τρία σκέλη, έχει καταφέρει να χριστεί νικητής σε ένα από αυτά.

Η πρώτη του εμφάνιση στα WSBK ήταν μια wild card συμμετοχή το 2008 με την Ten Kate Honda, ενώ η πρώτη του νίκη ήρθε στο Misano την επόμενη χρονιά. Πριν φύγει από την Honda για την Kawasaki είχε ήδη ανέβει 1`4 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ με τους "Πράσινους" κέρδισε από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Με την KRT έχει πετύχει 47 νίκες, όντας ο πιο πετυχημένος αναβάτης όχι μόνο για την Kawasaki, αλλά και στην Ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes!

Το 2019 έγινε ο πρώτος αναβάτης που κατέκτησε πέντε τίτλους, με 17 νίκες μέσα σε μία σεζόν, και τώρα θέλει να σπάσει αυτό το ρεκόρ ανανεώνοντας το συμβόλαιό του με την ομάδα. "Είμαι σούπερ ευτυχισμένος για το νέο συμβόλαιο με την Kawasaki και την KRT", δήλωσε ο Rea. "Αυτό που έχουμε καταφέρει είναι απίστευτο. Θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά με την ομάδα μου και τους μηχανικούς της Kawasaki Heavy Industries."

Έχοντας ήδη τον Alex Lowes στις τάξεις της μέχρι το 2021, η Kawasaki έχει πλέον ολοκληρωμένο το πακέτο των αναβατών της για την επόμενη σεζόν, καθώς πλέον όλη η ομάδα μπορεί να επικεντρωθεί στην δράση μέσα στην πίστα –και όχι στο παρασκήνιο- προκειμένου να εξελίξουν ακόμη περισσότερο την ZX-10RR. Προφανώς και ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι ό,τι έχει απομείνει από την σεζόν του 2020, ενώ και τα μέλη της ομάδας του δεν παρέλειψαν να τονίσουν πόσο σημαντικό είναι γι' αυτούς που κατάφεραν να κρατήσουν τον πιο επιτυχημένο αναβάτη των Motul WSBK, κοντά τους. Ιδιαίτερη μνεία έγινα από τον Guim Roda, Team Manager της ομάδας, για τις ικανότητες και τον ρόλο του Rea στην ομάδα, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι που αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα.

 

 

Ετικέτες