MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

WorldSBK 2024, Most, FP1 - Ο Toprak ταχύτερος και με διαφορά

Δεύτερος ο… Remy Gardner και τρίτος ο Alvaro Bautista
Toprak Razgatlioglu
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/7/2024

Η σεζόν του 2024 για το WorldSBK συνεχίζεται στη Τσεχία, όπου o Toprak Razgatlioglu της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 0,286 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Remy Gardner της GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, με 3ο ταχύτερο αναβάτη τον Alvaro Bautista της Aruba.it Racing – Ducati.

Αφού ο “τυφώνας” Toprak σάρωσε τα πάντα στο Donington, δείχνει να έχει έρθει στην Τσεχία με διάθεση και δυνατότητα να επαναλάβει τις τελευταίες κυριαρχικές του εμφανίσεις.

Θυμίζουμε πως μετά από 5 γύρους, ο Τούρκος αναβάτης προηγείται της γενικής βαθμολογίας με 241 βαθμούς, με δεύτερο στη γενική κατάταξη τον Nicolo Bulega της εργοστασιακής Ducati με 200 βαθμούς και τρίτο τον Alvaro Bautista με 186.

Remy Gardner

Στα 45 λεπτά των πρώτων δοκιμαστικών της τσέχικης πίστας, πίσω από την πρώτη τριάδα που αναφέραμε στον πρόλογο, βρέθηκαν ο Danilo Petrucci της Barni Spark Racing Team -που έκανε και δηλώσεις πως θέλει η Ducati να τον περιλάβει στους υποψήφιους αναβάτες για τις 2 θέσεις της εργοστασιακής ομάδας του 25-, ο Scott Redding της Bonovo Action BMW και ο Jonathan Rea της Pata Prometeon Yamaha.

Alvaro Bautista
Ετικέτες