MOTUL WSBK - Honda HRC: Ο Ιάπωνας Yuki Kunii θα αντικαταστήσει τον Jake Dixon

Συνεχόμενη ατυχία για το HRC - Αμφίβολος και ο Somkiat Chantra
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/4/2026

Ο Ιάπωνας αναβάτης Yuki Kunii θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike στη Balaton Park, αντικαθιστώντας τον Jake Dixon, ο οποίος βρίσκεται ακόμη σε φάση αποθεραπείας

Ο τέταρτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes πραγματοποιείται στο Balaton Park την επόμενη εβδομάδα και ο Dixon αναρρώνει ακόμα από τα κατάγματα στον καρπό που υπέστη σε ατύχημα κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών στην Αυστραλία και, παρά την καλή πορεία της θεραπείας του, δεν είναι ακόμα έτοιμος να αγωνιστεί. Μάλιστα αμφίβολος είναι και ο έτερος εργοστασιακός αναβάτης της Honda, Somkiat Chantra, που είχε πτώση στις ελεύθερες δοκιμές στο Assen και δεν συμμετείχε στους αγώνες. Ο Kunii έχει εμπειρία με την CBR1000RR-R στο πρωτάθλημα Superbike της Ιαπωνίας και θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στο WorldSBK.

Ο Kunii έχει κερδίσει αγώνες στο Asia Talent Cup και στο Red Bull Rookies Cup, καθώς και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα CEV Moto3 Junior. Έκανε το ντεμπούτο του στη Moto3 το 2019 στο Brno πριν από μια πλήρη σεζόν το 2020, αλλά δεν συγκέντρωσε βαθμούς, ενώ πέρυσι αγωνίστηκε στην Moto2, όμως και πάλι τελείωσε τη σεζόν χωρίς βαθμούς.

Η επίσημη ανακοίνωση της εργοστασιακής ομάδας της Honda αναφέρει σχετικά: “Η ομάδα της Honda HRC επιβεβαιώνει ότι ο εργοστασιακός αναβάτης Jake Dixon θα αντικατασταθεί από τον Ιάπωνα Yuki Kunii κατά τη διάρκεια του τέταρτου γύρου του WorldSBK, ο οποίος θα διεξαχθεί από την 1η έως τις 3 Μαΐου στο Balaton Park της Ουγγαρίας. Ο Dixon υπέστη κατάγματα στον καρπό κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν στο Phillip Island, ένα σύνθετο τραύμα που δυστυχώς ανάγκασε τον Βρετανό αναβάτη να χάσει τους πρώτους τέσσερις γύρους της σεζόν 2026. Ο Jake υποβάλλεται ήδη σε εντατική φυσιοθεραπεία και χρησιμοποιεί κάθε δυνατό μέσο για να επιταχύνει την ανάρρωσή του, συμπεριλαμβανομένων καθημερινών συνεδριών. Αν και όλα εξελίσσονται καλά στην πορεία προς την ανάρρωση, δεν είναι ακόμη έτοιμος να αγωνιστεί. Αντικαθιστώντας τον Dixon εν τω μεταξύ, ο 23χρονος Kunii έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Moto2 και Moto3 και σήμερα αγωνίζεται στο All Japan Road Racing Championship, στην κατηγορία JSB1000, με τη CBR1000RR-R.”

WSBK-Andrea Iannone: "Βλέπει" αλλαγή ομάδας για τη σεζόν του 2026

Ο Ιταλός αναβάτης επιβεβαίωσε ότι το 2025 είναι η τελευταία του χρονιά με την Go Eleven
Iannone Confident
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/10/2025

Ο Andrea Iannone επιβεβαίωσε ότι η συνεργασία του με την ομάδα Go Eleven Ducati ολοκληρώνεται στο τέλος της φετινής σεζόν, ωστόσο εμφανίζεται...σχεδόν σίγουρος ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και το 2026

Ο Ιταλός επέστρεψε στη δράση το 2024 με την Go Eleven, ύστερα από τετραετή αποκλεισμό λόγω ποινής για θετικό δείγμα ντόπινγκ το 2019. Η επιστροφή του ήταν εντυπωσιακή, με πολλαπλά βάθρα και μία νίκη στην Aragón.

Το 2025, ωστόσο, αποδείχθηκε πιο δύσκολη χρονιά. Ο Iannone έχει ανέβει στο βάθρο μόλις μία φορά, στην πρεμιέρα της χρονιάς στο Phillip Island, αν και η απόδοσή του έχει βελτιωθεί σημαντικά στους τελευταίους αγώνες, με τέσσερις παρουσίες στην πρώτη εξάδα και δύο τέταρτες θέσεις στην Aragón.

Μιλώντας πριν το Estoril Round (10–12 Οκτωβρίου), ο " Maniac" δήλωσε: "Όσον αφορά το μέλλον, είμαι πολύ σίγουρος ότι του χρόνου θα είμαι στο grid. Είναι ακόμη νωρίς για να πω λεπτομέρειες, αλλά δουλεύουμε πάνω σε ένα μεγάλο project, που προς το παρόν δεν μπορώ να αποκαλύψω."

Πρόσθεσε επίσης, "Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω κάτι, αλλά γνωρίζω ότι ο μάνατζέρ μου, ο Gelete Nieto, και ο αδερφός μου δουλεύουν σκληρά για να βρουν την καλύτερη λύση για μένα. Ελπίζω να μπορέσουμε να ανακοινώσουμε σύντομα τα πάντα. Προς το παρόν, η δουλειά μου είναι να μείνω συγκεντρωμένος στους τελευταίους αγώνες της χρονιάς."

Ο Iannone επιβεβαίωσε πως η συνεργασία του με την Go Eleven φτάνει στο τέλος της: "Από την Aragón μέχρι τη Jerez θέλω να ολοκληρώσω τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι η τελευταία μου χρονιά με την Go Eleven και θέλω να φύγω αφήνοντας μια πολύ καλή εντύπωση."

Όσο για τις φήμες περί πιθανής συμμετοχής του στο MotoGP, μετά τον τραυματισμό του Marc Márquez στη Mandalika, ο Ιταλός ξεκαθάρισε:
"Μίλησα με κάποιους ανθρώπους στη Ducati, αλλά είναι απλώς φαντασία αυτή τη στιγμή. Δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Τώρα είμαστε στο Estoril και είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος σε αυτό το Σαββατοκύριακο του World Superbike."

Ο Andrea Iannone μπορεί να ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει την Go Eleven, όμως όλα δείχνουν πως το ταξίδι του στο WorldSBK κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει.