Remy Gardner - Επίσημα στο WSBK με την GRT Yamaha

Μετά την αποχώρηση του από το MotoGP
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/9/2022

Από την Tech 3 και τη σέλα του KTM RC16 στο MotoGP το 2022, στην GYTR GRT Yamaha και στη σέλα του R1 στο WSBK για το 2023 θα μεταβεί ο Remy Gardner, γιος του θρυλικού αναβάτη της δίχρονης εποχής των GP, Wayne Gardner.

Ο Remy Gardner, που είχε κατακτήσει τον τίτλο της Moto2 του 2021, θα είναι ο πρώτος Αυστραλός αναβάτης στο WSBK από το 2016, ενώ η πρώτη προσπάθεια του να ακολουθήσει στα χνάρια του πατέρα του στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP το 2022 δυστυχώς δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται 23ος από 28 αναβάτες, με μόλις 9 βαθμούς. Αναμένουμε τώρα να δούμε αν το restart του νεαρού Gardner με WSBK γεύση θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία από το ντεμπούτο του στο MotoGP.

Ήταν το 2014, όταν ο Remy Gardner, που έχει γεννηθεί το 1998 στο Σίδνεϋ, έκανε την εμφάνιση του στην κατηγορία Moto3 του MotoGP, παίρνοντας τον πρώτο βαθμό του, στον αγώνα της Sepang, τον τρίτο του αγώνα στο Πρωτάθλημα. Το 2015 υπέγραψε συμβόλαιο για συνεχή παρουσία στη Moto3, όμως κατάφερε να πάρει μόλις ένα βαθμό, με την επίσημη δικαιολογία να κάνει λόγο για το μεγάλο του μέγεθος που “δούλευε” εναντίον του, στις μικρές μοτοσυκλέτες.

Το 2016 μετέβη στη Moto2, αν και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και όχι στο Παγκόσμιο, όπου κέρδισε έναν αγώνα στη Βαρκελώνη, γεγονός που του έδωσε την ευκαιρία να κάνει την εμφάνιση του στο Παγκόσμιο Moto2 στα μέσα της σεζόν, όπου και κέρδισε κάποιους βαθμούς στην πρώτη του εμφάνιση, διατηρώντας τη θέση του για το υπόλοιπο Πρωτάθλημα.

Το 2017 βελτιώθηκε περισσότερο, ενώ το 2018 ανέβηκε για πρώτη φορά στην πέμπτη θέση σε αγώνα.

Το 2019 συνεχίστηκε με μια τρίτη θέση στην πίστα της Αργεντινής, ενώ κατά τη διάρκεια της σεζόν βρισκόταν τακτικά στην πρώτη δεκάδα. Το 2020 κατάφερε να ανέβει 4 φορές στο βάθρο, ενώ πήρε και την πρώτη νίκη της καριέρας του, για να τερματίσει 6ος στην τελική κατάταξη.

Το 2021 ήταν η χρονιά του Remy, καθώς εμφανίστηκε εξαιρετικά σταθερός, παίρνοντας 5 νίκες και τον τίτλο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο ομόσταυλός του Raul Fernandez είχε 8 νίκες, αλλά η αστάθεια του δεν του επέτρεψε να πάρει εκείνος το Πρωτάθλημα. Εν τέλει οι δυο τους θα βρισκόταν και πάλι στην ίδια ομάδα το 2022, με την Tech 3 της KTM, σε μια εξαιρετικά άχαρη για αμφότερους τους αναβάτες -και για την ομάδα- σεζόν, με τον Fernandez να βρίσκεται μια θέση πίσω από τον Remy στην γενική κατάταξη.

Ενώ τώρα η ΚΤΜ ήθελε να κρατήσει τον Fernandez, εκείνος δεν το συζητούσε καν, επιλέγοντας να φύγει για να αγωνιστεί το 2023 με τη δεύτερη -νέα- ομάδα της Aprilia, δίπλα στον Miguel Oliveira που έφυγε επίσης από τους πορτοκαλί. Σημειώστε πως από ότι φαίνεται ο Fernandez δέχθηκε να μην πληρωθεί από την ΚΤΜ για το δεύτερο μισό της σεζόν (300.000 ευρώ) ώστε να συμφωνήσουν να σπάσουν το συμβόλαιο του οι Αυστριακοί!

