Remy Gardner - Επίσημα στο WSBK με την GRT Yamaha

Μετά την αποχώρηση του από το MotoGP
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/9/2022

Από την Tech 3 και τη σέλα του KTM RC16 στο MotoGP το 2022, στην GYTR GRT Yamaha και στη σέλα του R1 στο WSBK για το 2023 θα μεταβεί ο Remy Gardner, γιος του θρυλικού αναβάτη της δίχρονης εποχής των GP, Wayne Gardner.

Ο Remy Gardner, που είχε κατακτήσει τον τίτλο της Moto2 του 2021, θα είναι ο πρώτος Αυστραλός αναβάτης στο WSBK από το 2016, ενώ η πρώτη προσπάθεια του να ακολουθήσει στα χνάρια του πατέρα του στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP το 2022 δυστυχώς δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται 23ος από 28 αναβάτες, με μόλις 9 βαθμούς. Αναμένουμε τώρα να δούμε αν το restart του νεαρού Gardner με WSBK γεύση θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία από το ντεμπούτο του στο MotoGP.

Ήταν το 2014, όταν ο Remy Gardner, που έχει γεννηθεί το 1998 στο Σίδνεϋ, έκανε την εμφάνιση του στην κατηγορία Moto3 του MotoGP, παίρνοντας τον πρώτο βαθμό του, στον αγώνα της Sepang, τον τρίτο του αγώνα στο Πρωτάθλημα. Το 2015 υπέγραψε συμβόλαιο για συνεχή παρουσία στη Moto3, όμως κατάφερε να πάρει μόλις ένα βαθμό, με την επίσημη δικαιολογία να κάνει λόγο για το μεγάλο του μέγεθος που “δούλευε” εναντίον του, στις μικρές μοτοσυκλέτες.

Το 2016 μετέβη στη Moto2, αν και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και όχι στο Παγκόσμιο, όπου κέρδισε έναν αγώνα στη Βαρκελώνη, γεγονός που του έδωσε την ευκαιρία να κάνει την εμφάνιση του στο Παγκόσμιο Moto2 στα μέσα της σεζόν, όπου και κέρδισε κάποιους βαθμούς στην πρώτη του εμφάνιση, διατηρώντας τη θέση του για το υπόλοιπο Πρωτάθλημα.

Το 2017 βελτιώθηκε περισσότερο, ενώ το 2018 ανέβηκε για πρώτη φορά στην πέμπτη θέση σε αγώνα.

Το 2019 συνεχίστηκε με μια τρίτη θέση στην πίστα της Αργεντινής, ενώ κατά τη διάρκεια της σεζόν βρισκόταν τακτικά στην πρώτη δεκάδα. Το 2020 κατάφερε να ανέβει 4 φορές στο βάθρο, ενώ πήρε και την πρώτη νίκη της καριέρας του, για να τερματίσει 6ος στην τελική κατάταξη.

Το 2021 ήταν η χρονιά του Remy, καθώς εμφανίστηκε εξαιρετικά σταθερός, παίρνοντας 5 νίκες και τον τίτλο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο ομόσταυλός του Raul Fernandez είχε 8 νίκες, αλλά η αστάθεια του δεν του επέτρεψε να πάρει εκείνος το Πρωτάθλημα. Εν τέλει οι δυο τους θα βρισκόταν και πάλι στην ίδια ομάδα το 2022, με την Tech 3 της KTM, σε μια εξαιρετικά άχαρη για αμφότερους τους αναβάτες -και για την ομάδα- σεζόν, με τον Fernandez να βρίσκεται μια θέση πίσω από τον Remy στην γενική κατάταξη.

Ενώ τώρα η ΚΤΜ ήθελε να κρατήσει τον Fernandez, εκείνος δεν το συζητούσε καν, επιλέγοντας να φύγει για να αγωνιστεί το 2023 με τη δεύτερη -νέα- ομάδα της Aprilia, δίπλα στον Miguel Oliveira που έφυγε επίσης από τους πορτοκαλί. Σημειώστε πως από ότι φαίνεται ο Fernandez δέχθηκε να μην πληρωθεί από την ΚΤΜ για το δεύτερο μισό της σεζόν (300.000 ευρώ) ώστε να συμφωνήσουν να σπάσουν το συμβόλαιο του οι Αυστριακοί!

