Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες

WSBK 2020: Έτοιμοπόλεμη η Kawasaki για τον έκτο τίτλο!

Η παρουσίαση της ομάδας για τα Motul WSBK
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

7/2/2020

Η παρουσίαση των χρωμάτων της Kawasaki Racing Team θύμιζε late night show καθώς πραγματοποιήθηκε σε ένα άκρως φιλικό και χαλαρό κλίμα, στον πρόσφατα ανακαινισμένο χώρο των κεντρικών της KRT στην Ευρώπη. Σε αυτές τις εγκαταστάσεις οι “Πράσινοι” πραγματοποιούν και ένα μέρος απ’ τα μαγικά τους για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, που τους έχουν χαρίσει πέντε συνεχόμενους τίτλους στα Superbikes απ’ το 2015.

Μετά από τη χειμερινή περίοδο, τόσο ο Jonathan Rea όσο και ο Alex Lowes άφησαν πίσω τους τις μαύρες φόρμες με την χιονονιφάδα που χρησιμοποιεί πάντα η Kawasaki Racing Team στις δοκιμές της, φορώντας τα χρώματα με τα οποία θα αγωνιστούν την φετινή περίοδο, με την κλασσική διχρωμία της Kawasaki με το μαύρο και το πράσινο lime, ενώ πλέον τονίζονται με τις χρυσές λεπτομέρειες. Πάνω στις αιχμηρές επιφάνειες της ZX-10RR υπάρχουν φυσικά και οι χορηγοί που ακολουθούν αρκετά χρόνια την ομάδα όπως οι Elf Total, Monster Energy και Showa.

Όπως είπε ο Jonathan Rea τα πράγματα έχουν μπει στην τελική ευθεία, ένα βήμα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, και στα πρόσωπα της ομάδας του διαγράφεται ξεκάθαρα πλέον η ανυπομονησία για να βρεθούν αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. “Αυτή η περίοδος είναι που όλα πραγματοποιούνται και πραγματικά είναι πολύ ταιριαστό που η παρουσίαση της ομάδας μας έγινε στα κεντρικά, εδώ που όλη η σκληρή δουλειά της προετοιμασίας της μοτοσυκλέτας μας υλοποιείται,” είπε ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Από την άλλη, ο Alex Lowes αισθάνεται εξαιρετικά που είναι μέλος της ομάδας και του αρέσουν πάρα πολύ τα χρώματα της Kawasaki πάνω του. “Ήταν μια εξαιρετική εκδήλωση, επειδή ήταν όλη η ομάδα παρούσα και ήμασταν στο εργασιακό της περιβάλλον,” τόνισε ο Lowes.

Ο Racing Manager της Kawasaki Motors Europe, Steve Guttridge, δημιούργησε τον απαραίτητο χρόνο στο πολυάσχολο πρόγραμμά του για να βρεθεί στην παρουσίαση και εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα απ’ τη δουλειά των ανθρώπων. “Είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ και εκπροσωπώ την Kawasaki και τους υπαλλήλους από όλη την υφήλιο, που υποστηρίζουν της Kawasaki Racing team και τους αναβάτες της. Πριν από οκτώ χρόνια ξεκινήσαμε ένα νέο κεφάλαιο και εκείνη την εποχή ήταν ένα μεγάλο βήμα για την Kawasaki Motors Europe. Σε συνεργασία με την Kawasaki Heavy Industries αναλάβαμε το δύσκολο έργο της διαχείρισης του επίσημου project της Kawasaki στα Superbike. Αναθέσαμε στην Provec Racing, με την υποστήριξη μιας μικρής αλλά έξυπνης ομάδας μηχανικών απ’ την KHI, να πάρουμε μέρος στη μεγάλη κατηγορία του πρωταθλήματος. Το 2012 ξεκινήσαμε την εξέλιξη της ZX-10RR και το 2013 πήραμε το πρωτάθλημα με τον Tom Sykes, ενώ την επόμενη σεζόν χάσαμε τον τίτλο για λίγο. Έπειτα ξεκίνησε η κούρσα με τους πέντε συνεχόμενους τίτλους με τον Rea.”

Για το 2020, η Kawasaki και οι αναβάτες της θα έρθουν αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις και τον αυξημένο ανταγωνισμό, στοχεύοντας στην κατάκτηση ενός ακόμη πρωταθλήματος.

Ετικέτες