Κι εκεί που ο Gardner πίστευε πως η ΚΤΜ θα επιλέξει να τον κρατήσει και το 2023, η Tech 3 του έδειξε την πόρτα, χωρίς να του δώσει περιθώρια να αποδείξει την αξία του σε μια δεύτερη χρονιά, όπως είναι εθιμοτυπικό, καθώς το ντεμπούτο - προσαρμογή στο MotoGP είναι πάντα μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Όπως σας είχαμε γράψει ο Remy Gardner είχε δηλώσει απογοητευμένος και πληγωμένος από την απόφαση αυτή της ΚΤΜ.

Τώρα η GYTR GRT Yamaha ανακοίνωσε επίσημα την προσχώρηση του Remy Gardner στην ομάδα για τη σεζόν 2023 στο WSBK, στη θέση του Garret Gerloff που την επόμενη χρονιά θα συνεχίσει στο WSBK αλλά ως εργοστασιακός αναβάτης της BMW.

Όσον αφορά στον δεύτερο αναβάτη της GRT, αυτός ακόμα αναμένεται να ανακοινωθεί.

Motul WSBK - Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για πρώτη φορά ο Ισπανός θα αγωνιστεί μία ολόκληρη σεζόν με την ομάδα της Kawasaki
motomagMotul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Η Kawasaki Puccetti Racing ανακοίνωσε την συνέχιση της συνεργασίας με τον Tito Rabat για το 2024, με την υπογραφή ενός συμβολαίου διάρκειας ενός χρόνου, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Ισπανό να αγωνιστεί για πρώτη φορά μία ολόκληρη σεζόν, καθώς πέρυσι ήρθε στα μέσα της σεζόν στην ομάδα, ως αντικαταστάτης του Sykes.

Όταν το 2021 ο Tito Rabat αποφάσισε να μεταπηδήσει από τα MotoGP στα WSBK, κατάφερε να αγωνιστεί για 9 γύρους με την Kawasaki, ενώ το 2022 συμμετείχε μόνο στον γύρο του Misano με την ομάδα του Manuel Puccetti. Για το 2023 ο Tito έδωσε το παρών σε 21 συνολικά αγώνες με τα χρώματα της Puccetti, μετά το σπάσιμο του συμβολαίου μεσούσης της χρονιάς με τον Tom Sykes.

Γεννημένος στη Βαρκελώνη στις 25 Μαΐου 1989, ο 34χρονος Tito Rabat έκανε αισθητή την παρουσία του για πρώτη φορά το 2005 στο CEV στην κατηγορία των 125 κυβικών. Τα καλά του αποτελέσματα τον έφεραν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, όπου αγωνίστηκε στην ίδια κατηγορία. Στην συνέχεια μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία, με τον Rabat να κατακτά το Πρωτάθλημα το 2014, προτού περάσει στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP το 2016. Το 2021 κατευθύνθηκε στα WSBK, ενώ το 2022 τον είδαμε να κυριαρχεί στο ισπανικό πρωτάθλημα SBK.

Motul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για το 2024 ο Rabat υπέγραψε ένα μονοετές συμβόλαιο με την Kawasaki Puccetti Racing, με την νέα χρονιά να είναι η πρώτη του ολοκληρωμένη στο Πρωτάθλημα -αν δεν τον διώξει κι αυτόν στα μέσα της χρονιάς η ομάδα όπως έκανε με τον Sykes... Αυτό σημαίνει ότι θα συμμετέχει και στις χειμερινές δοκιμές στις 24-25 Ιανουαρίου στην Jerez αλλά και σε αυτές στις 29-30 Ιανουαρίου στο Portimao, προτού ταξιδέψει κάτω από τον Ισημερινό, στην Αυστραλία για τον πρώτο γύρο του 2024 στις 23-25 Φεβρουαρίου.

Ο Manuel Puccetti δείχνει να έχει μεγάλες προσδοκίες από τον “νέο” αναβάτη του, καθώς όπως δήλωσε στόχος είναι η πρώτη δεκάδα σε κάθε γύρο. Από την μεριά του ο Tito Rabat νιώθει προφανώς πολύ χαρούμενος που θα μπορέσει να έχει μία ολοκληρωμένη σεζόν με την ομάδα, της οποίας είναι μέλος από το 2021.

Ετικέτες