Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες

Motul WSBK: Η Motul στην κορυφή με τη Yamaha!

Μετρά ήδη μια νίκη!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/3/2020

Ο πρώτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος Motul WSBK ήταν από τους καλύτερους που έχουν γίνει τα τελετευταία χρόνια. Τα δύο σκέλη και ο Tissot Superpole Race ήταν γεμάτα από επικές μάχες, θέαμα, ένταση και αγωνία, ενώ η διαφορά του νικητή απ' τον δεύτερο ήταν οριακή και στους τρεις αγώνες. Στο δελτίο τύπου της Motul που ακολουθεί περιγράφονται οι λεπτομέρειες του θριάμβου σε συνεργασία με την Yamaha.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Phillip Island της Αυστραλίας, δόθηκε η εκκίνηση για τη σεζόν 2020 του Motul FIM Superbike World Championship (WorldSBK) και η επίσημη εργοστασιακή ομάδα της Yamaha – που συνεργάζεται με την Motul για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο… από την πρώτη γραμμή!

Σε έναν εναρκτήριο γύρο γεμάτο δράση, οι αναβάτες της ομάδας του 2020 παρουσίασαν ξεκάθαρα όχι μόνο τις δυνατότητές τους, αλλά και τη διάθεσή τους να ανεβάσουν ψηλά τα χρώματα της Motul ώστε να γίνουν ορατά από όλους. Ο καταπληκτικός νεαρός Τούρκος, Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team), κατάφερε να αποσπάσει τη νίκη με μία από τις μικρότερες διαφορές στην ιστορία του WorldSBK, καθώς οι τέσσερις πρώτοι αναβάτες τερμάτισαν σε ένα διάστημα μόλις 0,137s από την καρό σημαία. Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσδοκίες της Yamaha για τη συνέχεια, ο ομόσταυλός του Michael van der Mark, ήρθε τέταρτος, μια μόλις θέση μακριά στο βάθρο.

Στο δεύτερο σκέλος, ο Razgatlioglu βρισκόταν επίσης στη διεκδίκηση της νίκης μέχρις ότου ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να αποσυρθεί. Ο ολλανδός van der Mark, πάντα ανάμεσα στους διεκδικητές, πήρε άλλη μία τέταρτη θέση και εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην ομάδα της Yamaha στην κατάταξη των κατασκευαστών

Ετικέτες