MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

WorldSBK 2024, Most, FP1 - Επιστροφή στη γνώριμη τριάδα: Toprak, Alvaro, Jonathan

Ο Τούρκος αναβάτης της BMW ταχύτερος και στα δεύτερα ελεύθερα χρονομετρημένα
Toprak, Most, FP2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/7/2024

Το ότι ο Toprak Razgatlioglu ήταν ξανά ταχύτερος στα FP2 της Τσεχίας δεν αποτελεί έκπληξη. Έκπληξη όμως αποτελούν οι Alvaro Bautista και Jonathan Rea στις θέσεις 2 και 3, μια πρώτη τριάδα που αναβιώνει μνήμες του “Titanic Trio”, πριν ο Ιρλανδός μεταβεί στη Yamaha και τα βρει σκούρα στην προσαρμογή του στο R1 και πριν ο Bulega ξεκινήσει να είναι εκείνος ο ταχύτερος εκ των δυο εργοστασιακών αναβατών της Ducati.

Στα FP2 ο “El Turco” ήταν και πάλι ταχύτερος όλων, όμως αυτή τη φορά η διαφορά του από τους υπόλοιπους ήταν μικρότερη από ότι στα FP1.

Η πρώτη ημέρα του γύρου της Τσεχίας είχε εξαιρετική κατάληξη για τον Alvaro Bautista, καθώς ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2022-2023 βρέθηκε μόλις 0,103 δευτερόλεπτα πίσω από τον Toprak στη δεύτερη θέση, και ήταν ο ταχύτερος αναβάτης Ducati.

Εξαιρετική ήταν η Παρασκευή και για τον Jonathan Rea, με τον Ιρλανδό να δείχνει έτοιμος να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις που ξεκίνησε στο Donington μετά από 4 μίζερους πρώτους γύρους στη σεζόν του 2024, όπου αγωνιζόταν να καταλάβει την R1, με τους μηχανικούς της Yamaha να προσπαθούν με τη σειρά τους να φέρουν τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα του. Όπως φαίνεται οι προσπάθειες Rea και Yamaha έφεραν αποτελέσματα, και πλέον ο αναβάτης με το #65 δείχνει έτοιμος να απειλήσει για το βάθρο.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Alex Lowes της Kawasaki, με τέσσερις κατασκευαστές να βρίσκονται στις πρώτες 4 θέσεις των δεύτερων ελεύθερων δοκιμαστικών, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Nicolo Bulega της Ducati.

Μηχανικό πρόβλημα αντιμετώπισε ο Michael Ruben Rinaldi με τη μοτοσυκλέτα του να δουλεύει ως… δικύλινδρη (θυμήθηκε το παρελθόν με τα δικύλινδρα Panigale), ενώ ο Gardner δεν κατάφερε να επαναλάβει το καλό αποτέλεσμα των FP1 (δεύτερος) καταλήγοντας τελικά 7ος στα FP2.

Πτώση είχε ο Andrea Locatelli ευτυχώς χωρίς συνέπειες, ενώ για μια ακόμη φορά οι αναβάτες της Honda καταποντίστηκαν, με τον Iker Lecuona 16ο και τον Javi Vierge (που είχε όμως και τεχνικό πρόβλημα) στην 20η θέση.

Ετικέτες