Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες

Rea-Kawasaki μαζί και μετά το 2021!

Υπέγραψαν νέο συμβόλαιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/6/2020

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των Motul WSBK, Jonathan Rea, ανανέωσε το συμβόλαιό του με την KRT με μια πολυετή συμφωνία, φιλοδοξώντας να πετύχει νέα ρεκόρ και να γράψει Ιστορία, πάνω στη σέλα των "Πράσινων". O Rea τρέχει με την Kawasaki από το 2015, ενώ φέτος αν και έχουν πραγματοποιηθεί μόνο τρία σκέλη, έχει καταφέρει να χριστεί νικητής σε ένα από αυτά.

Η πρώτη του εμφάνιση στα WSBK ήταν μια wild card συμμετοχή το 2008 με την Ten Kate Honda, ενώ η πρώτη του νίκη ήρθε στο Misano την επόμενη χρονιά. Πριν φύγει από την Honda για την Kawasaki είχε ήδη ανέβει 1`4 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ με τους "Πράσινους" κέρδισε από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Με την KRT έχει πετύχει 47 νίκες, όντας ο πιο πετυχημένος αναβάτης όχι μόνο για την Kawasaki, αλλά και στην Ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes!

Το 2019 έγινε ο πρώτος αναβάτης που κατέκτησε πέντε τίτλους, με 17 νίκες μέσα σε μία σεζόν, και τώρα θέλει να σπάσει αυτό το ρεκόρ ανανεώνοντας το συμβόλαιό του με την ομάδα. "Είμαι σούπερ ευτυχισμένος για το νέο συμβόλαιο με την Kawasaki και την KRT", δήλωσε ο Rea. "Αυτό που έχουμε καταφέρει είναι απίστευτο. Θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά με την ομάδα μου και τους μηχανικούς της Kawasaki Heavy Industries."

Έχοντας ήδη τον Alex Lowes στις τάξεις της μέχρι το 2021, η Kawasaki έχει πλέον ολοκληρωμένο το πακέτο των αναβατών της για την επόμενη σεζόν, καθώς πλέον όλη η ομάδα μπορεί να επικεντρωθεί στην δράση μέσα στην πίστα –και όχι στο παρασκήνιο- προκειμένου να εξελίξουν ακόμη περισσότερο την ZX-10RR. Προφανώς και ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι ό,τι έχει απομείνει από την σεζόν του 2020, ενώ και τα μέλη της ομάδας του δεν παρέλειψαν να τονίσουν πόσο σημαντικό είναι γι' αυτούς που κατάφεραν να κρατήσουν τον πιο επιτυχημένο αναβάτη των Motul WSBK, κοντά τους. Ιδιαίτερη μνεία έγινα από τον Guim Roda, Team Manager της ομάδας, για τις ικανότητες και τον ρόλο του Rea στην ομάδα, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι που αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα.

 

 

Ετικέτες