MOTUL WSBK: Αλλάζουν τους κανονισμούς στην Supersport γιατί ξέμειναν από μοτοσυκλέτες!

Παίρνουν ιδέες από το βρετανικό πρωτάθλημα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/11/2020

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Μιλάμε φυσικά για τις αλλαγές στους κανονισμούς της κατηγορίας Supersport οι οποίοι έφτασαν να μην αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.

Η απόφαση της Honda να μην κάνει Euro 5 το νέο CBR600RR, έχει αφήσει πλέον ως μοναδικές επιλογές των ομάδων το Yamaha R6 και το MV Agusta F3 675 ή αλλιώς θα πρέπει να πάρουν μεταχειρισμένο κάποιο παλαιότερο μοντέλο από άλλη εταιρεία. Θυμίζουμε πως για τα τετρακύλινδρα ο μέγιστος κυβισμός είναι τα 600cc, για τα τρικύλινδρα τα 675cc (το Triumph Daytona είναι πλέον 765cc) και για τα δικύλινδρα τα 750cc (το μικρότερο σε κυβικά Panigale V2 έχει περισσότερα κυβικά από τα Factory 916 των 955/996cc που έτρεχε ο Fogarty).

Για το 2021, το βρετανικό πρωτάθλημα BSB θα επιτρέψει στα Triumph Daytona 765 να συμμετέχουν κανονικά στην κατηγορία Supersport και το ίδιο θα κάνουν για το Ducati Panigale V2. Στο ίδιο πνεύμα θέλει να κινηθεί και η Dorna για το παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 2022 και μετά, αφού πρώτα δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο βρετανικό πρωτάθλημα. Η βασική ιδέα είναι να δημιουργήσουν ένα αντίστοιχο πλαίσιο με την SSP 300, όπου συμμετέχουν από μονοκύλινδρα 390 κυβικών έως και δικύλινδρα 500 κυβικών. Φυσικά όσο λιγότερα τα κυβικά και οι κύλινδροι τόσο πιο ελεύθεροι θα είναι οι κανονισμοί για μετατροπές, όμως θα πρέπει να καθοριστούν με ακρίβεια ώστε να μην υπάρχει σαφές πλεονέκτημα κάποιου συγκεκριμένου είδους κινητήρα. Άλλωστε ο στόχος είναι να προσελκύσουν όσο περισσότερα εργοστάσια γίνεται, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει αν ευνοηθεί αισθητά ένα συγκεκριμένο είδος κινητήρα.

Αν το πρόβλημα ήταν ο ανταγωνισμός μεταξύ αναβατών, τότε θα μπορούσαν να κάνουν ενιαίο με R6 ή CBR600RR ή τέλος πάντων με οποιαδήποτε άλλη supersport που βρίσκεται μεταξύ των δικύλινδρων 500 και των τετρακύλινδρων 1000.   

Ετικέτες

Ο Mirko Giansanti Τεχνικός Διευθυντής της GYTR GRT Yamaha WorldSBK έχασε τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε

Η Yamaha Motor Europe και η Yamaha Racing θρηνούν για την απώλεια ενός πολύτιμου συνεργάτη
Giasanti
Από το

motomag

8/8/2023

Ο Mirko Giansanti ο οποίος αγωνίστηκε στις κατηγορίες GP125 και GP250 από το 1996 έως το 2005, τα τελευταία χρόνια κατάφερε να βρεθεί στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, ωστόσο αυτή η σταδιοδρομία δεν θα συνεχιστεί καθώς ο Ιταλός έχασε χθες τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε.

Ο 46χρονος Giansanti, ο οποίος είχε καταφέρει αρκετές επιτυχίες στην αγωνιστική του καριέρα -είχε τερματίσει δώδεκα φορές στο βάθρο- ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών με τον ίδιο να δημιουργεί το 2016 την GRT (Giansanti Racing Team), την σημερινή GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team. Ο Ιταλός όμως δεν κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια με μία ανίατη ασθένεια με αποτέλεσμα να αφήσει κενή από χθες την θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team.

Giansanti

Η ανακοίνωση της ομάδας ανάφερε: "Mirko, θα μας λείψεις πολύ, αλλά ξέρουμε ότι θα είσαι πάντα μαζί μας. Σου υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να εκπληρώσουμε ένα κοινό όνειρο, να πάμε το δικό σου και το δικό μας δημιούργημα στην κορυφή του κόσμου. Πάνω απ' όλα, θα κρατάμε πάντα ζωντανή τη μνήμη σου."

O Andrea Dosoli Road Racing Manager της Yamaha Motor Europe δήλωσε: “Είμαστε πολύ λυπημένοι από τον χαμό του Mirko μετά από μακρά περίοδο ασθένειας. Ήταν ένας άνδρας που έλεγε λίγα, προτιμώντας να ηγείται και να παραδειγματίζει, με αυτήν την προσέγγιση τόσο ο ίδιος όσο και η GRT Yamaha Team κατάφεραν πολλά. Ο Mirko ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Yamaha Racing και πλέον το paddock του WorldSBK θα είναι φτωχότερο. Αναπαύσου εν ειρήνη Mirko.”

Giansanti

 

Ετικέτες