Κι εκεί που ο Gardner πίστευε πως η ΚΤΜ θα επιλέξει να τον κρατήσει και το 2023, η Tech 3 του έδειξε την πόρτα, χωρίς να του δώσει περιθώρια να αποδείξει την αξία του σε μια δεύτερη χρονιά, όπως είναι εθιμοτυπικό, καθώς το ντεμπούτο - προσαρμογή στο MotoGP είναι πάντα μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Όπως σας είχαμε γράψει ο Remy Gardner είχε δηλώσει απογοητευμένος και πληγωμένος από την απόφαση αυτή της ΚΤΜ.

Τώρα η GYTR GRT Yamaha ανακοίνωσε επίσημα την προσχώρηση του Remy Gardner στην ομάδα για τη σεζόν 2023 στο WSBK, στη θέση του Garret Gerloff που την επόμενη χρονιά θα συνεχίσει στο WSBK αλλά ως εργοστασιακός αναβάτης της BMW.

Όσον αφορά στον δεύτερο αναβάτη της GRT, αυτός ακόμα αναμένεται να ανακοινωθεί.

BMW - Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith νέοι αναβάτες εξέλιξης της M 1000 RR

Με στόχο την κορυφή σε Motul WSBK και FIM EWC
motomagBMW – Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith μαζί της ως αναβάτες εξέλιξης
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/12/2023

Η BMW Motorsport μεγαλώνει την αγωνιστική της οικογένεια, προσθέτοντας στους κόλπους της τον Γάλλο Sylvain Guintoli και τον Βρετανό Bradley Smith, που με την εμπειρία τους σε διάφορα Παγκόσμια Πρωταθλήματα θα βοηθήσουν τους Βαυαρούς ως αναβάτες εξέλιξης της εργοστασιακής M 1000 RR.

Για το 2024 η BMW ενέταξε στην εργοστασιακή της ομάδα τον Πρωταθλητή του 2021 στα Motul WSBK, Toprak Razgatlioglu, ο οποίος έχει ήδη δοκιμάσει τη νέα του μοτοσυκλέτα. Τώρα οι Βαυαροί εμπλουτίζουν την ομάδα τους με νέους αναβάτες εξέλιξης, στοχεύοντας να βρεθεί στην κορυφή τόσο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WSBK, όσο και στο EWC.

Ξεκινώντας από τον 41χρονο Guintoli, ο Γάλλος έχει καταφέρει να στεφθεί δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, στα WSBK το 2014 και στο FIM EWC το 2021, ενώ έχει θητεύσει και στα MotoGP, και μεταξύ άλλων έχει εκτελέσει χρέη αναβάτη εξέλιξης για τη Suzuki. Εκτός της εξέλιξης της εργοστασιακής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, ο Γάλλος θα συμμετέχει με την ομάδα της BMW Motorrad στο FIM EWC 2024, με τους υπόλοιπους αναβάτες της ομάδας να μην έχουν ανακοινωθεί.

BMW – Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith μαζί της ως αναβάτες εξέλιξης

Από την άλλη, ο 33χρονος Smith είναι γνωστός από την καριέρα του στα MotoGP. Ξεκίνησε το 2006 στην κατηγορία των 125 κυβικών, ενώ το 2011 μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία. Δύο χρόνια αργότερα, το 2013 ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία, όπου παρέμεινε ενεργός μέχρι και το 2020. Επιπλέον, το 2015 ο Βρετανός νίκησε τον 8ωρο αγώνα της Suzuka, ενώ πλέον αναλαμβάνει τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης για την BMW.

Ο Guintoli δήλωσε χαρούμενος για τη νέα του δουλειά, χαρακτηρίζοντας την εργασία που του έχει ανατεθεί ως συναρπαστική, ενώ όπως είπε ανυπομονεί να ξεκινήσει καθώς πιστεύει ότι θα απολαύσει τη νέα BMW M 1000 RR. Από την πλευρά του ο Smith θεωρεί μεγάλο προνόμιο να αποτελεί μέλος της ομάδας εξέλιξης της BMW Motorrad, δηλώνοντας ότι θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για να βοηθήσει τους τέσσερις εργοστασιακούς αναβάτες της BMW στα WSBK να είναι ανταγωνιστικοί, διεκδικώντας το Πρωτάθλημα. 

Ετικέτες