Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες

Με πρωτιά το ντεμπούτο του Honda CBR1000RR-R!

Την πρώτη μέρα των δοκιμών στην Jerez
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

23/1/2020

Επιτέλους, η μέρα που όλοι περίμεναν έφτασε! Η ομάδα της Honda στα MotulWSBK πήρε μέρος στις επίσημες δοκιμές στην πίστα της Jerez και στήθηκε απέναντι από τον ανταγωνισμό, τερματίζοντας μια μακρά περίοδο μυστικοπάθειας και ιδιωτικών δοκιμών, που είχε ανεβάσει τον πήχη της προσμονής στα ύψη.

Πριν καν παρουσιαστεί η μοτοσυκλέτα παραγωγής στην EICMA τον περασμένο Νοέμβριο, η Honda είχε επικοινωνήσει σε όλο τον κόσμο ότι το επικείμενο Fireblade θα ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό. Το είχε επιβεβαιώσει και ο Alvaro Bautista, δηλώνοντας ότι ουσιαστικά αυτό ήταν και το κίνητρο για μια από τις πιο ηχηρές μεταγραφές της φετινής χρονιάς, οδηγώντας τον να αφήσει την ομάδα της Ducati μετά από μια επιτυχημένη χρονιά, προκειμένου να αποτελέσει μέρος του νέου project με την πλήρη εμπλοκή του HRC.

Η ομάδα της Honda επέλεξε στη συνέχεια να μην αντιπαρατεθεί απευθείας με τους αντιπάλους της, παίρνοντας την απόφαση να μην συμμετάσχει στις επίσημες δοκιμές των MotulWBK που ακολούθησαν το τέλος της περσινής σεζόν, αλλά να κάνει ιδιωτικές δοκιμές στην Aragon και στο Portimao χωρίς να κυκλοφορήσει κανένα στοιχείο από τα αποτελέσματα εκεί. Είναι εύκολα κατανοητό, λοιπόν, το πόσο μεγάλο ενδιαφέρον είχε η χθεσινή μέρα, η πρώτη των δοκιμών στην Jerez, όπου το CBR1000RR-R βγήκε στην βρεγμένη πίστα μαζί με όλες τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του πρωταθλήματος.

Αυτή η πρώτη δημόσια εμφάνιση της μοτοσυκλέτας συνοδεύτηκε και από εντυπωσιακά αποτελέσματα, καθώς ο Leon Haslam έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο team mate του, Alvaro Bautista, ήταν κι αυτός μέσα στην ταχύτερη πεντάδα της πρώτης ημέρας, πριν πέσει στην έκτη στροφή της πίστας. Όπως ήταν αναμενόμενο, γύρω από το box της ομάδας του HRC υπήρχε πολύ μεγάλη κινητικότητα, με πολλούς ανθρώπους κι από τις αντίπαλες ομάδες που ήθελαν να έχουν μια κοντινή επαφή με το νέο "όπλο" της Honda.

 

 

Ετικέτες